Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Samaa näköä on Riikassa ja Jassussa
Nyt ymmärrän paremmin nuo Jassun mielipiteet siitä, että hänen mielestä naisella on naisen työt ja miehellä miehen työt, eikös se jotain tommosta selittänyt esittelyvideoillaan, että on aika konservatiiviset arvot. Luulin ensin, että johtuu turkkilaisesta isästä, mutta taitaa äiti sittenkin olla se suurempi vaikuttaja.
Olen tykännyt Jassusta ja tykkään koko ajan enemmän, mutta hänessä on kyllä ongelma tuo, että menee liian helposti ikäviin juttuihin mukaan tietämättä edes mistä puhutaan, niin kuin nyt noihin haukkumisiinkin kun joku vaan läyhäämisen aloittaa niin hän on kyllä mukana, eikä hänellä ole tarvetta edes selvittää sitä totuutta, kunhan saa mukana jauhaa. Siksi on myös pelottavaa, että hänellä on noin vahva mielipidevaikuttaja lähipiirissä kuin tuo äitikin, kun Jassu on näköjään niin helppo aivopestä. Eikä asiaa auta yhtään se, että Jassu on moneen kertaan keronut, että häntä ei kiinnosta lukeminen, ei ainakaan mistään fiksuista aiheista, vaan on enemmänkin kiinmostunut mitä Sofialle ja Stefulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman täytesanoja Noora ei puhuisi yhtään mitään. Niinku silleen niinku silleen niinku silleen! Pää räjähtää tuota kuunnellessa.
Minun pää räjähtää Jassun ihra läskeistä... Onko kiva haukkua.
Sä oletkin niitä, joille ulkonäkö on persoonaa tärkeämpi. Noora on nätti ja tylsä. Jassu on ylipainoinen ja kiinnostava.
Miksi sitten haukut ihmisten puhetyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Mellu tienaa itelleen pisteitä (häätöpisteitä)
Mä en oo vieläkään vakuuttunut tästä, että saa pisteitä muilta. Minä antaisin kaikki häätöpisteeni joka viikko vain tälle yhdelle, mutta pelkään pahoin ettei suurin osa asukkaista näin ajattele.
Voi taivas sitä turhautumisen määrää, jos illalla juhlivat onnistunutta teatteriprokkista ja nostelevat maljoja suurelle tuottajanerolle.... :/
Melody opettaa aikuisia ihmisiä, että roolia varten pitää pukeutua ja esityksiä varten valmistautua. Piti puheen jossa jankutti itsestäänselvyyksiä. Miten vaikeaa olisi ollut vain sanoa, että ruoan jälkeen aletaan valmistautua esityksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ilman täytesanoja Noora ei puhuisi yhtään mitään. Niinku silleen niinku silleen niinku silleen! Pää räjähtää tuota kuunnellessa.
Ja jotenki tuosta johtuen mulla jäi ihan auki se että mistä se veti herneet nenään siinä punahilkka vaate hommassa. En ymmärtäny alkuunkaan sen järjenjuoksua. En yhtään ihmettele et muut asukkaat oli vähän hämmentyneitä.
En muista kuka koosteessa sanoi kun Melodia saa olla keittiössä niin saa ajatukset muualle ja on sitten tekemistä.Muut istuu sohvalla.Onhan tuo totta.Kuinka pitkään Melodyn psyyke kestäisi kun ei saisi olla keittiössä ja eikä sanoa mitä kaupasta tuodaan.
On muuten rasittava säätäjä tuo Melody. Toivottavasti uudet muuttavat mielensä häätöön joutuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bigbrotheri ohjelman tuotannon vastuu. Kyllä asukkeja talosta tultuaan terapiidaan ja sairaslomatetaan. Mutta ruutuplus maksaneet asiakkaat bb fanit joutuvat henkisen väkivallan kohteiksi kun tuotanto haluaa tarjota tuollaista. Että yksi asukas määrää kaikesta yksin, käskyttää, kyykyttää, varastaa, piilottaa ja käyttää henkistä väkivaltaa joka heijastuu katsojiinkin. Alunperin isoveli olisi voinut järjestää niin ettei yksi ainoastaan tyrannisoi keittiöhommia ja tehtäviä. Henkisesti häiriintynyt asukas pitää ylläkoko ohjelmaa. Onko de oikein muille asukkaille, katsojille. Melody kyykyttää nyt myös isoveljeä. Oon tosi pettynyt bb fani ja turha sanoa laita 24/7 kiinni.
Itse päätin etten maksa yhtään mitään, kun katsoin millaista sakkia BB-taloon nyt marssi. Ei kai hyvänen aika sentään ole mitään järkeä tuijottaa toosaa, jos voi pahoin. Jokaisen oma valinta. Itse seuraan nettiä ja koosteita, minua jotenkin kiinnostaa mihin ihminen on valmis pskajulkisuuden vuoksi, tuskin tuossa muutaman kympin voitto on se suurin kiihoke. Ja turha itkeä, että sukukin kaivetaan mukaan, se on varmasti jo tuotu ajoissa esiin.
Tänä syksynä oli kiva porukka!
Oli tekeväisiä ihmisiä. Asukkaat uskalsi jutella (yhteiskunnallisistakin aiheista) ja sanoa eriäviä mielipiteitä. Tunnelma oli rento, erilaiset hyväksyttiin. Sitten jokin muuttui. Viikon aikana! Uudet asukkaat alkoi stressaamaan porukkaa jo sviitissä ollessaan.
Taloon päästyään Noora teki selväksi, että häntä täytyy varoa.
Jassu suorastaan loukkaantui, kun Noora syytti häntä huonosta kohtelusta. Melody selosti asiaa Jassulle tyrmistyneenä. Juhani ja Aki kuunnellessaan valmistautuivat myös varomaan Nooraa.
Ville ja Pekka puhuivat terassin pöydän ääressä kahdestaan yhteisestä pelostaan, että Noora tulee rasittamaan muita ja jonkun siitä räjähtävän. Katja ei oikein tiennyt miten suhtautua alun alkaenkaan, pelkäsi Pekankin puolesta ja vetäytyi. Pekkaa ehkä ärsytti nähdä uusi naismahdollisuus mitä monimutkaistamassa on esteenä toinen nainen. Lasse oli iloinen Noorasta, mutta huomioituaan sen varomisen tarpeen hänkin alkoi tuntemaan olonsa epämukavaksi.
Moni tuli epävarmaksi nähtyään Samirin – Jassu kertoi toistamiseen pelkäävänsä ensimmäistä kertaa ketään talossa ja epäili, että Samir inhoaa häntä.
Anssi mietti päänsä puhki onko Samir pelottava, ärsyttävä tai ylimielinen tai vihaako Samir häntä ja muuttui erittäin epävarmaksi.
Maiju jäi sivuun, kun kukaan ei kyennyt stressiltään rentoutumaan ja innostumaan hänestä.
Kireys, stressi, pelko ja varominen teki tepposet!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko täällä olla mielipiteitä myös muista asukkaista kuin Melodysta? 99 % pelkkää Melodyn haukkumista. Muutko on niin puhtoisia, erinomaisia, täydellisiä, virheettömiä yli-ihmisiä?
Tämähän johtuu vain ja ainoastaan Melodyn käytöksestä. Hän on nostanut itsensä muiden äitihahmoksi joka hallitsee lähes kaikkea talossa (siis tuottajan roolin ulkopuolellakin). Mellu on nyt päällimmäisenä kaikessa mitä tuolta näkyy ja kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pää räjähtää Jassun ihra läskeistä... Onko kiva haukkua.
Sä oletkin niitä, joille ulkonäkö on persoonaa tärkeämpi. Noora on nätti ja tylsä. Jassu on ylipainoinen ja kiinnostava.
Miksi sitten haukut ihmisten puhetyylistä.
Ei kai tuossa puhetyyliä haukuttu, vaan sisällöttömyyttä ja epäselvyyttä. Tiedätkö, mikä ero näillä on.
eri
Vierailija kirjoitti:
Melody opettaa aikuisia ihmisiä, että roolia varten pitää pukeutua ja esityksiä varten valmistautua. Piti puheen jossa jankutti itsestäänselvyyksiä. Miten vaikeaa olisi ollut vain sanoa, että ruoan jälkeen aletaan valmistautua esityksiin.
Ja saarna jatkui syönnin ajan ja edelleen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora uittuun talosta
Jassu uittuun talosta, terv. Marco.
Vierailija kirjoitti:
Taide näyttelyt on ihan eri paikassa kuin kenenkään iholla. Minun mielestä tatuoinnit on aina rumia, enkä koskaan katso niitä ihaillen, vaan katson, onpa iho sutattu ja piirrelty. Tatuoitu ihminen näyttää, kuin sillä olisi aina samat vaatteet päällänsä ja näin ollen näyttää likaiselta.
Se iho, joka luoja meille antoi syntyessään on puhdas ja kaunein iho, siihen ei kuulu piirrokset.
Se on sitten sun mielipiteesi, muttei silti oikeuta haukkumaan ja arvioimaan toisten ihmisten kehoja.
Lasse illalla kertoi mahdollisesta ADD:staan. Itse oon miettinyt välillä et on sellanen sähköpupu. Ja puhuu tosi nopeasti ja välillä innostuneena sekavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bigbrotheri ohjelman tuotannon vastuu. Kyllä asukkeja talosta tultuaan terapiidaan ja sairaslomatetaan. Mutta ruutuplus maksaneet asiakkaat bb fanit joutuvat henkisen väkivallan kohteiksi kun tuotanto haluaa tarjota tuollaista. Että yksi asukas määrää kaikesta yksin, käskyttää, kyykyttää, varastaa, piilottaa ja käyttää henkistä väkivaltaa joka heijastuu katsojiinkin. Alunperin isoveli olisi voinut järjestää niin ettei yksi ainoastaan tyrannisoi keittiöhommia ja tehtäviä. Henkisesti häiriintynyt asukas pitää ylläkoko ohjelmaa. Onko de oikein muille asukkaille, katsojille. Melody kyykyttää nyt myös isoveljeä. Oon tosi pettynyt bb fani ja turha sanoa laita 24/7 kiinni.
Itse päätin etten maksa yhtään mitään, kun katsoin millaista sakkia BB-taloon nyt marssi. Ei kai hyvänen aika sentään ole mitään järkeä tuijottaa toosaa, jos voi pahoin. Jokaisen oma valinta. Itse seuraan nettiä ja koosteita, minua jotenkin kiinnostaa mihin ihminen on valmis pskajulkisuuden vuoksi, tuskin tuossa muutaman kympin voitto on se suurin kiihoke. Ja turha itkeä, että sukukin kaivetaan mukaan, se on varmasti jo tuotu ajoissa esiin.
Tänä syksynä oli kiva porukka!
Oli tekeväisiä ihmisiä. Asukkaat uskalsi jutella (yhteiskunnallisistakin aiheista) ja sanoa eriäviä mielipiteitä. Tunnelma oli rento, erilaiset hyväksyttiin. Sitten jokin muuttui. Viikon aikana! Uudet asukkaat alkoi stressaamaan porukkaa jo sviitissä ollessaan.Taloon päästyään Noora teki selväksi, että häntä täytyy varoa.
Jassu suorastaan loukkaantui, kun Noora syytti häntä huonosta kohtelusta. Melody selosti asiaa Jassulle tyrmistyneenä. Juhani ja Aki kuunnellessaan valmistautuivat myös varomaan Nooraa.
Ville ja Pekka puhuivat terassin pöydän ääressä kahdestaan yhteisestä pelostaan, että Noora tulee rasittamaan muita ja jonkun siitä räjähtävän. Katja ei oikein tiennyt miten suhtautua alun alkaenkaan, pelkäsi Pekankin puolesta ja vetäytyi. Pekkaa ehkä ärsytti nähdä uusi naismahdollisuus mitä monimutkaistamassa on esteenä toinen nainen. Lasse oli iloinen Noorasta, mutta huomioituaan sen varomisen tarpeen hänkin alkoi tuntemaan olonsa epämukavaksi.Moni tuli epävarmaksi nähtyään Samirin – Jassu kertoi toistamiseen pelkäävänsä ensimmäistä kertaa ketään talossa ja epäili, että Samir inhoaa häntä.
Anssi mietti päänsä puhki onko Samir pelottava, ärsyttävä tai ylimielinen tai vihaako Samir häntä ja muuttui erittäin epävarmaksi.Maiju jäi sivuun, kun kukaan ei kyennyt stressiltään rentoutumaan ja innostumaan hänestä.
Kireys, stressi, pelko ja varominen teki tepposet!
En muista ikinä ennen nähneeni BB:ssa näin suurta tunnelman muutosta! :/
Lassella on juuri nyt nähtävissä pieni heijari, kun istuu Sannin kanssa sohvalla. Ei mikään pieni letku Lassellakaan.
Tänään saadaan 2000 sivua rikki! Koska jokaisella sivulla on 20 viestiä, niin yhteensä viestejä tulee olemaan 20 x 2000 = 40 000, eli neljäkymmentätuhatta!
Sannin paita on väärinpäin
Siellä se mättää muusia naamaan ja leipää päälle.
No olipas kyyninen kommentti.