Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
40801/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjalla olis viisainta mennä päiväkirjahuoneeseen ja sitä kautta ulos.

Kyllä. Nöyryyttää vaan tuolla turhaan itseään. Menis pillittämään hotellihuoneeseen ja odottelemaan epätoivoisesti Pekkaa talosta.

Ei, vaan itse naisena toivon että Katja ryhdistäytyy, jatkaa talossa, pääsee yli Pekasta, pääsee sinut itsensä kanssa ja saa loppuajasta hyvän kokemuksen!!!

En toivo kenenkään naisen lyyhistyvän yhdenkään keskenkasvuisen itsekkään mul*un takia.

Juuri noin! Pekka ulos talosta, niin Katja saa nauttia BB kokemuksesta täysillä. Nyt joka aamu ja ilta Pekka tulee suutelemaan ja halailemaan Katjaa, vaikka Katja ei ole antanut mitään signaalia Pekan suuntaan. Esimerkiksi eilisen koosteessa oli hyvä esimerkki tuosta kun Katja jutteli Taavin kanssa, niin Pekan piti tulla siihen halailemaan ja pussailemaan Katjaa ja pilaamaan Taavin ja Katjan keskustelu.

Ja sitten täällä väitetään että Katja muka on ripustautunut. Vaikuttaa siltä että kun Katja on ottanut etäisyyttä, niin Pekka käy epätoivoiseksi ja pelkää menettävänsä hyväksikäyttämänsä "liittolaisen".

Pekka on jo niin nähty. Ei ole ollut enää viikkoihin mitään annettavaa kenellekään. Aina samaa heilumista ja Katjan harteilla roikkumista.

Et taida katsoa kuin koosteita. Sainionkin mielestä Pekan vaikutus talossa on kaikkein merkityksellisin noista asukkaista. Itse olen sitä mieltä, että merkityksellisin on Melody.

Katson koosteita vain harvoin ja yleensä pari kerrallaan, koska katson 247:aa. Koosteista en oikeastaan katso muuta kuin Sainion osiot tai sitten etsiäkseni osat jotka on leikattu niin että jotakin asukasta on yritetty suosia ja jostakin on yritetty tehdä roistoa. Ne virheet haluan tuoda ilmi.

Sainion kommentti on oikea, mutta ymmärrät sen tahallaan väärin. Pekka on saanut kierrettyä muutamia ihmisiä pikkusormensa ympärille, mutta Sainio ei sanonut mitään siitä että Pekalla olisi jotain annettavaa talolle. Huomasitko kuinka Sainio sanoi että noista saisi lähteä vaikka kaikki, eli Pekka ei ole todellakaan mikään Sainion kontenttia luova suosikkiasukas. Muistathan nekin kerrat kun Sainio sanonut Pekasta sen että Pekan tarjonta on jo nähty.

Vierailija
40802/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän Katjaa. Olen itse ollut ja olen edelleenkin samanlainen vatvoja, joka pelkää, ettei ihmiset pidä minusta. Juuri tämän takia en ikimaailmassa voisi mennä bb-taloon, koska en vain kestäisi ajatusta, että joku haluaa minut pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40803/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin nähdä sen kuinka Pekka tuulettaa ja hyppii innoissaan kun iilimato on häädetty ovesta ulos. "Suhteen" loputtua Pekasta vapautuva energia varmaan aiheuttais ydinräjähdyksen taloon (ja muille asukeille hermoromahduksen).

Vierailija
40804/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, nyt kelpaa Villelle Nooran parturointi.

Vierailija
40805/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi tuota Katjaa tuolla hän taas itkee 24/7:ssa Pekan perään. Päästetään Katja pois tuolta, kun hänellä on niin vaikeaa....

Vierailija
40806/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi ei oo kertaakaan istunut meikkipöytään. Nyt kun bimbo2.0 suhii siellä Villen tukkaa, nii NYT... ei Taavi.

Vierailija
40807/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolesta Sami voisi lähteä tänään Katjan lisäksi. Hänen ainoa antinsa on tuo jatkuva vänkääminen vastaan. En muista yhtään normaalia ja mukavaa keskustelua Samin ja jonkun toisen asukkaan välillä.

Hommaa 247 niin näet keskustelut.

Esimerkiksi tänään yhdentoista aikaan Samir, Sami, Noora ja taisi olla se toinen muija, jotka olivat keittiön pöydän ääressä keskustelemassa. Eikä ollut mitään vänkäämistä.

Vierailija
40808/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on Nooran pelinappula.

Vierailija
40809/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora leikkaa Villen hiuksia hienosti veitsellä.

Vierailija
40810/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän Katjaa. Olen itse ollut ja olen edelleenkin samanlainen vatvoja, joka pelkää, ettei ihmiset pidä minusta. Juuri tämän takia en ikimaailmassa voisi mennä bb-taloon, koska en vain kestäisi ajatusta, että joku haluaa minut pois. 

No eiköhän tuo ole tuttu tunne kaikille, eri asia on sitten se, että pitääkö sitä ääneen jauhaa monta päivää ja pilata kaikkien tunnelma itkuillaan. Ei voinut tulla Katjalle yllätyksenä, että joka viikko on joku häädössä. Kumma että edes meni tuonne kun nimettynä oleminen on sille maailman pahin paikka.

Vierailija
40811/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että Sami laittaisi illalla ne yöhousut Jassun iloksi, ja myös minun. 👖💙

Vierailija
40812/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äsken vähän katsonut, mitä taloon kuuluu, mutta kun toisessa kamerassa puhui Melody ja toisessa Noora, pistin pois.

Vierailija
40813/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katja pois, Jess !!

Vierailija
40814/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville haukkuu ensin Nooran makkarissa ja sitten menee sen parturoitavaksi.

Ja Maiju laittoi Sannin häätöön ja meni sen jälkeen ihan pokkana sen hierottavaksi.

Vierailija
40815/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi ajeli alapääkarvoituksensa 😗

Vierailija
40816/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen että Sami laittaisi illalla ne yöhousut Jassun iloksi, ja myös minun. 👖💙

Yöhousut mielummin ku toi kylpytakki.

Vierailija
40817/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on akateeminen ja vielä kahden tutkinnon tekijä, ei ole mikään BB-talon asukki. Katjan maailmassa kaikki ei ole kohdallaan. Onko kiusattu kympin tyttö? Miten ei ole hoitanut puhevikaansa? 

Laiha ja minusta säälittävä. OIkeustieteen opiskelijat ovat kampuksen yläluokkalaisia. Katja ei ole sellainen, joita itse opiskellessani näin, tunsin, tiesin. Oikikseen on todella kova tunku ja lukeminen. Oikislaiset ovat jotain muuta kuin tuo parkuja. 

Katjan surkean olemuksen näkeminen tekee pahaa. Kuka ottaisi tuon vaikka asiaansa ajavaksi?

Notkuu kuin se ällöke, likainen, samanlainen puhevikainen matikisti Eve iltalehtien palstoilla ikuisuuteen. Amen.

Nyt on kyllä pakko kohdistaa kirjoittajaan ja todeta, että olet kyllä kamala ihminen. Katjalla on rankat koulukiusaamiskokemukset ja kirjoituksellasi kerrot olevasi juuri samanlainen eli kiusaaja. Hieno titteli, eikö?

Vierailija
40818/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mikä Katjan tilanne olisi, ellei Taavi olisi vaihtanut häntä silloin tilalleen häätöäänestykseen. Tuo Katjan alamäkihän alkoi siitä eikä sen jälkeen ole tullut itkuille loppua. Hän ei ole saanut yhtäkään ääntä nimeämisissä, mutta silti kokee, että hänestä ei pidetä talossa, vaikka todellisuudessa hänet on laitettu häätöön ainoastaan Pekan takia. 

Vierailija
40819/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöhousut mielummin ku toi kylpytakki.

Ehdottomasti.

Vierailija
40820/105262 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kelpais? En minäkään ole sydänystävä kampaajan kanssa, mutta hiukset vaan pitää välillä leikata.

Ketju on lukittu.