Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Noora tykkääkin Pekasta? Kuinkas Lasse sen kestää... Te, jotka pidätte Pekkaa lösönä ja niin edelleen, ette voi tietää, millainen karisma hänellä on livenä. Siitä välittyy ruudun läpi vain osa.
Noora on seurannut BB:tä ,joten tietää Pekan karisman ( lisänä upea turkki ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Noora tykkääkin Pekasta? Kuinkas Lasse sen kestää... Te, jotka pidätte Pekkaa lösönä ja niin edelleen, ette voi tietää, millainen karisma hänellä on livenä. Siitä välittyy ruudun läpi vain osa.
Itse valitsisin mieluummin Pekan kuin Lassen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samirin sukunimi on Kallio.
Eikö Samir ole ollut sm-tason pikajuoksija?
Ei silti pärjää varmaa Kessun ajoille. Sehän kehu sillo bb talos et satanen menee 9sekunttiin :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora luultavasti myös tietää jo, että Lasse pani Minnaa...
Taavi ottaa taas tosissaan..
"Miks mä kertoisin teille mun heikkouksista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noita uusia asukkaita ainakaan asennevammasta tai luovuttamisesta voi syyttää. Kohta kaksi vuorokautta ikkunattomassa kopissa, jossa kuuma eikä ilma kierrä. Kolme toisilleen tuntematonta ihmistä, joista yksi taukoamatta äänessä. Ei mitään muuta tekemistä kuin ohjeiden sisäistäminen ja antaminen puhelimitse vanhoille asukkaille, joita ei oikein edes kiinnosta mitä uudet sanoo. Ruoka on mitä on ja sitä tulee kauhean marmatuksen säestämänä ja Anssi-tarjoilijan virnuilun kera. Onhan ne tietysti kerran päässeet tänään jaloittelemaan tuolta 10m2 kopistaan!
Ja silti vanhojen asukkaiden mukaan he ovat tässä suurimpia kärsijöitä ja uudet turhan ylimielisiä :D
Kuuma eikä ilma kierrä?
Siellä on valtavan suuri ilmanpuhdistin nurkassa joka imaisee pari kuutioita ilmaan minuutissa, sekä vapauttaa sen raikkaana takaisin, puhdistettuna hajuista ja pienhiukkasista.
Sen lisäksi tuolla talossa ei ole kattoa. Kyse on valtavan suuresta hallista, johon on tehty talo, ja sen kattorakenteet eivät ole lainkaan kiinteitä. Katto on käytännössä auki, ja katossa risteilee kolmiotukirankoja joihin on ripustettu valoja, äänenvaimennin paneeleita, valopaneeleita, elektroniikkajohtoja jne jne. Mutta katsojat pystyvät näkemään sen läpi ja katsoa sen hallin omaa kattoa.
Siitä syystä, koska varsinaisia mitään kantavia rakenteita ei talossa ole, kun joku heittää palloa lattiaan tms. niin kamerat heiluvat. Sama juttu jos joku avaa tai sulkee oven niin kamerat heilahtavat. Tuolla "talossa", ilma todellakin vaihtuu ja BB pystyy vaikuttamaan talon lämpötilaan asukkaiden toiveiden mukaisesti.
Vähän epäilen, eiköhän tuolla kaikuisi aika helvetisti, jos tuo hössäkkä olisi auki ylös asti.
Ja mitä siihen ilmanpuhdistimeen tulee, niin sekään ei tuo happea, ja sehän se olisi tärkeää.
Eiköhän tuo sviittikoppi vaan ole unohtunut ottaa huomioon ilmastointia suunnitellessa.
Tuo ilmastointihässäkkä on laitettu vain yöksi päälle, kun vissiin aiheuttaa jonkun verran ääntä mikkeihin. Näin asukkaat eilen illalla juttelivat, kun saivat Isoveljeltä tiedon tästä ja kiittelivät kovin että saivat yöksi vähän viileämpää ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Pekka huolia . Pekan rima on korkealla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Minnan puheet ......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen meriitti miehelle kuin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Sainio oli oikeassa kun ihmetteli miten vähän Laura sai ruutuaikaa koosteissa. Tämä vaikutti varmasti myös Lauran tippumiseen. Tuotanto siis osaltaan päättää ketkä saavat jatkaa.
Ja mitä se Laura sillä ruutuajalla tekisi? Taisi tulla valituksi talon köllöttelijäksi, joten mitään kovin viihdyttävää tuo anti tuskin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Minnan puheet ......
Itse videoita nähneenä he eivät vain hipsutelleet toisiaan. Sen verran peitto heilui, et vähintäänkin käsipeliä varmasti oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samirin sukunimi on Kallio.
Eikö Samir ole ollut sm-tason pikajuoksija?
Ei silti pärjää varmaa Kessun ajoille. Sehän kehu sillo bb talos et satanen menee 9sekunttiin :DD
Samirin aika on satasella vaivaiset 10,88 .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on entistä näkymättömämpi Laten lähdön jälkeen. Saavutus sekin.
No mutku mutku sehän on niin viihdyttävä kun sipsuttaa akkamaisesti naisten olkalaukku olallaan heiluen tupakkapaikalle, nyhrää itselleen sätkän niin että mustalla lakatut kynnet vaan rapsaa. Ja sitten kun Ville pitää niin viihdyttävästi sätkänsä filtteriä huultensa välissä! Kyllä kaiken sateenkaariväen yksinkertaisesti pitää äänestää sitä muuten on ihrafobinen jos ei tee niin!
Miksi tollasia villen tapasia homoja aina verrataan naisiin, ei naiset ole tommosia. Ärsyttää.
Vai oletteko joskus nähneet jossain naisen joka on kuin teuvo loman tai ville tai joku muu kirjaesimerkkihomo? Minä en ole, ihan ovat homppelimaisia miehiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Samirin sukunimi on Kallio. [/quote
Ei muuten ole, Kallio - nimellä tekee musaa, on ulkomaalaiselta kuulostava sukunimi, selviää BB Plazalla.
Lasse Maijusta; se puhuu ihan älyttömästi. Tttrrrrrr.
Ei ehtiny ymmärtää ohjeita kunnolla. Kommentoivat uusien asukkaiden puhuvan aina päällekkäin, ettei ohjeita kuule kunnolla.
Toivottavasti tehtävä kosahtaa, tulis vähän skismaa näiden välille. 😂
Voi ei tuota Akia, toivottavasti eivät päästä uudestaan puhelimeen. Kun tänään aiemmin oli... Miten se ymmärs että ne naulat piti muka pystyssä olla laudalla. :D Huomas ettei tajunnu mitään mitä toisessa päässä sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihmisillä paha olla kun suurin osa viesteistä on pelkkää asukkaiden haukkumista. On paljon hauskempaa olla positiivinen, kaikissa voi nähdä jotain hyvää.
Oot kyllä ihan pihalla miten bb:stä nautitaan.
Eihän tota kukaan viitsi tollasella toksisella positiivisella asenteella katsoa.
Normaalailla ihmisillä on myös negatiivisia tunteita, ja nimenomaan se että tuolla on inhokit ja suosikit, antaa sen katsomisnautinnon.
ekai tää tehtävä voi edes onnistua,
En sääli, mutta en myöskään näe tilannetta tasapuolisena vaikka tietoisesti ovat bb-taloon lähteneet. Ihailen vain sinun ilmeisen kannustavaa ja positiivista asennetta kaikkeen kurimukseen. Minulla olisi selvästi paljon opittavaa sinulta :)