Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Katja ei ole puhunut mitään.
Samirin raksamiesten paskapersetarina jatkuu.
Katja istuu ja syö röhnöttää niin näyttää kun sen perse tulis vatsasta ulos😲sillähän ei ole peppua juuri ollenkaan..
Ihanaa, taas kaksi kameraa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa tuollainen Sami hehkutus koosteessa, miten hän ei saa muuttua. Samille tekisi oikein hyvää opetella käytöstapoja.
Jaslle tekisi hyvää opetella ihmisten tavoille. Läyhä.
joko se Katja tiineeks on ehtinä...
Vierailija kirjoitti:
Kouvolan pinppikuningatar on hän, kaikki katsoo wtf?
Tuo Juhanin halveksiva ilme ei vois selvemmin kertoa mitä ajattelee hän.
Samir ja Lasse vierekkäin heti.
Ville sai taas kohtauksen kun uudet tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla meni tunteisiin, kun ei oltu sovittu etukäteen siitä, et kaupassakävijä (Aki) ottaa omin luvin jotain vain itselleen.
Lasse myötäilee, mut heti kun Sanni ja Pekka kertoo muidenkin ottaneen ja sanovat sen olevan ok, Lasse alkaa myötäilemään kyseistä kaksikkoa; "joo, totta. Siis ei mua haittaa".
Lasse on kyl aikamoinen sveitsi, mielipide muuttuu sen mukaan, kenen kanssa keskustelee.No mun mielestä Lasse vaa "yritti ymmärtää" Taavin ärsyyntymistä, ei Lasse missään välissä sanonut että häntä itseään haittaisi Akin ottama henkilökohtainen. Se on eriasia myötäillä mielipidettä, kuin ymmärtää(tai ainakin yrittåä) toisen tunnetilaa. Itseasiassa on aika tärkeä taito kyetä kuuntelemaan toista, ja erottaa oma mielipide toisen tunteesta.
Ja joo samaa mieltä tuosta että Taavin nillittäminen on kyllä täysin turhaa.
Jep, mä itseasiassa uskon että tuo on juuri se syy miksi Lasse ja Taavi bondaa niin hyvin. Lasse jaksaa katella tuota Taavin kiukuttelua ja nillittämistä, ilman että se vaikuttaa hänen itsensä tekemisiin ja mielipiteisiin. Lasse ei tuomise toisen mielipiteitä ja ajatuksia, vaikka ei olisikaan samaa mieltä. Lasselle Taavi uskaltaa kiukutella ja purkaa p*skaa fiilistä, koska tietää että Lasse ei ota sitä itseensä.
Kiltteydestä huolimatta Lasse ei ole mikään kynnysmatto, joka antaa itseään kohdella miten sattuu. Lasse on pehmeällä tavalla itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Katjan pömppömasu ja veltto asento
Mä katsoin kans, että onko raskaana :O
Katja, Taavi ja Juhani katsoivat sohvan nurkasta kyllästyneen näköisinä uusia asukkaita... Eivät taida olla kovinkaan innoissaan noiden tulosta, vaan oliisvat halunneet olla ilmeisesti saman vanhan porukan kanssa hamaan tappiin. Etenkin Katja.
Pinppi maijulla kaula kun tulessa.
Maijulla kuumat aallot kaula ihan punainen
Mikä ton Taavin ongelma on? Typerä tunnelman lyttääjä.
Melody! Ole hiljaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin kans, että onko raskaana :O
Juu, samaa mietin.. Muuten niin ylilaiha, niin maha pömpöttää. On ilmeisesti syönyt aika raskaasti tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Entä Jassun oso maha, ja se vyö tissien alla.. 🙈🙈🙈🙈🙈