Alkuraskaus
Moikka!
Täällä huolestunut odottaja, raskaus alussa, noin 6+0. Hcg viime perjantaina 544, maanantaina 1113 ja tänään torstaina 1670, onko nousu normaali ? Vai pitääkö huolestua
Kommentit (13)
Alkuun oli epämääräistä vuotoa, ja kävin ultrassa. Vielä niin alussa ettei pystytty sanomaan juuta eikä jaata. Nyt ei ole ollut mitään oireita.
Mitä jos menisit varhaisultraan ja tarkistaa onko kaikki ok?
Mitä noita seuraamaan? Kyllä se sit selviää jos jokin on pielessä.
Mä olen kaksi tervettä lasta synnyttänyt eikä mulla ollut mitään käsitystä Hcgstä kummankaan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalilta kuulostaa.
Juu, käy ap syöttämässä nuo luvut tohon linkattuun laskuriin, ihan näyttää keskimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti ole normaali. Onko muita oireita? Verenvuotoa, toispuoleisia vatsakipuja?
Mulla nousi tuolla tavalla kohdunulkoisessa raskaudessa.
Mihin viittaat? Tuplaantunut 72 tunnissa kuten pitääkin. Yli 1200 arvot tuplaantuu 72-96 tunnin kuluessa.
Kiitos vastauksista. Voin siis hetkeksi aikaa huokaista helpotuksesta.
Toivon myös kuulevani muiden kokemuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti ole normaali. Onko muita oireita? Verenvuotoa, toispuoleisia vatsakipuja?
Mihin viittaat? Tuplaantunut 72 tunnissa kuten pitääkin. Yli 1200 arvot tuplaantuu 72-96 tunnin kuluessa.
Oliskohan joillain mennyt raskausviikot päässä sekaisin ja kuvittelevat apn olevan pidemmällä?
Mulla oli todella korkeat hcg luvut ja nousi nopeasti. Neuvolassa vain nauroivat, että olenpa tukevasti raskaana. Mulla oli joku hematooma noilla samoilla viikoilla ja verta jossain munapussissa. Lääkäri sanoi, että voi mennä kesken tai sitten ei, mutta on nähnyt paljon enemmänkin verta eikä ole mennyt kesken (en ymmärtänyt lääkärin jutuista mitään). Terve poika syntyi. Hcg:llä ei kai ollut mitään tekemistä asian kanssa.