Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Krisu paljasti juuri äsken IG Storyssaan että tuntee Pekan. En ihmettele, vaikuttaa aika samanlaisilta persoonilta. Hulluilla on aina hauskaa yhdessä.
No ei ne välttämättä mitään hyviä ystäviä silti ole. Tunteahan aina voi. Ja se ero noissa on ainakin vielä että Pekka ei oo niin ilkeä kuin Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavin koobra vilahti ykköskamerassa vessassa. Aikamoinen halko levossakin.
Ja Jassun tissit heilahteli tuossa peilitilassa kun aukoi kylpytakkiaan... Sen ois voinu kyllä jättää väliin.
Näkyi Jassulta alakertakin pukeutuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavin koobra vilahti ykköskamerassa vessassa. Aikamoinen halko levossakin.
Kylpyhuoneessa. Siis käykö se alasti suihkussa ja toiset seisoo tuolla ulkona ikkunan takana? Ok. Aika huonosti suunniteltu tuo kun tollaset jätti-ikkunat ulos... Ei kovin kiva.
Joo sieltä näkee ulos ja kaikki ulkopuolelta näkee sisään kylpyhuoneeseen, ihan hirveää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vähän hätkähti, kun Taavi sanoi aika tiukkaan sävyyn noista veitsistä. Ihmettelen kyllä usein Taavin töksäyttelevää keskustelutyyliä muutenkin.
Mulla on yksi kaveri, jolla on tosi samantyylinen tapa kommunikoida :D Luonnostaan kova, kantava ääni ja vähän käskevä äänensävy/-paino, joka antaa "tiukan" vaikutelman, vaikka tyyppi kommentoisi ihan rennolla mielellä. Tuumailen, että Taavilla on ehkä sama homma.
Suomi ei ole Taavin äidinkieli joten painotukset voivat olla vähän erilaiset.
Miäs hänen äidinkieli on?
Oletettavasti viro koska on lapsuutensa asunut Tallinnassa. Vanhempansakin ovat oletettavasti virolaisia. Taavin sukunimi on Mets.
Anssi puhe on todella rasittavaa, joka toinen sana on v***u. Sama Pekalla mutta jostain syystä hänen puhetyylillä se ei kuulosta yhtä pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan elämän rikkaus että on eri näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Olisipa tylsää jos kaikki samalta näyttäisivät.
ai jaa ei mua ainakaan haittais yhtään jos rumia/läskejä ihmisiä ei olis vaan kaikki olis kauniita ja hoikkia
Muakaan ei yhtään haittais jos tyhmiä ihmisiä ei ois.
On tyhmää haukkua toisia tyhmiksi.
Se että joku on läski on faktaa, ei haukkumista. Rumuus/kauneus on mielipideasioita.
Niin, kyllä se tyhmyyskin on ihan faktaa. Tällä palstalla sen huomaa jos missä. Ei se silti tarkoita, että on sivistynyttä mennä huomauttelemaan muille heidän "puutteistaan", oli kyseessä sitten ulkonäköasiat tai henkinen vajavaisuus.
Jassulla on löllöä mahassa, neito vasta 24 vee. En yleensä kommentoi ulkonäköä mutta joku siellä kirjoitti Minnan olevan läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa kirjoituksista täällä ihan haukkumista ulkonäösta.Samaa kuin koulumaailmassa.Toisaalta joka kerta kun tulee BB.
Joo ja ovat itse olevinaan täydellisiä. Helppohan se ruudun takaa on arvostella ja haukkua. Mitähän sitten sanoisivat jos heille tultaisiin arvostelemaan ja haukkumaan heidän oma ulkonäköään päin naamaa?
Blaaahhh, nyt kouluun jo siitä niinku olis jo!
Jos nuo ensimmäiset kommentit ovat koululaisten tekosia, niin pakko olla tulevana opettajana ylpeä nuorisostamme! Ihan asiaa puhuivat siitä, että kommentointi keskittyy nyt liian paljon asukkaiden ulkonäön ja ominaisuuksien arvosteluun sen sijaan, että voisimme täällä yhdessä analysoida ja raportoida talon tapahtumia. Siksi tätä palstaa on silloin tällöin mielenkiintoista lukea.
Ei hätää Jasmiina, et sä voita.
Tosi tylsää porukkaa, istuvat röökillä tunnin... Yäk.
Mitä mieltä ootte,kuka voittaa nää missikisat?
Mun suosikki on Laura. Se on just nätti ja niinku normaali.
Myöhään eilen Pekka taisi paljastaa luottamuksellista tai vaitiolovelvollisuuden alaista tietoa ja naureskeli samalla.
Itse työttömänä eilinen työttömien pilkkaaminen meni tunteisiin ja oli todella vastenmielistä varsinkin kun juuri tuollaisia stereotypioita työttömiin liitetään. Jasmiina ja Taavi eivät ilmeisesti ole koskaan olleet työttömiä. Jasmiinaa on tässäkin keskustelussa haukuttu lihavaksi ja varmasti myös päin naamaa tuota on tapahtunut ja sitten itse pilkkaa työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse työttömänä eilinen työttömien pilkkaaminen meni tunteisiin ja oli todella vastenmielistä varsinkin kun juuri tuollaisia stereotypioita työttömiin liitetään. Jasmiina ja Taavi eivät ilmeisesti ole koskaan olleet työttömiä. Jasmiinaa on tässäkin keskustelussa haukuttu lihavaksi ja varmasti myös päin naamaa tuota on tapahtunut ja sitten itse pilkkaa työttömiä.
Itsekin olen työtön, mutta minua ei haitannut yhtään. En kokenut sitä pilkkaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oon työtön muttei paljoo hetkauttanut. Eiköhän ne oikeasti tiedä ettei kaikki työttömät ole sellaisia, toivottavasti. Ja luulisin että Jassu ainakin ollut työttömänä jossain vaiheessa.
Siitä tulikin mieleen, jännä ettei BB:ssä koskaan tunnu olevan työttömiä? Ainakaan avoimesti. Eihän ne välttämättä kerro, kun mainitsee vaan koulutuksen ja hymistelee niin eihän se välttämättä tuu ilmi...
Mitä Lauralla on päässä? Siis pidennykset ilmeisesti mut miten noin näyttää noin oudoilta tuosta päältä? Eihän noita saa melkein piiloon ollenkaan...
Fitnesspimu-Lauran juttujen kertominen on jotenkin vaikeaa, ulosanti on tankkaavaa, raskasta kuunnella.
Ja Juhani jankkaa röökipaikalla. Ja istunut siellä heräämisestään asti. Sais lähtee kotiin nopeesti. Tais eilenkin istuu tuolla melkein koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Fitnesspimu-Lauran juttujen kertominen on jotenkin vaikeaa, ulosanti on tankkaavaa, raskasta kuunnella.
Piti ihan vaihtaa kameraa, kun ei jaksanut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Myöhään eilen Pekka taisi paljastaa luottamuksellista tai vaitiolovelvollisuuden alaista tietoa ja naureskeli samalla.
Et sitten voi kertoa tarkemmin?
Kylpyhuoneessa. Siis käykö se alasti suihkussa ja toiset seisoo tuolla ulkona ikkunan takana? Ok. Aika huonosti suunniteltu tuo kun tollaset jätti-ikkunat ulos... Ei kovin kiva.