Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Taavilla pärähti kofeiinit. Lähtee kohta treenaan.
siis uudet ei päse tänäänkään vielä taloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuiko lihaliemikuutiopaketista 3 palaa? Joko se Mellu ehti nekin pistää salaa suuhunsa. 😂
Ja palanpainikkeeksi kermaa suoraan purkista.
Joo ja kunnon puraisu suoraan juustopaketista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne parittavat Nooraa ja Lassea tuolla koosteessakin. No ehtiihän tuossa tapahtua vielä vaikka mitä, vaikkei Noora VIELÄ mennytkään Lassen viereen nukkumaan. Kunhan hän huomaa Villen kuorsauksen, niin saattaa houkuttaa mennäkin Lassen viereen.
Alkaa olla sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Noora ärsyttää vähän Juhania. Juhani ei tykkää pimuista. Noora on ehkä hiukan liian suulas ja osallistuva uudeksi asukkaaksi. Kannattaisi ottaa ensin vähän nöyremmin ja rauhallisemmin, mutta tarve kuulua porukkaan on niin valtava, että menee vähän tuollaiseksi yliyrittämiseksi.
Pohjalaaset ei tykkää liian suulaista ja nopeaa puhuvista ihmisistä kun ne itte on nii hitahia
Hyvin tuo suu käy Jussilla itselläänkin kun sopiva aihe ja kuulijakunta löytyy, ei siinä hetkeen muut puheenvuoroa saa kun Juhani innostuu traktoreista puhumaan.
Juhani ei ole mun suosikki, mutta ei se mua ärsytäkään. Mies on aito kuin mikä. Tahatonta komiikkaa tarjoaa tuolla jaarittelullaan ja rauhallisuudellaan.
Jep. Ja siihen vielä murteensa päälle niin juuri tuo tahaton komiikka on taattu.
Ei noi oo mihkään lähtemässä tänään tuolta kopista.
Pääseeks noi koht tuolta vankilasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki haaveili taas Taavin antamasta selkäsaunasta SUIHKUSSA??? Wtf.
Kaikki tuolla talossa on sekaisin jollain tapaa. Finaalissa tulee varmaan paljastus että tämän kauden asukkaat valittiin niuvaniemestä satunnaisesti.
😁
Se sieltä karannut muijakin oli menossa uudeksi asukkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Lasse on oikeasti söpö
Ihana nappisilmä. Toi puhe on kyllä epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
siis uudet ei päse tänäänkään vielä taloon?
Eiköhän ne kohta pääse. Kirjekuori odottaa jo pöydällä.
Suurella mielenkiinnolla odotan, kun Lasse vapautuu Taavin talutushihnasta. Lasselle tekisi hyvää keskittyä joskus omaan tekemiseensä ilman Taavin määräilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Meloni ei kyllä ikinä oo tyytyväinen mihinkään. Omituinen tyyppi.
Muut ihan onnellisina, mutta tämä huomaa vain " virheet"
Muut voisivat läimiä sitä soppakauhoilla, oppisikohan sitten?
Vierailija kirjoitti:
Lasse on oikeasti söpö
Nallepoju🐻
Vierailija kirjoitti:
Ei noi oo mihkään lähtemässä tänään tuolta kopista.
Olis aika vitdumaista jos joku noista kahdesta joutuis vielä yksin jäämään tuonne "putkaan".
Voi Aki, siitä saa joku vielä hyvän miehen😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut 247 Akin käytöstä ja ilmeitä kun Noora tuli taloon. Kokoajan kiehnää Nooran läheisyydessä ja ne Akin ilmeet huvittaa.
Kotikulman tyttöjä samalta murrealueelta, riittävän kaukaa kuitenkii ettei ihan omaltakylältä, tottahan se viriiliä nuortamiestä kiinnostaa.
Tietää että Noora on tottunut hänenlaisiin kundeihin, ei katso nenänvarttaan pitkin kuten edellinen blondi.
Kuka Laura L kun ei enää ees muista?! Kyllä Nooran olis pitänyt olla talossa alusta asti.
Juhani ei ole mun suosikki, mutta ei se mua ärsytäkään. Mies on aito kuin mikä. Tahatonta komiikkaa tarjoaa tuolla jaarittelullaan ja rauhallisuudellaan.