Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Juhani kotiin kiukuttelemaan, ottakoon Taavin mukaansa
Haluan pitää nämä miehet talossa. 🍀🍀🌹🌹💖💖
Juhani ei oo päässyt laukeamaan kolmeen viikkoon, kassit pullottaa ja vähemmstäkin menöö hermo!
Olipa hyvä että pekallekin joku viitsi sanoa vähän kovemmin. Kiitos juhani
Vierailija kirjoitti:
Ooo tota Taavia... 💋💓💋💓💋💓💪💪💪💪💪
Taavista on turha naisten haaveilla, Taavi on miesten mies.
Mitä toi Pekka heeboilee tuolla paljun vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Sanni taas takapiruna vahtii, jos pääsis sanomaan jotain provosoimaan, että riita saisi uutta vauhtia. Kun siltä ei näytä, hipsii vaivihkaa pois tilanteesta juoruamaan muille.
öö.. milloin Sanni on tehnyt mitään tuollaista?
Pekka yrittää kaikkensa että saisi muut hermostumaan. Ärsyttävä tyyppi, pitääkö sen biletunnelmankin alkaa pilaamaan tieten tahtoen.
Pekka käyttäytyy nyt itse samalla tavalla mistä itse kritisoi Samia aikaisemmin.
Nyt alkoi jankkaamaan "ei ole kielletty" "ei ole tullut kielto ääntä" "olen utelias poika".
Tää on eka tavis-bb mitä seuraan,ennen suorastaan halveksin koko konseptia,että mitä järkee kytätä jotain pellejä mokaamassa itteensä.Kappas vaan,Minttu sekä Ville.Oiskohan tässäkin olemassa portti-teoria,ainakin mulle.Kerrasta koukussa.Ihmettelen itseäni,tässä on jotain kummaa.
Onko Juhani Antabus-kuurilla, vai miksi se ei juo?
Juhani on todella kireänä koko ajan. Jos joisi, niin vetäisi turpiin tuolla
Juhani sanoo asiasta Pekalle.
Pekka menee säätelee porealtaan nappeja ilman lupaa
Juhani; ei Pekka, vi*tu nyt et laita. sammutat sen, ihan oikeesti! Pitääkö niinkö joka Jumalan asiaa koettaa?
Pekka; ei ollu tällä kertaa kielletty
Juhani; ei vi*tu !!
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt Juhani hermostu Pekalle!
Ihan aiheesta ärähti.
Vierailija kirjoitti:
Tää on eka tavis-bb mitä seuraan,ennen suorastaan halveksin koko konseptia,että mitä järkee kytätä jotain pellejä mokaamassa itteensä.Kappas vaan,Minttu sekä Ville.Oiskohan tässäkin olemassa portti-teoria,ainakin mulle.Kerrasta koukussa.Ihmettelen itseäni,tässä on jotain kummaa.
BB oli ennen paljon parempi. Tää on ihan vauvakausi. T. 2007 lähtien seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka oli suunnitellut antavansa Elinalle villikalapurkin jos olisi häädetty sunnuntaina. Kuvittelee olevansa maailman hauskin. Kääntää läpäksi omat perseilynsä ettei tarvitsisi hävetä itseään.
Pekasta on tullut ärsyttävä mongertaja ja rasittava sönkkö. Viihdearvo on mennyttä.
Viihdearvoa ei ole koskaan ollutkaan. Näin totesin jo ensimmäisenä päivänä mutta vähälahjaiset palstalaiset olivat sitä mieltä että se on ”viihdyttävä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on hyvännäköinen.
No totta puhuen ei tuolla hirveästi naiskauneutta ole.
No olihan se Laura L, mutta äänestettiin ulos.
Ei jeesus taas tätä kaljojen laskemista ja kyttäämistä. Bileiden kohokohta
Melody nyt pois että Taavi ja Lasse saa olla kaksin tuossa sohvalla ❤️
Samille makoisa tilanne, kun Pekkakin sai nyt näpeilleen !
Vihdoin joku ärähti kunnolla Pekalle!