Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Lasse: Pekka ja Anssi on ku me Taavin kanssa. Taavi näyttää fiksulta ja mä haluan tunkea kaikkea ...
Taavi: minne?
Pekka: Taavi, kaksmielinen!
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa just Taavi oikein innostui Lassesta ja Taavin pepsodentit loisti, kun Lasse sanoi suorat sävelet tse tse Pekalle. Tästä mä tykkään Lasse, kannusti Taavi...Taavi haluis, että Lasse näyttäis tuota puolta enemmänkin, tulis, näyttäis Taaville kaapin paikan ja veisi ja Taavi sais vaan vikistä💪💓ja tsetse kärpänen Pekka voi pysyä austalla märisemässä siellä Kn luisessa kainalossa😁
Sanoiko Taavi noin? 😳
Nyt meni bb niin paikaksi ettei jaksa enää kattoa. Päästäkää ne uudet tyypit taloon niin alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän Maiju Lassen viereen nukkumaan, kunhan pääsevät yhteismakkariin?
Maijuska pääsee lunastaan lupaukset siinä Lassen viekussa. Prööts... Pluplup terveisin Pinppi-Maiju. Sehän voi valistaa Lassea seksihommissa. Minna käy varmaan ihan kuumana kotisoffalla.
Uuden tyypin mollosilmät pullahtaa melkein kuopistaan
Yksi asia on tosiaan muuttunut tässä ketjussa parempaan suuntaan. Jassua mollaava hymiöhullu on kadonnut. Katosi tosiaan silloin, kun uudet asukkaat menivät taloon.
Pekalla on isompi maha kuin Jassulla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa just Taavi oikein innostui Lassesta ja Taavin pepsodentit loisti, kun Lasse sanoi suorat sävelet tse tse Pekalle. Tästä mä tykkään Lasse, kannusti Taavi...Taavi haluis, että Lasse näyttäis tuota puolta enemmänkin, tulis, näyttäis Taaville kaapin paikan ja veisi ja Taavi sais vaan vikistä💪💓ja tsetse kärpänen Pekka voi pysyä austalla märisemässä siellä Kn luisessa kainalossa😁
Sanoiko Taavi noin? 😳
Tuki Lassea. Mitä ihmeellistä siinä on?
Onko toi Samir melkoisen outo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni bb niin paikaksi ettei jaksa enää kattoa. Päästäkää ne uudet tyypit taloon niin alkaa tapahtua.
Ei kannata henkeä alkaa pidättelemään sitä odotellessa 😃
ja kyllä kait siinä ainakin sen aikaa tapahtuu, kun esittelevät nimet toisilleen, sen jälkeen ei taas välttämättä tapahdu mitään pitkään aikaan...syksymmällä sitten taas, maybe🤭
Typeryyden huippu sulkea uudet asukkaat eristykseen tuonne koppiin. Kesken kauden muutenkin hankalaa tulla taloon. Tuonne boxiin olis voinu laittaa 3 ärsyttävintä asukasta eli Meloonin, Pekka puupään ja puupään muijan! Kamerankin olis voinu sulkea.
Kaipaan sitä kun Jassu laulaa: Mä herään mä herään mä herään
Oli tökerösti tehty Samirilta.
Kuulostaa sille että tietää (niinkuin tietääkin) että Sami on ulkomaailmassa suosittu ja Ville ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Samir vaikuttaa tosi kireältä tyypiltä
No ei kai. Taavi on kireä, mutta se alkaa olla jo odotettavissa. Kilahtelee, mutta ei siitä sen kummempaa seuraa. :)
Musta Taavi suhtautuu kaikkeen kuitenkin tosi asiallisesti ja rauhallisesti. Pystyy jatkamaan keskustelua vaikka ärsyttää. Pitkä pinna.
Sillähän on just lyhyt pinna, mutta ei se siitä sen huonompaa tee. :)
Ketä palvelee tällaiset tehtävät.ruudun toiselta puolrlta mshdoton pääästä tehtävistä perille!!!ei mitään käsitystä.pas...aa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Noora tykkääkin Pekasta? Kuinkas Lasse sen kestää... Te, jotka pidätte Pekkaa lösönä ja niin edelleen, ette voi tietää, millainen karisma hänellä on livenä. Siitä välittyy ruudun läpi vain osa.
Noora on seurannut BB:tä ,joten tietää Pekan karisman ( lisänä upea turkki ).
Itse valitsisin mieluummin Pekan kuin Lassen.
Itse en jaksais Pekkaa. Tuskin Lasseakaan mut Lassen valitsisin noista kahdesta. Mut veikkaan et tämä Noora vois olla sen tyylinen nainen et haluaa miehestä vähän haastetta. Sopis paremmin Pekan kuin Lassen kanssa. Lasse on kiltti ja kultainen. Pekassa on haasteetta kenelle tahansa. Pekka tarvis naisen joka on vähän vaikeemmin tavoiteltava eikä mikään nysvääjä. Noora varmaan ihan mukava mut veikkaan et aika tiukkakin muija eikä välttämättä mikään hempeilevä blondi. Noorasta mielikuvat parantunut sunnuntaista muutenkin. Ei vaikuta mielistelijältä eikä niin bimbolta ku alussa luuli.
Miksi kuvittelette että pimu ois suurikin saalis, aika ruma mun mielestä, iso pää jossa roikkuu tahmanen noitaperuukki. En koskis pitkällä tikullakaan moiseen törkyläjään.
Vierailija kirjoitti:
Oli tökerösti tehty Samirilta.
Kuulostaa sille että tietää (niinkuin tietääkin) että Sami on ulkomaailmassa suosittu ja Ville ei niinkään.
Sami oli ihan idiootti vittuilija tuossa puhelussa.
Samir taas ihan asiallinen.
Mitä varten otetaan joka vuosi joku vanha tyyppi joks heti äänestetään pois
Muhii omassa erinomaisuudessaan, vaikka on ihan tomppeli.