Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Ketä palvelee tällaiset tehtävät.ruudun toiselta puolrlta mshdoton pääästä tehtävistä perille!!!ei mitään käsitystä.pas...aa
Onko siellä Lapissa välilyönnit edelleen noin kortilla?
Mikä tarve on arvostella ihmisten ulkonäköä? Oli kyseessä kuka tahansa asukas, niin täytyy huutaa "kolmin kertainen eläköön huuto", jo pelkästä rohkeudesta! ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!
Vierailija kirjoitti:
Anssin perse kyllä heiluu todella matalalla, mahtaa olla loskakelillä kurassa.
Ei ihme, sillä on persjalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän Maiju Lassen viereen nukkumaan, kunhan pääsevät yhteismakkariin?
Maijuska pääsee lunastaan lupaukset siinä Lassen viekussa. Prööts... Pluplup terveisin Pinppi-Maiju. Sehän voi valistaa Lassea seksihommissa. Minna käy varmaan ihan kuumana kotisoffalla.
Maijulla on pinppi, muilla naisilla on ihan vaan tuttu ja turvallinen perus pimppi😁
Vierailija kirjoitti:
Typeryyden huippu sulkea uudet asukkaat eristykseen tuonne koppiin. Kesken kauden muutenkin hankalaa tulla taloon. Tuonne boxiin olis voinu laittaa 3 ärsyttävintä asukasta eli Meloonin, Pekka puupään ja puupään muijan! Kamerankin olis voinu sulkea.
Voi sitä valittamisen määrää jos koppiin laitettas Jassu, Anssi ja Taavi kolmeksi päiväksi :D
Sannin eilinen itku kokonaisuudessaan ja se kun haluas syödä aivonsa illalliseksi tiktokissa tägillä. #bbsanni
Miten tuon Sannin arvomaailma on noin vääristynyt?
Tulee mieleen ne pahoinvoivat urheilijakaverit, joita valmensivat omat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on hauska
Melkeinpä se tärkein syy miksi tätä jaksaa katsoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten otetaan joka vuosi joku vanha tyyppi joks heti äänestetään pois
No just tää. Ei noita jaksa katsella kukaan. Ei talossa eikä muualla. Itsekin katselen mielummin nuorempia ja viihdyttävämpiä ihmisiä (olen 40+).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvanhoito viikkotehtävä kaikille😄 toistakymmentä huutavaa "vauvaa" jota sitten hoidella 24/7.
Vois olla hauska. Herättäisivät yöllä jne. Aijai tulis hyvää komiikkaa.
Kannatetaan! Olisi raskasta, tulisi draamaa 👍
Kuka hullu haluaa kuunnella jatkuvaa vauvan rääkynää 247:sta! Ei kiitos.
Onko Maiju sinkku? Ite tekis ainakin mieli tollasta hyvin säilynyttä vanhempaa naista
Vierailija kirjoitti:
Typeryyden huippu sulkea uudet asukkaat eristykseen tuonne koppiin. Kesken kauden muutenkin hankalaa tulla taloon. Tuonne boxiin olis voinu laittaa 3 ärsyttävintä asukasta eli Meloonin, Pekka puupään ja puupään muijan! Kamerankin olis voinu sulkea.
Sitä minäkin mietin, että mitä pahaa nämä uudet asukkaat ovat ehtineet tehdä, kun heitä kohdellaan kuin vankeja. Itseasiassa huonomminkin. Ei Suomessa suljeta kolmea vankia samaan selliin.
Toi noora näyttl alkuun suht kauniilta. Nyt cam2 kun kuvattiin yläviistosta, näkyi hänestä lähinnä pää ja iso otsa. Mielipiteet näin muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Noora tykkääkin Pekasta? Kuinkas Lasse sen kestää... Te, jotka pidätte Pekkaa lösönä ja niin edelleen, ette voi tietää, millainen karisma hänellä on livenä. Siitä välittyy ruudun läpi vain osa.
Noora on seurannut BB:tä ,joten tietää Pekan karisman ( lisänä upea turkki ).
Itse valitsisin mieluummin Pekan kuin Lassen.
Itse en jaksais Pekkaa. Tuskin Lasseakaan mut Lassen valitsisin noista kahdesta. Mut veikkaan et tämä Noora vois olla sen tyylinen nainen et haluaa miehestä vähän haastetta. Sopis paremmin Pekan kuin Lassen kanssa. Lasse on kiltti ja kultainen. Pekassa on haasteetta kenelle tahansa. Pekka tarvis naisen joka on vähän vaikeemmin tavoiteltava eikä mikään nysvääjä. Noora varmaan ihan mukava mut veikkaan et aika tiukkakin muija eikä välttämättä mikään hempeilevä blondi. Noorasta mielikuvat parantunut sunnuntaista muutenkin. Ei vaikuta mielistelijältä eikä niin bimbolta ku alussa luuli.
Miksi kuvittelette että pimu ois suurikin saalis, aika ruma mun mielestä, iso pää jossa roikkuu tahmanen noitaperuukki. En koskis pitkällä tikullakaan moiseen törkyläjään.
Mahdat olla kovakin panomies.
Mä herään mä heräään mä heräään
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve on arvostella ihmisten ulkonäköä? Oli kyseessä kuka tahansa asukas, niin täytyy huutaa "kolmin kertainen eläköön huuto", jo pelkästä rohkeudesta! ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!
Huudot huudettu (vaimo kyllä ihmetteli). Olen samaa mieltä.
Haluankin tässä yhteydessä ihmetellä, miksi talossa on VAIN 2 KAMERAA, missä näytetään asukkaita?
1 kamera jota saamme seurata on sviitissä koko ajan ja 1 kamera 100 neliön tilassa yrittää antaa meille parhaan mahdollisimman kuvan kaikista muista 12 asukkaasta ja siitä mitä talossa tapahtuu.
Olikohan tuotanto ajatellut tätä, tuossa kun tuota lähti toteuttamaan? Muistatteko aikaa, kun sai valita 6 kamerasta, mitä tapahtumaa/keskustelua halusi itse seurata?
Vierailija kirjoitti:
Onko Maiju sinkku? Ite tekis ainakin mieli tollasta hyvin säilynyttä vanhempaa naista
Siinä sinulle hänen mielipide kaltaisistasi limaisista niljakkeista (suora lainaus hänen blogistaan):
"Palatakseni vielä miesten lähestymisyrityksiin: oma kategoriansa ovat miehet, jotka lähettävät yöllä puolitutun tutulle viestejä, jossa lukee seksiä? Tai että olen yksin kotona, sauna kuumana ja vaimo sairaalassa. Siis, mitä vittua!?! Me sinkuthan olemme munan kipeitä MunaLiisoja, jotka toimivat kuin hetivalmiit kiukaat räpylät aina märkinä. Kun viestiä pukkaa tuntemattomalta lähettäjältä, jonka kullissa kutkuttaa ja palleja pakottaa, olemme valmiita seksiin mahla valuen pitkin reisiä. Mitä helvettiä miesten päässä liikkuu? Näiden lisäksi, me sinkut vaanimme nurkan takana kaiken aikaa kaikkia miehiä, saalistaen seuraavaa panoa silmät kiimasta kiiluvina. Ja meille käy kaikki. Eronneet, karanneet, petetyt ja langenneet. Vaimot varokaa, syöjättäret iskevät vieden teidän miehenne. Koska mieshän on ihan tahaton amebamainen olio, jolla ei ole minkäänlaista omaa tahtoa, ei halua eikä osaamista tehdä elämässään itsenäisiä valintoja. Voi, huoh!"
Mulla menee nyt jo järki tohon Samiriin. Vaikuttaa kokoajan siltä ettei edes kiinnostaisi olla tuolla.