Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Samir uhka ennen taloon astumista?
Sviitissä avataan kohta kirje.
Mitäs se Umppalumppa on tänään sellissään puuhaillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Noora tykkääkin Pekasta? Kuinkas Lasse sen kestää... Te, jotka pidätte Pekkaa lösönä ja niin edelleen, ette voi tietää, millainen karisma hänellä on livenä. Siitä välittyy ruudun läpi vain osa.
Minä uskon että pekan makuun on paljon enemmän se punapää. Molemmat ovat seksi-ihmisiä ja pekan silmät salamoivat kun jutteli maijun kanssa, kehui sen ääntäkin.
Eihän pekkaa teippipäät ole aiemminkaan saaneet syttymään. Eikä katja. Onnellinen pinppi voi olla juuri se mikä saa sytytyslangan palamaan.Tänään 2 x saman peiton alla , kaikki asukkaat makkarissa.
Häh? Eihän maiju viel talossa ole.
Eteisessä on.
Vois tuo wannabe-kuronen mennä juontamaan vaikka napakymppiä, sössöttää ihan joutavia. Ihan paskat analyysit.
Toi ketjureaktio on kyllä hieno jo nyt!
Onko kaikille koosteen katsojille varmasti tullut selväksi, että Noora on suurinpiirtein mielenkiintoinsin asukas ikinä?
Se, että kukaan ei jaksanut olla kiinnostunut uusista asukkaista, johtui tuotannon typerästä tehtävästä.
Turha sitä mokaa on yrittää paikkailla Valteen valhellisilla hehkutuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirje?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Noora tykkääkin Pekasta? Kuinkas Lasse sen kestää... Te, jotka pidätte Pekkaa lösönä ja niin edelleen, ette voi tietää, millainen karisma hänellä on livenä. Siitä välittyy ruudun läpi vain osa.
Noora on seurannut BB:tä ,joten tietää Pekan karisman ( lisänä upea turkki ).
Itse valitsisin mieluummin Pekan kuin Lassen.
Noora luultavasti myös tietää jo, että Lasse pani Minnaa...
Ne Minnan puheet ......
Itse videoita nähneenä he eivät vain hipsutelleet toisiaan. Sen verran peitto heilui, et vähintäänkin käsipeliä varmasti oli.
käsipeli on eri asia kuin paneskelu.
Minna kopeloi omin luvin Lassen kalupakkia, ja toki Lasse saattoi lypsännästä kovettua, jopa laueta, mutta ketään ei pantu mihinkään onkaloon, tietää jokainen 24/7kyylä.Sinä et siis selkeästikään ole 24/7 kyylä.
Kyllä nimenomaan olen, olen myös eläkeläinen, joten ole katsonut myös yöt kelaamalla läpi. Kertaakaan ei ole talossa pantu, minna vemputti 2kertaa lassen lerssiä, siinä kaikki.
Lasse ei halunnut tätä, yritti valvoa myöhään ja hiipiä sänkyyn niin ettei munahaukka herää, mutta tietenkin munahaukka odotti saalistaan ja kävi munan kimppuun kun Lasse oli nukahtanut tai nukahtamassa. Jos mies olisi tehnyt noin, se olisi rikos.
Vierailija kirjoitti:
Söi Jalin suklaat
Vierailija kirjoitti:
Kirje: yöllinen yhteistyö. Yksi uusi herättää yhden vanhan yöllä.
Voi sinua Valtee. Tehtäväsi oli hehkuttaa.
Paidaton Samir ja Anssin katse. Samirilla on talon paras vartalo. Taistelu alfan asemasta alkoi. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Jopa koosteesaa näytettiin silloin lyhyt pätkä Lassen ja Minnan panosta.
Höpöhöpö, ootko joku teini. Käteenveto ei ole pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söi Jalin suklaat
Ja Noolan.
Samir on tosi Anssin kuuloinen ja oloinen.
Meni ohi se miten Samir käyttäytyi Villeä kohtaan.
Mitä hän sanoi?
Uudet muijat jotenkin vaan tökkii.Tuleeko miten toimeen asukkaiden kanssa ?
Lassen ja Minnan surkea äherrys ei taida olla kehuskelun paikka. Varsinkin, kun Lassen seksuaalinen suuntautuminen on miehiin päin.
Yassss