Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Melodysta tulee mieleen pomoni eräässä esikoulussa muutama vuosi sitten. Voi luoja mikä päsmäröinti koko ajan ja tuo johtaminen.. Kaiken ottaa haudan vakavasti, ei yhtään osaa relata. Samaa ikäluokkaakin on ja nainen, nokka pystyssä. Ei ole kyllä ikävä! Hänestä puhuttiin selän takana paaaaaaljon...
Kun Samir ehdotti Lumikkinäytelmään käsikirjoitusideaa joka oli hieno niin Melody ei edes kuunnellut, noteerannut vaan keskeytti nyrpistäen nokkaansa.
Haen nyt kahvia. Kokeilen Melody kävelyä, nostan pääni ylös, nenäni ja kävelen kuin pingviini.
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheus, miten tuo Noora on antanut töhriä tuon selkänsä kamalilla piirroksilla.
Tuleeko noilla tatointien ottajilla mieleen, että ne piirrokset ovat vielä samanlaisena mummona ja vaarina. Tatuoitu iho ei koskaan voi olla kaunis.
Itse en ottaisi ainuttakaan tatuointia, vaikka siitä minulle maksettaisiin.
Moi boomeri.
Vierailija kirjoitti:
Melodysta tulee mieleen pomoni eräässä esikoulussa muutama vuosi sitten. Voi luoja mikä päsmäröinti koko ajan ja tuo johtaminen.. Kaiken ottaa haudan vakavasti, ei yhtään osaa relata. Samaa ikäluokkaakin on ja nainen, nokka pystyssä. Ei ole kyllä ikävä! Hänestä puhuttiin selän takana paaaaaaljon...
Ette sitten uskaltaneet nostaa kissaa pöydälle ja yhdessä puhua suoraan edessäpäin?
Päätitte länkyttää seläntakana, ja ilkeät kertoa siitä vielä täällä, samaan hengenvetoon Mellua mollaten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bigbrotheri ohjelman tuotannon vastuu. Kyllä asukkeja talosta tultuaan terapiidaan ja sairaslomatetaan. Mutta ruutuplus maksaneet asiakkaat bb fanit joutuvat henkisen väkivallan kohteiksi kun tuotanto haluaa tarjota tuollaista. Että yksi asukas määrää kaikesta yksin, käskyttää, kyykyttää, varastaa, piilottaa ja käyttää henkistä väkivaltaa joka heijastuu katsojiinkin. Alunperin isoveli olisi voinut järjestää niin ettei yksi ainoastaan tyrannisoi keittiöhommia ja tehtäviä. Henkisesti häiriintynyt asukas pitää ylläkoko ohjelmaa. Onko de oikein muille asukkaille, katsojille. Melody kyykyttää nyt myös isoveljeä. Oon tosi pettynyt bb fani ja turha sanoa laita 24/7 kiinni.
Itse päätin etten maksa yhtään mitään, kun katsoin millaista sakkia BB-taloon nyt marssi. Ei kai hyvänen aika sentään ole mitään järkeä tuijottaa toosaa, jos voi pahoin. Jokaisen oma valinta. Itse seuraan nettiä ja koosteita, minua jotenkin kiinnostaa mihin ihminen on valmis pskajulkisuuden vuoksi, tuskin tuossa muutaman kympin voitto on se suurin kiihoke. Ja turha itkeä, että sukukin kaivetaan mukaan, se on varmasti jo tuotu ajoissa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin kaikki älylliset ihmiset osasivat veikata jo etukäteen Noora kauniina, nuorena naisena joutui keski-ikäisten palstanaisten sylkykupiksi.
Noora kyllä on hoitanut aivan itse itsensä inhokiksi monelle. Itse tykkäsin hänestä ensin. Hän vaikutti mukavalta ja vaikka keskittyikin vähän liikaa meikkaamiseen ja hiusten laittoon, niin vaikutti silti vähemmän ulkonäkökeskeiseltä kuin esim. Laura L.
Talon puolelle päästessään alkoi pelaaminen heti ja ärsytti hänen tapansa mustamaalata Samiria muille asukkaille eikä Samir kyennyt puolustautumaan kun ei ollut vielä siellä. Kaiken huippu oli kun hän sai kilarit siitä kun ei omasta mielestään saanut tarpeeksi huomiota Punahilkkana. Kiukutteli kuin pikkulapsi siitä.
Olisi niin kiva kuin edes joskus ei tarvitsisi pettyä näihin Instablondeihin BB talossa. Aina he kuitenkin osoittautuvat itsekkäiksi minäminäminä persooniksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisiko joku vielä selostaa tarkalleen Melodyn ja Lassen kelmuasian. Jos muistatte käytetyt sanatkin niin vielä parempi.
Kuulostaa nimittäin tosi oudolta!
Anteeksi, tulee pitkä viesti nyt.
M: kuuntele mua, lopeta se niittaaminen
L: häh, ootsä tosissas
M: kato kuuntele, nyt sä opit jotain
L: mä laitoin vähän paremmin tätä kelmuu
M: ota se kelmu pois
Lasse ja Noora : ei, ei
Noora: sitä ei saa enää pois
M: mä en oo ihan päättänyt vielä, kato Lasse voi ottaa sen kelmun pois ku mä sanon, et se ottaa sen kelmun pois
Taavi: tai sit se voi jatkaa ja ottaa sen myöhemmin pois
L: kyl mä ainakin ihailen tätä
M: se ottaa sen nyt pois
L: kyl mä ainakin ihailen tätä
M: ihaile vaan
L: tää on hyvännäköinen , näyttää enemmän lasilta, eikö näytä
M: anna se niittipyssy tänne näin... älä niittaa sitä
(lasse alkaa niittaamaan nopeasti)
L: me tehtiin eilenkin tosi hienoja, niin vähän luottoo nyt tähän tiimiin , me ollaan koko päivä väsätty täällä, niin me halutaan välillä tehdä vähä .. mulle sanottiin, että tossa on puita, sahaatte tämmönen, laita foliot, laita kullat, tee kaikki, sit ku kerranki tekee vähä jotain..
(nostavat välillä arkun Nooran kanssa maahan)
M: ... mä sanoin ei ja .. (ei kuulu kaikkea)
(Noora ja Lasse ihastelevat arkkua, Melody tulee rikkomaan kelmut)
L: kamoon
M: tän seinän vois tehä..
L: hei ihan tosissaan me tehään täällä oikeesti 12 tuntii sulle näitä ja sä tuut rikkomaan meidän töitä
M: mä sanoin, et kuuntele, mitä mä sulle sanon!
L: okei, saat tulla ite tekemään kans näitä, kamoon, me tehään täällä yömyöhään tehään et me saadaan hyvät bileet sit sä tuut tikun kans ja p*skot meidän töitä
M: Lasse, kato tänne näin
L: en todellakaan kato, en mä jaksa kuunnella ku jotain tehdään ni ..
M: Lasse
L: ei jaksa
M: Lasse
L: ei kiinnosta yhtään.. anna tulla
Taavi: ota huikka (pahvinen energiajuomapullo)
L: tekis mieli, mut ei sielt saa mitää, anna tulla
Noora: se oli oikeesti hieno mun mielest
L: nii, kattoo ku säkin luulit, että se oli peili ennen nii kys siihen nyt jotain arkkuu tarvis, saada jotkut seinät tehtyy, jos meidän tarvii niinku lasista tehdä niin millai me tehdää lasist ku meill ei oo mitää
M: Lasse, tän koko jutun pointti on se, et sä kuuntelet, mitä mä sanon, sä olisit saanut pitää sun lasiseinät tos noin, jos sä olisit lopettanut hetkeks sen tekemisen, mä haluun et tää tehtävä ONNISTUU! JOO?
L: niin mitä me ollaan tehty tällä kaks päivää koko ajan
M: erittäin loistavaa työtä , niin kuin olen sanonut koko ajan , olette tehnyt erittäin loistavaa työtä..
L: ja tässä kiitos?
M: ainut mitä mä olisin siin halunnut, kun aikasemmin kysyit voiko laittaa kelmua sanoin ei, olisit voinut tulla kysymään uudestaan ennen kuin alat laittaan sitä kelmua
L: Juhani? meillon ollut.. (taas Melodylle) kuuntele; sull on ollut kaks päivää koko ajan juttuja, me ollaan tehty kaks päivää täällä pelkästään omia päätöksiä koska täällä on h*lvetisti muuta hommaa, me ei viitti keskeyttää sua me ollaan ite sovellettu ja tehty, ollaan saatu h*lvetin hyvännäköistä visuaalist, tavarat tonne mitä te ootte halunnu, kaikki on tehty hyvin
M: kaikki on tehty hyvin
L: sit jos me tehdään jotain, mist sä et tykkää nii sä tuut vetään tikulla ne p*skaks ihan surutta vaan?
M: Se mun pointti koko tehtäväs oli et tullaan kysymään ennen
Eihän tuottaja ole mikään hirmuvaltias. Päin vastoin, he pyrkivät hyvään vuorovaikutukseen tuotannon toimijioiden kanssa.
Mellu on ihan omasta päästään keksinyt tuon kusipäisyyden tai sitten se tulee luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Haen nyt kahvia. Kokeilen Melody kävelyä, nostan pääni ylös, nenäni ja kävelen kuin pingviini.
Älä, se voi jäädä päälle.
Onkohan Melody harjoittanut samaa metodia mieheensä kuin noihinkin? Ei kyllä ihan kuka tahansa mies tuollaista sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40686 kirjoitti:
Voi jessus noita hiustenpidennyksiä nyt tuli kyllä karmeimmat mitä nähnyt ja vielä kampaajalla..onkohan Nooran oma tukka ihan pilalla värjäyksistä!
Torstai-illan koosteessa, Noora peuhtoi hiuksiaan, mutta en minä teippejä nähnyt. Aika outo luirakehan se letti on, mutta tatskojen ja puhelimen viivojen kanssa sopii kuvioon. Noora sopii taloon kuin hattu päähän.
No ne ei varmaan olekaan teippipidennykset.
Mä haluun olla tuottaja huusi Melidy ekana. Turha valittaa kiirettä, kantsis opetella hyväksymään muiden panos omiin rooleihinsa ja jakaa keittiötyöt. Mutta kun on huono johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että onko Melodylle voinut tulla sellainen käsky, että lavasteisiin saa käyttää vain niitä materiaaleja, jotka on lavasteita varten tuotu taloon. Käyttivätkö mitään muuta materiaaleja lavastekrääsän ulkopuolelta?
Mut oli miten oli, tosi törkeästi Melody tuossa käyttäytyi joka tapauksessa. Jos kelmua ei olisi saanut käyttää, olisi asian voinut selittää jotenki tyyliin: "Tilaajalta on tullut vaatimus, että lavasteisiin on käytettävä vain siihen suunniteltuja tarkkaan valittuja materiaaleja" tms. Tän tyylisestä ohjeesta Lasse olis varmasti tajunnut että kelmua ei vaan voi käyttää BBn määräyksestä. Nyt Mellulla ei ollut yhtään mitään perustetta mihinkään, kuhan vaan halusi kyykyttää Lassea ja saada tahtonsa läpi. Hänellä itsellään meni hermot, kun Lasse ei totellutkaan kaikkia hänen pikkumaisia sääntöjään.
Jos tuollainen käsky olisi tullut, siitä olisi kyllä saanut kertoa ihan yhtä suorasanaisesti kuin kaikista muistakin "tilaajan" vaatimuksista. Miksi se olisi ollut sen suurempi salaisuus kuin mikään muukaan?
Vierailija kirjoitti:
Nauroin tälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellulla on pakko olla salatehtävä. Tänään nähdään onko. Moni täällä joutuu vähän nielemään kiukkua sen jälkeen jos sillä on salatehtävä. Sen verran on mennyt tunteisiin. :D
Aika epäreilua olisi laittaa uittuilu-salatehtävä silloin kun toiset ovat valitsemassa häätöön nimettäviä. En edelleenkään usko salatehtävään, mutta kertahan se olisi ensimmäinenkin ilman ennakkoilmoitusta.
Sillä mitään salatehtävää ole, vaan on tuottajan roolissa saanut täyden validiteetin pompottaa koko prokkista. Tuottajan tehtävänkuvauksessa oli mainittu, että hän on "päävastuussa tuotannon operatiivisesta toiminnasta ja sisällöllisestä kokonaisuudesta". Melody on itse tulkinnut tehtävänannon niin, että on vastuussaa KAIKESTA pienen pieniä yksityiskohtia myöten ja käyttää tätä "BB:n antamaa käskyä" perusteluna omalle toiminalleen.
Ihan samanlainen diktaattori ja jyrä se on ollut tähänkin asti, mutta Mellun valtakunta on aiemmin rajoittunut vain keittiöön. Jännä nähdä luopuuko tänään pomon roolista kun teatteri päättyy, vai jatkaako samalla linjalla ensi viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun olla tuottaja huusi Melidy ekana. Turha valittaa kiirettä, kantsis opetella hyväksymään muiden panos omiin rooleihinsa ja jakaa keittiötyöt. Mutta kun on huono johtaja.
Eikä keittiöhommat onnistu yhtään sen paremmin. Ennen näkemättömän hidas, epähygieeninen ja kuormasta syövä "kokki".
Vierailija kirjoitti:
Onko arvon tuottaja joka kertonut, miten siihen arkkuun tehdään "lasit"?
No sehän siinä kummallista olikin, että ne muut ehjät arkun kelmuseinät saivat jäädä ja itse ohjaaja laitteli sitten rikotulle sivulle foliota lasiseinäksi. Varmaan M tajusi itsekin siinä hetkessä, että taisi mennä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on arkun rakentamisessa toiminut vastoin annettujen ohjeiden henkeä. Tietoisesti halusi provosoida. Ei mennyt tämä Lassen esittämä näytelmä ihan tuubiin.
No voi sentään!
Täällä on ihmeellistä sääntöjen tarkkailua. BB ei ole tarkoitettu tehtävien suorittamiseksi tarkalleen. Siihen on ihan eri ohjelmat.
BB:ssa tavallaan saakin tehdä hiukan eri laillakin, BB sitten katsoo onko sillä vaikutusta johonkin vai onko okei. BB:ssa tarkaillaan ihmisten käytöstä, toimintaa, reaktioita, keskusteluita. Luovuuden käyttö on sallittua ja sitten vain ne tapahtumat ja teot seuraavat toisiaan. Tehtävät on leikkiä ja ihmisten asettamista toimintaan ja tehtävien perusteellahan ei voiteta BB:a.
Katsojienkaan ei siis tarvitsisi tarkkailla pilkkua viilaten minkään tehtävien sääntöjä. Se ei ole niissä ideana.
Vain selkeät BB-sääntörikkomukset on kielletty.
Olet ymmärtänyt oikein!
-Tämä on ihmiskoe
-Bb ei ole viihdeohjelma
t. Janne
Noora ehdotti riisiä ja lihaa sais nopeesti johon Melody nyrpisti nenäänsä.