Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee melkein ikävä niitä kausia jolloin mukana oli normaalpainoisia, nuoria ja kauniita asukkaita.
2012 oli parhaat naiset, mitä ulkonäköön tulee.
Paras kausi ikinä! R.I.P Janita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan ja Lassen välillä ei viime yönä vissiin mitään muuta kuin lähekkäin nukkumista. Taisivat väsyä edellisen yön jatkuvasta hipsuttelusta.
Saitko itse nukuttua tätä tilannetta jännittäessäsi?
Mitä ihmeen väliä tapahtuuko peiton alla jotain, vai ei.Tämä on keskustelu Big Brotherista. Jos sinua ei aihe kiinnosta, niin miksi ihmeessä tässä ketjussa pyörit?
Hah. Jos on aamulla ensimmäisenä mielessä heiluiko peitto bb:ssä, niin kiinnostus ohjelmaan on mennyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan elämän rikkaus että on eri näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Olisipa tylsää jos kaikki samalta näyttäisivät.
ai jaa ei mua ainakaan haittais yhtään jos rumia/läskejä ihmisiä ei olis vaan kaikki olis kauniita ja hoikkia
Muakaan ei yhtään haittais jos tyhmiä ihmisiä ei ois.
Vierailija kirjoitti:
2009 oli paras kausi
Tykkäsin kaikista kausista vuoteen 2012 saakka. Mun suosikkikausi oli 2007.
Naisena voi ehkä olla vaikea ymmärtää mutta kyllä tuollainen muodokas blondi milf on monen nuoremman miehen makuun. Ei nyt elämänkumppaniksi mutta yhden yön jutuksi. Ylilaudallakin poikaset käy ihan kuumana Minnaan.[/quote]
Ohoh, mites tuo nimi meni läpi tällä palstalla ?[/quote]
Kelpaa yhden yön jutuiksi mutta ei elämänkumppaniksi? Mikä hänessä muuten tökkii? Ikä vai luonne vai mikä?
Taavin koobra vilahti ykköskamerassa vessassa. Aikamoinen halko levossakin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena voi ehkä olla vaikea ymmärtää mutta kyllä tuollainen muodokas blondi milf on monen nuoremman miehen makuun. Ei nyt elämänkumppaniksi mutta yhden yön jutuksi. Ylilaudallakin poikaset käy ihan kuumana Minnaan.
Ohoh, mites tuo nimi meni läpi tällä palstalla ?
Kelpaa yhden yön jutuiksi mutta ei elämänkumppaniksi? Mikä hänessä muuten tökkii? Ikä vai luonne vai mikä?
Ikä ja se että hänellä on lapsia tulee nyt ainakin näin alkuunsa mieleen. Puhun nyt siis esimerkiksi Lassen näkökulmasta joka on paljon häntä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaako Minna siis irtosuhteita, kun heikkoutena nuoret kollit? Eipä noista kumppaniksi ole Minnalle pitkiin suhteisiin. Pekka harrastaa samaa naismaailmassa, mutta ainakin sanoi sen suoraan. Kuluttava elämäntyyli, huomaa sen Minnan väsähtäneestä ja lievästä pubiruusun olemuksesta.
Itse asiassa Pekka kertoi eilen ettei harrasta seksiä seksin vuoksi ellei jotain 'henkistä' yhteyttä' vastapuoleen ole. Enemmän fb-tyyppisiä juttuja kuin yhdenillan juttuja.
Röökirinki oksettaa. Kaikki junteimmat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan elämän rikkaus että on eri näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Olisipa tylsää jos kaikki samalta näyttäisivät.
ai jaa ei mua ainakaan haittais yhtään jos rumia/läskejä ihmisiä ei olis vaan kaikki olis kauniita ja hoikkia
On tyhmää haukkua toisia tyhmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kui sekasin voi ihminen olla, että seuraa jotain BB skeidaa 24/7?
Entäs se joka osallistuu keskusteluun, minkä diaknoosin hän saa. Nythän on vaikea päästä lääkäriin, terveyskeskuskaan ei soita, vaikka lupaa, kännattaa siis kirjoitella tänne ja diaknoosi napsahtaa oitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiiih Saara. Siis mitä ihmettä älä nyt jumalautas tisseillä ittees myy. Fiksu nainen mutta siis oisko voinu pukea paidankin päälle eiliseen lähetykseen.
Ei se mun mielestä mikään mauton ollut, vaikka tissivako näkyikin. Ei ollut mitenkään tyrkky, ja se väri sopi sille loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee melkein ikävä niitä kausia jolloin mukana oli normaalpainoisia, nuoria ja kauniita asukkaita.
2012 oli parhaat naiset, mitä ulkonäköön tulee.
Paras kausi ikinä! R.I.P Janita.
Ja Johannan silarit joita ei hävennyt esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Taavin koobra vilahti ykköskamerassa vessassa. Aikamoinen halko levossakin.
Ja Jassun tissit heilahteli tuossa peilitilassa kun aukoi kylpytakkiaan... Sen ois voinu kyllä jättää väliin.
Krisu paljasti juuri äsken IG Storyssaan että tuntee Pekan. En ihmettele, vaikuttaa aika samanlaisilta persoonilta. Hulluilla on aina hauskaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että joku on läski on faktaa, ei haukkumista. Rumuus/kauneus on mielipideasioita.
Keihäänheittäjä kävelee lösösti valmiille puurolle, kahville.