Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Pekka on mun mielestä sen kahletehtävän jälkeen voinut jotenkin pahoin. On ollut riitaisa ja nyt bileissäkin ärsyttää ihmisiä tahallaan. Ja hänestä huokuu masennussynkkyyttä. Minusta hän kaipaisi nyt terapeutin apua.
Kengänkuvaa perseeseen ja kotimatkaa tuo ennemmin kaipaisi.
Pekka on nyt kyllä niiiin rasittava. Taitaa väkisin haluta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Pekalla ja Sannilla jotain sutinaa tulossa kun usein viihtyvät keskenään?
Olis mahtavaa nähdä Katjan sekoavan kun nuo kaksi alkaisi nuolla toisiaan. katja ansaitsee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samille makoisa tilanne, kun Pekkakin sai nyt näpeilleen !
Onko se jankuttava näsäviisstelija vieläkostonhimoinenkin?
kyllä, empatiakyvytön goblini
Onko nimeämiset olleet jo?
Moi Juhanin vaimo. Sinä kun päivystät täällä, niin mikä Juhkulla nyt on vikana, kun raivoaa nyt tuolla..?
Niinkun niinkun niinkun pekka että tuota että tuota niinkun alkaa riittää sinun sönkötyksesi niinkun että tuota että tuotaaa bye bye
Vierailija kirjoitti:
Missä Katja edes on. Muut on paljussa tai olohuoneessa.
Jonkinlaisen katoamistempun Katja on tehnyt. Ei ole näkynyt kuvissa vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on mun mielestä sen kahletehtävän jälkeen voinut jotenkin pahoin. On ollut riitaisa ja nyt bileissäkin ärsyttää ihmisiä tahallaan. Ja hänestä huokuu masennussynkkyyttä. Minusta hän kaipaisi nyt terapeutin apua.
Kulissit rupeaa kaatumaan, ei jaksa Pekka enää teeskennellä. Alkaa vain olla oma itsensä.
Onko niinku tuo niinku Pekka niinku ”vähän” niinku raskas niinku? tsiisus kun lauseen rakentaminen kestää koko illan!! niinku.
Tällä kaudella paljon itsekästä porukkaa.
Pekka "Mä olen viihdyttävä mutta olen myös tietyllä tapaa rasittava"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissit rupeaa kaatumaan, ei jaksa Pekka enää teeskennellä. Alkaa vain olla oma itsensä.
Tai sitten se, että joutuu olemaan koko ajan saman porukan kanssa. On sanonut, että pitkään samassa seurassa oleminen on hänelle ahdistavaa.
Pekkahan änkyttää vähemmän kännissä kuin selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein käy Katjaa sääliksi joka haaveilee jostain parisuhteesta Pekan kanssa. Heillä ei ole tainnut olla kertaakaan yhtä syvällistä keskustelua kuin nyt on meneillään Pekan ja Sannin välillä. Luulen että näiden välille syntyi jonkinlainen side silloin kun Pekka lohdutti masennuksissa olevaa Sannia.
Sannin seurassa on päästy myös näkemään sitä aidosti mukavan ja ammattitaitoisen oloista ensihoitaja-Pekkaa. Silloinkin kun Sanni sai pihalla sen jonkun kipu/paniikkikohtauksen, Pekka oli heti paikalla ja reagoimassa tilanteeseen.
Pekka voi painua v••••••.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Katja edes on. Muut on paljussa tai olohuoneessa.
Jonkinlaisen katoamistempun Katja on tehnyt. Ei ole näkynyt kuvissa vähään aikaan.
Romahti, kun Pekka sanoi sille ettei edes seura kiinnosta.
Pekasta tulee mieleen tuo turkis päällä Keihäsmatkojen perustaja Kalevi Keihänen. :D
Tuolla on yksinkertaisesti liian paljon tylsiä asukkaita, Ville ja Laura ulos ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein käy Katjaa sääliksi joka haaveilee jostain parisuhteesta Pekan kanssa. Heillä ei ole tainnut olla kertaakaan yhtä syvällistä keskustelua kuin nyt on meneillään Pekan ja Sannin välillä. Luulen että näiden välille syntyi jonkinlainen side silloin kun Pekka lohdutti masennuksissa olevaa Sannia.
Parisuhteet on vaan sun korvien välissä. Mee lukee jotain herttasarjaa tai vastaavaa.
Ei ole. Katja on aika suoraan sanonut että haluaisi jatkaa Pekan kanssa talon jälkeenkin mutta Pekka on tyrmännyt idean koska haluaa ''tehdä hyvää'' mahdollisimman monelle naiselle.
Täytyy vaan toivoa että se on steriili. Maailma ei halua lisää tuollaisia pekkoja.
Sai korvanappiinsa vielä vahvistamattoman tiedon jonka mukaan kaverinsa oli tippunut kännissä parvekkeelta ja halvaantunut?