Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Katja taitaa olla sellainen joka tapailee miehiä paljon kun työkaverit aina kysyy vkl jälkeen mieskuvioistaan viikonloppuna. Se hulivilimies jolla epämääräiset tavat kun oli lukiossa. Ja monista muistakin miehistään puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Pekka "Mä olen viihdyttävä mutta olen myös tietyllä tapaa rasittava"
Millä tavalla hän on viihdyttävä? Kenen mielestä huutaminen on viihdyttävää? Jutut ainakin on ihan paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Pekka "Mä olen viihdyttävä mutta olen myös tietyllä tapaa rasittava"
Pekka, sä olet rasittava, etkä yhtään milläkään tavalla viihdyttävä.
Pekka vois lähteä niin saatais jatkossa kuunnella enemmän keskusteluja normaalien ihmisten suusta.
Alkasivat riitelemään. Olis kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Pekka vois lähteä niin saatais jatkossa kuunnella enemmän keskusteluja normaalien ihmisten suusta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Pekalla ja Sannilla jotain sutinaa tulossa kun usein viihtyvät keskenään?
Olis mahtavaa nähdä Katjan sekoavan kun nuo kaksi alkaisi nuolla toisiaan. katja ansaitsee pahaa.
älä toivo pahaa, kosahtaa omaan nilkkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Katja edes on. Muut on paljussa tai olohuoneessa.
Jonkinlaisen katoamistempun Katja on tehnyt. Ei ole näkynyt kuvissa vähään aikaan.
Romahti, kun Pekka sanoi sille ettei edes seura kiinnosta.
No oho, sanoiko oikeasti näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on mun mielestä sen kahletehtävän jälkeen voinut jotenkin pahoin. On ollut riitaisa ja nyt bileissäkin ärsyttää ihmisiä tahallaan. Ja hänestä huokuu masennussynkkyyttä. Minusta hän kaipaisi nyt terapeutin apua.
Kulissit rupeaa kaatumaan, ei jaksa Pekka enää teeskennellä. Alkaa vain olla oma itsensä.
Tai sitten se, että joutuu olemaan koko ajan saman porukan kanssa. On sanonut, että pitkään samassa seurassa oleminen on hänelle ahdistavaa.
Ja on sitten kuitenkin vapaaehtoisesti hakeutunut nimenomaan täysin suljettuun bb-taloon syystä että...??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaisen katoamistempun Katja on tehnyt. Ei ole näkynyt kuvissa vähään aikaan.
Lähtökohtaisesti ei sanonut, koska täällä ei osata kertoa kummassako kamerassa ja moneltako.
Vierailija kirjoitti:
Katja on ollut paljussa, Ville ja Lauraa ei oo näkynyt aikoihin. Jompikumpi matkoihin su.
Mä vielä palaan näihin Sami-vääntöihin. Olenko jotenkin outo, koska mun mielestä Sami on "normaalimpi" keskustelija kuin esim. Anssi, Pekka, Lasse ja Taavi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyttään ja kyylään 247, älä valehtele, ei oo sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on mun mielestä sen kahletehtävän jälkeen voinut jotenkin pahoin. On ollut riitaisa ja nyt bileissäkin ärsyttää ihmisiä tahallaan. Ja hänestä huokuu masennussynkkyyttä. Minusta hän kaipaisi nyt terapeutin apua.
Kulissit rupeaa kaatumaan, ei jaksa Pekka enää teeskennellä. Alkaa vain olla oma itsensä.
Tai sitten se, että joutuu olemaan koko ajan saman porukan kanssa. On sanonut, että pitkään samassa seurassa oleminen on hänelle ahdistavaa.
Ja on sitten kuitenkin vapaaehtoisesti hakeutunut nimenomaan täysin suljettuun bb-taloon syystä että...??
Varmaan juuri samaisesta syystä. Rakastaa myös haasteita.
Jaas nyt hyökätty Juhanin päälle.Miksei juo ja miksi punainen naama jne.Varmaan ainut mies joka uskalsi sanoa Pekalle.Juhani on sanonut Melodylle myös asioita.Tosiaan ennemmin kuuntelen sitä kun tuota Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vielä palaan näihin Sami-vääntöihin. Olenko jotenkin outo, koska mun mielestä Sami on "normaalimpi" keskustelija kuin esim. Anssi, Pekka, Lasse ja Taavi?
Kyllä vähän olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Samille ei ole sanottu talosta lähellekään mitään sellaista, joka laukaisee ns. normimiesoletetussa itkukohtauksen. Mukavampi ihminen tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mitä joku muu sanoo tai ehdottaa keittiöön tai ruokailuun liittyen, Melody torppaa kaiken/kertoo mielipiteensä. Aivan stanan raskasta katsottavaa. Ihan niinkuin kukaan muu talon AIKUISISTA asukkaista ei osais laittaa ruokaa.
Alkoi vituttaa kans toi et saanko tai voinko Mellu tehdä jotain, kaikki varmaan osaa tehdä burgerit! Mä tekisin omalla tyylilläni enkä jäisi kyselee ja odottaan lupaa!
Tai kun neuvoi Villelle, miten sipuli leikataan. Voi jeesus kristus.
Anssi ehdotti airfryeria ranskiksille niin siihenkin piti vähän nokkaa koputtaa. Juhani pohti, että olisipa korppujauhoja pihveihin, johon Mellu välittömästi vastasi että pihvit voi tehdä hyvin ilmankin. Jos Juhani haluaa laittaa pihviinsä vaikka koiran paskaa niin antaa laittaa, mitä se Melodylle kuuluu miten kukakin ruokansa syö.
Mut kun korppujauhoja ei ole talossa ja airfryerilla ei pysty tekemään uunipellillistä kerralla. Melody suutalouskokin koulutuksen saaneena tietää miten kannattaa toimia.
Todellakin oikea suutalouskokki :D
Tai oikeammin suutalousLokki.
Vierailija kirjoitti:
Pekasta tulee mieleen tuo turkis päällä Keihäsmatkojen perustaja Kalevi Keihänen. :D
Jonnet ei muista.
Tuollahan se paljussa lilluu.