Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mistäs voi laittaa ehdotuksia, mitä Elina voisi kysyä suorassa lähetyksissä asukkailta. Ensi sunnuntaina olisi mukavaa, jos Elina hiillostaisi Pekkaa:
E: onkos teillä tilannetaju ja -tajuttomuus puhuttanut talossa
P: Juu, onhan se vähän puhuttanut
E: Mitenkäs tilannetajuisena pidät kommenttia "siivellä pääsee" henkilölle, joka on itkenyt häätöpelkoaan kaksi päivää?
Vierailija kirjoitti:
sami on kyllä tosi rasittava. Miksi sillä ei ole yhtään tilanteenlukutaitoa ? #tilannetaju
Enempi kun monella yhteensä. Joskus tyhmien aivoituksia on vaikea lukea. Kyllä johtotehtävässä asemassa olevalla on älyä. En minäkään ain a moukkia ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että Pekka oli muurahaisenaki veemäinen Samia kohtaan. Kulkivat Juhanin ja Samin kanssa pitkin muurahaispolkua kun Sami pysähtyi hetkeksi innoissaan selittämään jotain asiaa. Pekka siinä alkoi vattuilemaan että pysäytätkö Sami autonkin aina kun puhut. Samantyyppistä solvailua näin useasti. Ihailtavan coolisti Sami vaan suhtautui noihin Pekan ilkeilyihin.
Vittuilu Samin ja Pekan välillä on aina ollut molemminpuolista. Ehkä olisi Samilta vaadittu silloinkin tilannetajua. Eikö Samille voinut tulla mieleen, että Pekka ja Juhani olivat muutenkin ärtyneellä tuulella eivätkä todellakaan olisi halunneet kuulla sillä hetkellä hänen intoiluaan? Oli vähän eri asia leikkiä iloista työläismuurahaista kuin olla kahleissa toisen asukkaan kanssa.
Mä oon varmaan ihan perseestä ja kauhea ihminen ja kiusaaja, kun minustakin on helvetin ärsyttävää, jos olen tekemässä jotain, ja toinen änkäytyy tielle. Tuossahan Sami siis tosiaan blokkasi sen ainokaisen kulkuväylän, kun ei tosiaan näköjään pysty aina selitykseltään kävelemäänkään, kun innostuu niin kovin.
Ei tuo nyt vielä ole perin vakavaa kiusaamista, vaan se on vaan erilaisten persoonien yhteentörmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Pekka osaa oikeasti puhua mistään muusta kuin alkoholista tai seksistä?
Osaa se sanoa myös "ole hiljaa Sami ja laita pää perseeseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että Pekka oli muurahaisenaki veemäinen Samia kohtaan. Kulkivat Juhanin ja Samin kanssa pitkin muurahaispolkua kun Sami pysähtyi hetkeksi innoissaan selittämään jotain asiaa. Pekka siinä alkoi vattuilemaan että pysäytätkö Sami autonkin aina kun puhut. Samantyyppistä solvailua näin useasti. Ihailtavan coolisti Sami vaan suhtautui noihin Pekan ilkeilyihin.
Vittuilu Samin ja Pekan välillä on aina ollut molemminpuolista. Ehkä olisi Samilta vaadittu silloinkin tilannetajua. Eikö Samille voinut tulla mieleen, että Pekka ja Juhani olivat muutenkin ärtyneellä tuulella eivätkä todellakaan olisi halunneet kuulla sillä hetkellä hänen intoiluaan? Oli vähän eri asia leikkiä iloista työläismuurahaista kuin olla kahleissa toisen asukkaan kanssa.
Mä oon varmaan ihan perseestä ja kauhea ihminen ja kiusaaja, kun minustakin on helvetin ärsyttävää, jos olen tekemässä jotain, ja toinen änkäytyy tielle. Tuossahan Sami siis tosiaan blokkasi sen ainokaisen kulkuväylän, kun ei tosiaan näköjään pysty aina selitykseltään kävelemäänkään, kun innostuu niin kovin.
Ei tuo nyt vielä ole perin vakavaa kiusaamista, vaan se on vaan erilaisten persoonien yhteentörmäystä.
Änkeytyy :D
Vierailija kirjoitti:
Terve mies tuolla eristyksessä. Toiveet kohdillaan💚💚💚💚💚💚
Kyllähän talossa oli aikanaan se yksi asperger-tyyppinen meis, en muista hänen nimeään. Mutta oli silloin kun oli Kätlinit sun muut. Hän oli aika tosikkomainen ja huumorintajuton insinööri tms. Eihän hirveän hyvin toisten kanssa toimeen tullut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs voi laittaa ehdotuksia, mitä Elina voisi kysyä suorassa lähetyksissä asukkailta. Ensi sunnuntaina olisi mukavaa, jos Elina hiillostaisi Pekkaa:
E: onkos teillä tilannetaju ja -tajuttomuus puhuttanut talossa
P: Juu, onhan se vähän puhuttanut
E: Mitenkäs tilannetajuisena pidät kommenttia "siivellä pääsee" henkilölle, joka on itkenyt häätöpelkoaan kaksi päivää?
Hyvä ja hauska kysymys!
Ja hauska tuo alaspäin peukku Pekkafanilta. Kiinnostavaa kyllä kuulla miten Pekkafani tuon vääntää Pekan puolesta positiiviseksi.
Viime tiistaina oli hauskaa kun Pekkafani yritti kivenkovaa väittää että Pekka oli muka sanonut Katjalle suoraan ettei halua mitään Katjan kanssa. Mutta, kyse oli Lauran väitteestä maanantain koosteessa. Ei siis mikään ihme ettei Pekkafani saanut kerrottua yhtään oikeaa tilannetta missä Pekka oli muka sanonut Katjalle suoraan. Itseasiassa Katja ei ollut koskaan paikalla kun Pekka oli sanonut "suoraan" ettei halua mitään suhdetta Katjan kanssa. Pekka sanoi suoraan vasta lauantain ja Sunnuntain välisenä yönä ettei halua mitään suhdetta, vaan pelkästään suhdesimulaattorin talossa olon ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule mieleen, että sen ärsyttävän asian voi sanoa ihan nätistikin. Voisitko kuvitella, että esim Late, Sanni tai Katja olisivat alkaneet tuolla tavalla länkyttämään? Kykeneekö tuollaisen tilanteen hoitamaan ilman turhaa v*ttuilua?
Kyllä kykenee. Siihen vaaditaan sosiaalista taitoa, jota tuolla sinua edeltävällä kommentoijalla, eikä Pekalla, ole.
Epäonnistuuko tehtävä nyt, kun noi ei edes yritä saada sitä näennäisesti kestäväksi? Nythän siellä on tyytyväisinä vaan käyty koristelemassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän talossa oli aikanaan se yksi asperger-tyyppinen meis, en muista hänen nimeään. Mutta oli silloin kun oli Kätlinit sun muut. Hän oli aika tosikkomainen ja huumorintajuton insinööri tms. Eihän hirveän hyvin toisten kanssa toimeen tullut kuitenkaan.
ESA A. hän oli vaan ylimielinen "muka viisas". lukenut hemmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule mieleen, että sen ärsyttävän asian voi sanoa ihan nätistikin. Voisitko kuvitella, että esim Late, Sanni tai Katja olisivat alkaneet tuolla tavalla länkyttämään? Kykeneekö tuollaisen tilanteen hoitamaan ilman turhaa v*ttuilua?
Mutta kun nämä samit ei ymmärrä, vaikka sen sanoisi miten kivasti, vaikka huutamalla, niin ei mene kaaliin ja ymmärrykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin hulluna kun täällä mammat meni nalpaan Anssin vedätyksestä. Monta sivua kiihkoisaa vaahto.. Hah, Hah, ha ha haaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Samalla tuli täällä kijoittelijoden taso hävettävänä esille.
Minusta Anssin tarina olisi ollut uskottavampi, jos olisi sanonut, että oli oma lapsi joka kuoli.
Olet outo. Ei kukaan vedä ja halvenna omia lapsiaan tämmöiseen ala arvoiseen ohjelmaan. Amen. 👿👿👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönsihän Pekka jo, että provosoitui ja ylikuumeni tilanteessa. Sellaista varmasti sattuu, jos elää 24/7 samassa taloudessa sellaisten ihmisten kanssa, joita ei ole valinnut itse asuinkumppaneikseen. Tilanne ei olisi kärjistynyt, jos Sami ei olisi ollut Sami, ja alkanut kysellä miksi, miksi ja miksi ihmiseltä, joka oli jo provosoituneessa tilassa. Pekan taasen olisi ollut parempi vain poistua paikalta, mutta oli tekemässä puuroa. Ja sittenhän koko juttu paisui, kun muutkin siihen sekaantuivat.
Käyttikö Sami hetkin sitten ekaa kertaa tiskipesukonetta ? Taavi osaatko käyttää ? Toki saa kysyä ,mutta tuo Taavin ilme.Sami oli juu osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sami on kyllä tosi rasittava. Miksi sillä ei ole yhtään tilanteenlukutaitoa ? #tilannetaju
Enempi kun monella yhteensä. Joskus tyhmien aivoituksia on vaikea lukea. Kyllä johtotehtävässä asemassa olevalla on älyä. En minäkään ain a moukkia ymmärrä.
Juuri näin. Itseasiassa Pekalla ei ole tilannetajua, koska hän ei selkeästikään ymmärrä sitä että talossa on kamerat jotka näkee jokaisen sekunnin murto-osan ja joita katsojat voivat kelata edes takaisin.
Pekka voi kuvitella tyhjässä päässään että hänellä on jonkinlaisia sosiaalisia taitoja talossa kun hän keksi kiusata Samia nimeämispäivänä (kuten myös Jassu teki viime ja sitä edeltävällä viikolla), mutta pahaksi onneksi, ymmärrys sosiaalisista tilanteista loppuukin siihen, koska hän ei ymmärrä katsojien jatkuvaa läsnäoloa. Joku voisi sanoa "Pekka on aito". Niin, aito ja tyhmä.
Arvasin että saavat päiväunet jotta jaksavat bailata tänään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve mies tuolla eristyksessä. Toiveet kohdillaan💚💚💚💚💚💚
Pekka on hyvän näköinen. Vaidankin ruman naisen Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami ei vaan osaa lukea ihmisten tunteita kasvoilta, eikä tule osaamaan. Turhaa on selittää asseille näitä asioita. Sama asia kun yrittäisi sanoa psykopaatille, että sun pitää opetella empatiaa. Ei ne tule tuntemaan empatiaa ikinä.
Sami on itseasiassa siivilissä johtotehtävissä. Montako Aspergeria tiedät firmojen johdossa?
Sami on erittäin älykäs ja pidetty henkilö. Hänestä pitää Katja, Juhani, Late ja Laura, Aki, Anssi, Lasse, Taavi, Sanni ja Melody.
Samista ei pidä, Minna, Pippa, Jasmiina, Pekka.
Itse asiassa aika monella esim. it-puolen esimiehellä on ihan selkeitä as-piirteitä, diagnoosit tekee lääkäri. Seuraan vierestä miehen työtä ja siellä huomannut tämän, myös useammalla esimiesasemassa olevan lapsella on asperger diagnoosi, puhuvat melko avoimesti näistä asioista. Nämä tietämäni as-piirteiset ihmiset ovat todella fiksuja ja hyviä työssään.
Kirjoitin väärin, tarkoitin että sanoi noin Akista. Samin kanssa vaikuttaisi olevan ok pataa, ja ihan asiallisesti puhui Samista tuossa aamupäivän casessa.
Akin taas Sanni on kerran nimennytkin.