Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Aki on ainakin Noorasta tosi kiinnostunut.
Tänään illalla pääsee näkojään uudet asukkaat sviitissä myös taloon, luki BB sivuilla:
"Tänään illalla kaikki sviittiläiset pääsevät taloon, katso illan lähetys Neloselta kello 21:00 alkaen!"
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Noora koko ajan joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo
Kauhulla odotan näiden yöllistä avautumista toisilleen:
Lasse: Mut se on tiäksä niin
Noora: Joo, joo , joo just mä tiän, se on niin
Lasse: Joo, joo, joos kato kun se on
Noora: Joo, joo, joo, just niin mä tiän mitä sä tarkotat, se on niin
Lasse: Joo, joo, joo.
Ja Jassulla taisi herätä jo Sisäinen Kiusaaja, kun alkoi joojottelemaan Nooran mukana.
Noora hylkäsi Villen, koska tämä näyttää 70v tädiltä ja haisee makealle.
Jassun ja Akin jutskailua ja heittoja toisilleen on kiva seurata. En ookkaan aikaisemmin huomannut. Muutenkin oon alkanut koko ajan enemmän ja enemmän tykkäämään Jassusta. On aito, hyvässä ja pahassa. :D
Mistä muuten johtuu että Samiria ei saisi arvostella tippaakaan, mutta Nooraa ja Minnaa haukutaan ja hirveä määrä ihmisiä tykkää näistä haukuista?
Miksi vain Samir ja Noora pääsivät taloon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tosta tupakanpoltosta saa noin paljon puheenaihetta?
Tupakanpoltto on vahentynyt, määrätynlaiset ihmiset vetävät edelleen kuin korsteeni.
Eilen uutisissa joku tutkija sanoikin, että mielenterveysongelmaisissa ihmisissä on suhteessa huomattavan paljon tupakoijia verrattuna ns. terveisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat bileet niin Aki panee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain Samir ja Noora pääsivät taloon ?
Samir? Eihän se tuolla talossa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍆🍩
Puhetavat tarttuu.
Olen seurannut milloin ja miten Juhanin pohojammaan murre muuttuu pikkuhiljaa uusimaalaisemmaksi.
Mutta tuo JOO JOO JOO tarttuu varmasti viel moneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumistyyliltään tuo Noora on kuin Minnan klooni.
No on ainakin hoikka ja pitkähkö. Ja tyylikin astetta tyylikkäämpi, kuin Minnalla. Minna oli persjalkainen pullukka, joka halusi 42-vuotiaana yrittää näyttää teinipissikseltä.
Missä maailmassa tuo Noora on hoikka ja pitkä?
Täysin tasapaksu pökkelö.
Kaikki meikit ja muovit kun siltäkin riisutaan kuoriutuu siitä tasan tavallinen kainuulais muija, pikkuisen kun ikää kertyy niin patviutuu ihan tavis persjalka emännäksi.
Terve vaan Minna! Oletko kade?
Anssi tsiigailee uutta muikkelii päästä kantapäihin.
Anssilla kassit täynnä. Tiettävästi ainakin kerran run*annut talossa, kertoi bileiltana asiasta ja sanoi ettei paljoa liikettä tarvinnut koska on niin herkillä.
Ja mikä tuo sen puhetyyli on ton muijan kanssa, ihan erilainen 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Noora koko ajan joo joo joo joo joo joo joo joo joo joo
Kauhulla odotan näiden yöllistä avautumista toisilleen:
Lasse: Mut se on tiäksä niin
Noora: Joo, joo , joo just mä tiän, se on niin
Lasse: Joo, joo, joos kato kun se on
Noora: Joo, joo, joo, just niin mä tiän mitä sä tarkotat, se on niin
Lasse: Joo, joo, joo.
Ja Jassulla taisi herätä jo Sisäinen Kiusaaja, kun alkoi joojottelemaan Nooran mukana.
Toi oli kyllä mainio toi kauhuskenaario Lassen ja Nooran 'keskustelusta'. 😂 Just näinhän se tulee meneen. Kaksi vähän hömelöä ilmapallopäätä (ja tämä rakkaudella erityisesti Lassea kohtaan). Jos Melody ois mukana ni joka lauseessa olis pari 'tiätsä' ja useampi vieraskielinen tehostehuuto.
Melodysta tuli emäntä potenssiin sata, kun taloon tuli uusi ihminen.
Nyt se Mellu halasi jo Katjaakin. Lievä esitys päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä, että Lasse ehtii ensin..
Pimppis ja Fakiiri vieläkään saanut safkaa?
Pekan synttärijuhlissa huomenna Aki saa kaksi kalajoo juuakseen ja pyytää pienessä nousuhumalassa Nooraa testaan Pipan sänkyä. Huomannut et Jassua ei kiinnosta.