Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
31181/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse! Nyt ne vaatteet päälle!

Lasse on hot 😍 Talon parhain kroppa!

Taavilla ehkä parempi, nelikymppinen...

taavilla isommat tissit kun mulla ja olen nainen. en tykkää miehillä noin isoista bosista.

Taavilla ihanat rintalihakset, ja komea koko mies. 💋💖💋💖

Ihana jarrumies ❤❤

Vierailija
31182/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoiko Mellu äsken Juhania tai ohjeisti perunoitten kuorimisessa ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31183/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaisin tonne taloon jotain todellista kontentti kuningasta/kuningatarta... Joku vähän hullu, juntti bimbo, joka ei oikeen tajua mistään mitään, mutta kaikesta on jokin mielipide, jota kovaan ääneen toitottaa. Olisi hauska ja kummallinen, tekisi tyhmiä juttuja, riitelisi ja laukoisi tyhmiä kommentteja...

En toki missään nimessä haluaisi, että tällainen henkilö voittaisi, mutta saisi olla mukana finaaliin saakka. Toisi haastetta muiden asukkaiden elämään ja kontenttia katsojille.

Haluaisin taloon siis Joni Hesselgrenin.

(En sitä nykyistä versiota, vaan sellaisena kuin oli nuorempana talossa).

Siellähän on jo Pekka.

Pekka ei nyt ihan täytä sitä mitä haen...

Se on vähän väärällä tavalla vajaa :(

Vierailija
31184/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoiko Mellu äsken Juhania tai ohjeisti perunoitten kuorimisessa ? 

Niin minäkin olin kuulevinani 😂

Vierailija
31185/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä kuinka noi voi syödä toistensa lusikoilla. Mä en pystyisi. Siis en tiedä onko mussa jotain vialla mut siis erittäin oksettava ajatus. En pysty syömään itse omien lastenkaan jäljiltä ruokaa edes samalta lautaselta.

Vierailija
31186/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalla on vinosti ylöspäin suuntautuneet silmäluomiraot sekä  korvat, suu ja nielu pienet mutta kieli kookas.

Vierailija
31187/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jummi Melody !! Kuvitteeleko nainen tosiaan ,että Juhani ei ole ennen kuorinnut perunoita.Nyt tosiaan muija pois keittiöstä ja eikä huudella ohjeistuksia keittiöön.Mun teinikin kuorii potut ja tietää ,että ne laitetaan kylmään veteen.

Vierailija
31188/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattana ku toi anaali mumisee!!

Vierailija
31189/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja:  otetaa mun ja Pekan juttukin tähän, voi herranenaika anuksen ideoita., Pekka, Pekka, Pekka.

Katja on kyllä niin reppana. Ei uskoisi, että on akateemisesti koulutettu ”sivistynyt” ihminen.. Epätoivoinen roikkuminen mölytoosassa jolla ei ole mitään annettavaa, on kyllä säälittävintä ikinä. Pekko on aivan ihme tyyppi. Käytös ja ulosanti on karmeaa.

Tämä, ja Pekka oli eilen ehdotellut Katjalle kolmen kimppaakin jonkun kanssa. Katjalla on ilmeisesti jonkinlainen terve itsekunnioitus jäänyt kehittymättä, kun roikkuu tuollaisessa törkyturvassa loputtomiin. Ehkä johtuu siitä koulukiusattuna olemisesta.

Siitä ei ole kuin Katjan oma kertomus, että on ollut koulukiusattu. Voi olla, että on valhetta ja Katja haluaa vain kerjätä huomiota silläkin tavalla. Ei pidä uskoa kaikkea, mitä lakinainen suustaan päästää.

Lakinainen kiihko bb fani tietää miten osata valehdella. Valtakirja työttömyyteen. Parisuhde bb talossa, koulukiusattu. Pitää vetää joka naruja että jotkut äänestää. Eilen analysoi kirkon kellojenkin jälkeen, spekuloi. Nukkumaan mennessä oli neuroottinen. Pesi 5 kertaa puhdistusaineella kasvonsa. Etsi eestaas meikki laukuistaan löytämäti. Topatut liivinsä otti veskissä johon kamerat ei pääse.

Hyvin neuroottisen hermostunit oli.

Vierailija
31190/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysisesti kuormittavaa työtä tekevät ovat ulkonäöllisesti uskomattoman komeita. Talon miesväestä Juhani ja Aki erottuvat positiivisesti edukseen.

Siis oikeesti? Hyi yöks.

Talossa ei oo vähään aikaan kyllä komeita miehiä nähty. Taavi ja Lasse tällä kaudella komeimmat, Anssikin ok. Tuo uusi miestulokas on aika hirvitys myös...

Ja homoista puhumattakaan: yhdelläkään kaudella koskaan ei ole ollut oikeasti komeaa homoa. Muutama ok ollut, mutta komeita ei koskaan.

Vierailija
31191/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka tosiaan usein sanonnut Katjalle asiasta ,että ei halua mitään.Silti ihmettelen miksi itse sitten pussailee ym Katjaa.

Jos mies "käyttää naista hyväkseen" niin ajatellaan että nainen on tyhmä kun ei tajua että toinen ei halua mitään vakavaa. Koskaan ei ajatella niin että ehkä se nainen tiedostaa että toinen ei mitään vakavaa halua, vaan hän saattaa ihan samalla tavalla "käyttää hyväkseen" tätä miestä, että onpa ihanaa saada pussailla tämän kanssa vaikkei tästä mitään vakavaa tulekaan.

Kyllä naisetkin kuulkaa osaa ottaa ilon irti läheisyydestä. Ei nainen ole aina mikään säälittävä uhri. Koittakaa jo tajuta.

Vierailija
31192/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin&Lassen sekä Juhanin&Akin podit oli hyviä, mutta tää Sannin, Laten ja Villen podihan on ihan syvältä. Ei vois enää tuosta tylsempi olla! Tässä tehtävässä näkyy hyvin, ketkä ovat niitä tapetteja ja ketkä tuovat kontenttia taloon.

Vierailija
31193/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten melkoinen nainen tämä nuorempi uusi asukas. Tulee poikiin vipinää varmasti 😆

Vierailija
31194/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ulos! Pääsis hoitoon selvittämään päätään, miks tuommonen mt ongelmainen läheisriippuvainen halunnu ees tuonne, olevinaan hauska ja menevä mutta todellisuudessa kaikkea muuta.

Vierailija
31195/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysisesti kuormittavaa työtä tekevät ovat ulkonäöllisesti uskomattoman komeita. Talon miesväestä Juhani ja Aki erottuvat positiivisesti edukseen.

Siis oikeesti? Hyi yöks.

Talossa ei oo vähään aikaan kyllä komeita miehiä nähty. Taavi ja Lasse tällä kaudella komeimmat, Anssikin ok. Tuo uusi miestulokas on aika hirvitys myös...

Ja homoista puhumattakaan: yhdelläkään kaudella koskaan ei ole ollut oikeasti komeaa homoa. Muutama ok ollut, mutta komeita ei koskaan.

Kaikki homothan bb-talossa on olleet sellaisia ruipeloita, maksullisten poikien näköisiä twinkkejä. Kuvottavia kaiken kaikkiaan.

Vierailija
31196/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaanko täällä mammat jo raivoaa, jos taloon on tulossa joku nuorehko ja kaunis nainen? Sanoman aikaan tuonne on valittu silmiinpistävän paljon epäkuvauksellisia naisia, mikä lienee joku agenda kun viihdeohjelmasta on pohjimmiltaan kyse. Toisaalta Lassen ja Taavin veroisia naiskaunottaria ei ole valittu ainuttakaan näiden muutaman vuoden aikana.

Minä toivoisin, että BB-taloon menisi vain eläkeiän kynnyksellä olevia henkilöitä, eikä nuoria pilamaan koko elämäänsä ja uraansa. Muutama malliesimerkki nuorista kävijöistä  ei anna mitenkään mairittelevaa kuvaa näistä tositoosista, päinvastoin.

Eläkeläiset on vaan yleensä tooosi tylsää ja säälittävää katseltavaa eikä asukkaat kehtaa olla niille edes aitoja vaan eläkeläisistä tulee jotain ihmeellisiä suojelukohteita. Kiusallista katseltavaa.

Vierailija
31197/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latesta pidin ekat viikot ja pidin sitä tosi suloisena ihmisenä. Vähän hiljainen mut ihan kiva seurata ja tykkäsin sen äänestä. Mutta oon tullut toisiin ajatuksiin. Täysin.

Late u l o s.

Vierailija
31198/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jummi Melody !! Kuvitteeleko nainen tosiaan ,että Juhani ei ole ennen kuorinnut perunoita.Nyt tosiaan muija pois keittiöstä ja eikä huudella ohjeistuksia keittiöön.Mun teinikin kuorii potut ja tietää ,että ne laitetaan kylmään veteen.

Ja kaiken lisäksi perunat eivät millään tavalla mene pilalle, jos kuorimisen ajan ovat ilman vettä. Niiden tärkkelys vain tummuu. Melody mutisi jotain, että niistä tulee huonoja . 

Vierailija
31199/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekalla on vinosti ylöspäin

suuntautuneet silmäluomiraot sekä  korvat, suu ja nielu pienet mutta kieli kookas.

Muistuttaa salattujen elämien Sallaa.

Vierailija
31200/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin taloon jonkun aidosti fiksun, älykkään ja ystävällisen sinkkunaisen. Voisi ulkonäöltään olla luonnollisen kaunis, muttei ulkonäöllä suurta merkitystä ole, jos luonne ihana.

Tulisi talon miehiin vähän eloa :)

Ketju on lukittu.