Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo juttu nyt oli kun Aki menossa ulos ja Sami sanoi "pidä hauskaa ulkona" ja kaikki alkoi syyttää sitä veettuilusta, niin mitä tässä nyt on taustalla miksi Aki on kuin äässille ammuttu karhu?!
Aki on ihan romuna tuosta muurin tuhoutumisesta ja sitten Sami heittää tuollaista. Pekka sanoi tässä kohtaa kyllä ihan asiasta, mutta Sami ei tuntunut tajuavan tai haluavan tajuta. Aki sanoi tietävänsä, että Sami tarkoittaa hyvää, mutta on vaan kahvipuutoksessa ja harmissaan. En tiedä, millaiselle ihmiselle nuo Samin heitot toimisivat. Itse ainakin raivostuisin, jos negatiivisiin tunteisiini aina vastattaisiin noin vähätellen ja mukahauskasti.
Joo kyllä tuo Sami on vähän raskas ja jatkaa ja jatkaa loputtomiin jankkaamistaan, vaikka välillä voisi hengittää ja pitää taukoa. On vähän besserwisseri.
Mutta tietenkin olisi toisten ehkä pitänyt poistua tilanteesta eikä ruveta lynkkaamaan joukkona. Mutta tavallaan ymmärrän tuon tilanteen, meillä oli töissä yksi "Sami" aikanaan. Oli joskus rankkaa. Joskus ei työpalaveri päästy muihin asioihin ollenkaan, kun hänen turhautumisensa johonkin piti käsitellä ensin.
Siis tuossahan käsiteltiin Pekan, Taavin, Melodyn ja Katjan turhautumista, ei Samin. Sami sanoi moneen kertaan, että kysyi asian Akilta ja siltä osin asia on ok. Mutta Pekalla meni päivä tuosta pilalle.
Nyt vasta kelasin ykköskameran tuonne 11:06 tienoille, ja huomaan, että Sannihan tuossa oli oikeasti törkeä. Sanoi Pekalle, että "ottaakohan Sami nyt vähän liian tosissaan tän".
Hmm.. Mites, Sanni, otitko itse sen Lemmenjoki-viikon ja etenkin sen tapahtumien seuraukset vähän liian vakavasti?
Alkaako Sannikin yrittää ryömiä vähitellen Pekan suosioon?
Vierailija kirjoitti:
Lasse jatkaa valitsemallaan linjallaan nuoleskelemalla joka suuntaan nyt Samille sanoi, että muut ovat väärässä.
No Lassehan on puolustanut Samia lähes alusta asti, sillon palapelikeissin aikaan tais olla ainoa joka oli Samin puolella ku muut painosti jatkamaan läpi yön tekemään palapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta kelasin ykköskameran tuonne 11:06 tienoille, ja huomaan, että Sannihan tuossa oli oikeasti törkeä. Sanoi Pekalle, että "ottaakohan Aki nyt vähän liian tosissaan tän".
Hmm.. Mites, Sanni, otitko itse sen Lemmenjoki-viikon ja etenkin sen tapahtumien seuraukset vähän liian vakavasti?
Korjaan omaa viestiäni, helkkari, tietysti sanoi Akista noin.
Sanni on kyllä niin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismikirjon häiriö on siis HÄIRIÖ, eli se ei ole normaali tila. Samilla on aivan varmasti näitä piirteitä.
Haista nyt home. Mikäs analysoija sinä luulet olevasi. Tällä et poleta Samin kansan suosiota 👍👍👍
Vaikka Sami sattuisikin kuulumaan autismin kirjoon, ei se tarkoita sitä, että hän olisi älyllisesti jotenkin vajaa ja etteikö hän älykkäänä ihmisenä kykenisi kehittämään omaan käytöstään sellaiseksi, että hänen olisi helpompaa kuulua ryhmään, jos hän vain haluaisi tehdä niin.
Minusta oli täysin aiheellista, että muut ottivat asian suoraan puheeksi eivätkä vain puhuneet siitä hänen selkänsä takana. Nyt Samille on ainakin selitetty se, miksi hän niin usein saa ihmiset ärsyyntymään, jos hän ei muka sitä jo tiennyt. Minusta Sami on talon omahyväisin ja itsekeskeisin asukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on noussut hiukan vaivihkaa yhdeksi omaksi suosikeistani hiljaisen alun jälkeen. Uskaltaa heittäytyä tehtäviin ja on mukava sekä iloinen. Pekan osakkeet on taas ollut laskussa jo pitkään omissa papereissa vaikka aluksi pidin häntä selvänä voittajana.
Minä taas en näe hänessä juurikaan viihdearvoa. Juu, noihin rooleihin kyllä menee hyvin, mutta siihen se sitten jääkin. Onko asukas kiinnostava, jos hän osaa keksiä näytelmään osuvia vuorosanoja ja hyppelehtiä ja ilmeillä hassusti? Minusta ei.
Samaa mieltä. Sanni on yksi tylsimmistä, ellei tylsin asukas. Persoonaa on kuin perunasäkissä. Eikä ole hauska, vaikka kuinka yrittää ja se iloisuuskin on kuin jotain ihme esitystä. Järkevä välillä, mutta se ei nyt riitä tässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sami sanoi Akille kun Aki suuttunut.
En tiedä. En löydä kuin kohdan jossa Sami kysyy Akilta loukkasiko ja Aki vastaa ei. Muut jaksaa alkaa kyllä mölistä omaa vitutustaan. Sami on herkkä ihminen ja se on helppo kohde purkaa omia paskojaan.
Pekan heitot tänä aamuna.
Ekaksi Syytti Samia puoli seitsemän aikaan muurin hajottamisesta jne. Villelle, kun oli ensin itse jäänyt Villelle kiinni.
Jatkuu koska tämä typerä botti ei anna lähettää koko viestiä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En löydä kuin kohdan jossa Sami kysyy Akilta loukkasiko ja Aki vastaa ei. Muut jaksaa alkaa kyllä mölistä omaa vitutustaan. Sami on herkkä ihminen ja se on helppo kohde purkaa omia paskojaan.
Toiseksi kello yhdentoista aikaan Pekka keitti puuroa joka meni pilalle ja sanoi ärsyyntyneenä "Voi kirosana. Tais tulla Samipuuroa". Sami kuittasi samantien takaisin "Oh, tuli huonolle puurolle nimi" ja porukka nauroi. Sami sen jälkeen vielä neuvoi että puuroon voi aina lisätä vettä tai hiutaleita lisää.
Laura kysyi sen jälkeen että mikä puuro ja Sami selitti että nyt kun puuro menee huonoksi niin se on Samipuuroa ja sitten "Tykkään kun asioita nimetään minun mukaan", eli Sami ei todellakaan tykkää siitä (muistakaa myös SääntöSami) Pekan heitto ei naurattanut ketään koska kaikki näkivät sen että Pekka yritti tahallaan ärsyttää Samia ja Sami sai käännettyä sen nopeasti voitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmanneksi. Sami heitti Akille hieman yhdentoista jälkeen. "Pidä hauskaa siellä ulkoilmassa"
Aki vastasi, Kokeillaan pitää ja painui ulos.
Sanni sen jälkeen kun Aki poistui, Ottaakohan Aki vähän liian tosissaan
Sami siihen, Varmaan nukkunut huonosti
Pekka, Sami nyt vähän filtteriä, pää pois byllystä (ei käyttänyt tuota sanaa vaan sitä pahempaa)
Sami, Mitä?
Pekka, Pää pois byllystä!
Sami, Mitä se tarkoittaa?
Pekka, Tarkoittaa sitä mitä minä olen sinulle joskus sanonut
Sami, Tä?
Pekka, Että välillä tilannetajua
Aki ja Sami ovat olleet ystäviä talossa. Pekka ei ole kummankaan ystävä. Tähän tilanteeseen kun vertaa, varsinkin kun miettii mitä Pekka on sanonut ystävästään Anssista tai Katjasta, niin Pekan mielestä kaikki mitä Sami sanoo tai tekee on aina väärin, paitsi silloin kun hän itse sanoo jotakin "vitsikästä" ystävilleen, tai muille ystävistään.
Ja mikähän tässä viestissä oli botin mielestä sääntöjen vastaista.
Minusta tässä on juurikin se ero, että Sami ei tarkoita pahaa, mutta Samin sanomiset tulee joskus sellaisessa tilanteessa, jossa ne voivat pahentaa entisestään vittuuntunutta oloa, ja toiset eivät sitten pidä siitä. Tätä sitten yritettiin selittää Samille, mutta joko tilanne oli väärä, Sami ei ymmärtänyt yhtään, tai sitten Sami ei halunnut ottaa kritiikkiä vastaan.
Pekka taas todennäköisesti ihan tietoisesti ärsyttää, loukkaa ja pahoittaa toisten mieltä hämmentääkseen, pönkittääkseen omaa egoaan tai asemaansa tai jotain vastaavaa, mutta ei hän nyt tietenkään sitä ääneen myönnä.
Niinpä. Tämä tässä kuviossa on raivostuttavinta, että toinen tekee asioita tietämättään ja ilman pahaa tarkoitusta ja toinen silkkaa omahyväisyytään ja haluten ärsyttää. Ja nämä taukit sitten jauhavat puoli tuntia siitä, miksi se omahyväinen tekee oikein mutta tietämätön tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen esim asbergerit on sosiaalisilta kyvyiltään heikkoja. Mikäli tietää jonku olevan niin ymmärrän kyllä.
Tämmöinen tieto helpottaisi muita, kun ymmärtäisi, että siellä on ihan neurologinen oireyhtymä taustalla.
Miua helpottaisi kun tietäisi että Jassun lihavuuden takana on neuroolooginen ylensyömisen oireryhmä. 🐳🐽🥕
Ykköskamerassa Jassu otti aamulääkkeet vesihanan eessä. Oliko e pilleri vai mielialalääke vai kenties sydän lääkkeet?
Eihän tuossa ollut mitään huonoa tilannetajua. Pienellä ivailulla heitetty läppä ja Akille jota ei tuollainen paljoa hetkauta. Tietysti pohjaa oli luotu, että tilanne nyt vähän eskaloitui Pekan taholta.
- Pidä hauskaa siellä ulkona!
- Kokkeillaan pittee.
Samin pahoittelu hetken kuluttua ( sen jälkeen kun Pekka ja Taavi jo kerennyt moittia Samia)
- anteeksi kun yritän piristää omalla tavallani
- Ei mittään, ei mittään, hyvvee sinä tarkota, tiiän minä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaksi Syytti Samia puoli seitsemän aikaan muurin hajottamisesta jne. Villelle, kun oli ensin itse jäänyt Villelle kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi kello yhdentoista aikaan Pekka keitti puuroa joka meni pilalle ja sanoi ärsyyntyneenä "Voi kirosana. Tais tulla Samipuuroa". Sami kuittasi samantien takaisin "Oh, tuli huonolle puurolle nimi" ja porukka nauroi. Sami sen jälkeen vielä neuvoi että puuroon voi aina lisätä vettä tai hiutaleita lisää.
Laura kysyi sen jälkeen että mikä puuro ja Sami selitti että nyt kun puuro menee huonoksi niin se on Samipuuroa ja sitten "Tykkään kun asioita nimetään minun mukaan", eli Sami ei todellakaan tykkää siitä (muistakaa myös SääntöSami) Pekan heitto ei naurattanut ketään koska kaikki näkivät sen että Pekka yritti tahallaan ärsyttää Samia ja Sami sai käännettyä sen nopeasti voitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmanneksi. Sami heitti Akille hieman yhdentoista jälkeen. "Pidä hauskaa siellä ulkoilmassa"
Pekka, Sami nyt vähän filtteriä, pää pois byllystä (ei käyttänyt tuota sanaa vaan sitä pahempaa)
Sami, Mitä?
Sami, Tä?
Aki ja Sami ovat olleet ystäviä talossa. Pekka ei ole kummankaan ystävä. Tähän tilanteeseen kun vertaa, varsinkin kun miettii mitä Pekka on sanonut ystävästään Anssista tai Katjasta, niin Pekan mielestä kaikki mitä Sami sanoo tai tekee on aina väärin, paitsi silloin kun hän itse sanoo jotakin "vitsikästä" ystävilleen, tai muille ystävistään.
Minusta tässä on juurikin se ero, että Sami ei tarkoita pahaa, mutta Samin sanomiset tulee joskus sellaisessa tilanteessa, jossa ne voivat pahentaa entisestään vittuuntunutta oloa, ja toiset eivät sitten pidä siitä. Tätä sitten yritettiin selittää Samille, mutta joko tilanne oli väärä, Sami ei ymmärtänyt yhtään, tai sitten Sami ei halunnut ottaa kritiikkiä vastaan.
Pekka taas todennäköisesti ihan tietoisesti ärsyttää, loukkaa ja pahoittaa toisten mieltä hämmentääkseen, pönkittääkseen omaa egoaan tai asemaansa tai jotain vastaavaa, mutta ei hän nyt tietenkään sitä ääneen myönnä.
Joopa joo. Hommaa 247 ja katso koko tilanne sieltä niin ei tarvitse esittää että tietäisit mitä talossa tapahtui. Tämä seuraava ei ole sinulle, vaan muille lukijoille.
Pekka aloitti koko shown. Akille ja Samille asia oli selvä jo silloin kun Sami heitti tuon "Pidä hauskaa" kommenttinsa. Pekalla itseasiassa kesti pari sekuntia ennenkuin hän alkoi esittämään puolustavansa muka Akia sen jälkeen kun Sanni oli miettinyt että onko Aki liian tosissaan muuritehtävästä ja Sami oli miettinyt että varmaan Aki oli nukkunut huonosti.
Pekka on riidankylväjä ja vänkääjä.
Kaikki joilla on 247 voivat käydä katsomassa tuon tilanteen. Se alkaa noin hieman ennen yhtätoista keittiössä. Ne jotka kuvittelevat omaavansa 247:n voivat hankkia sen oikeasti käyttämällä oikeaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Parina päivänä on ”saanut” kuunnella asukkaiden wc:ssä käyntejäkin. Hyvät lorinat.
Luulisi, että mikit laitettais wc käynneillä naulakkoon samalla tavalla, kuin mennessä pk-huoneeseen.
Äänimiehen työnkuvan plussia kuunnella elämän ääniä.
Hyi onneksi en ole kuullut. Mulle jäis ikuiset traumat, jos joutuisin kuuntelemaan kun Melody vetää mustat lörtsyt pönttöön tai Jasmiina ripuloi samalla nautinnosta voihkien.
En jaksaisi tuota Pekkaa pitkään.Kuvittelee ,että kun talossa mesoo ja pelleilee niin pääse pitkälle.Taavi taas on sellainen minä minä tyyppi.Voisi sanoa hiukan ehkä leuhka.Huumori olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse suihkussa...😍
Niin, ja mitä sitten? Eiks sillä ole yleensä tapana käydä, vai mikä tossa on erikoista?
Et vaan tajuu...😉
Niin just. Antakaa meidän nyt nauttia mieskauneudesta näiden kaikkien kaljajooseppien ja röllipeikkojen jälkeen. Lasse ( ja Taavikin ) 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismikirjon häiriö on siis HÄIRIÖ, eli se ei ole normaali tila. Samilla on aivan varmasti näitä piirteitä.
Haista nyt home. Mikäs analysoija sinä luulet olevasi. Tällä et poleta Samin kansan suosiota 👍👍👍
Vaikka Sami sattuisikin kuulumaan autismin kirjoon, ei se tarkoita sitä, että hän olisi älyllisesti jotenkin vajaa ja etteikö hän älykkäänä ihmisenä kykenisi kehittämään omaan käytöstään sellaiseksi, että hänen olisi helpompaa kuulua ryhmään, jos hän vain haluaisi tehdä niin.
Minusta oli täysin aiheellista, että muut ottivat asian suoraan puheeksi eivätkä vain puhuneet siitä hänen selkänsä takana. Nyt Samille on ainakin selitetty se, miksi hän niin usein saa ihmiset ärsyyntymään, jos hän ei muka sitä jo tiennyt. Minusta Sami on talon omahyväisin ja itsekeskeisin asukas.
Vaikeaahan se on kehittää omaa käytöstään, jos asiasta ei saa keskustella ja kysyä.
En kyllä pysty mitenkään allekirjoittamaan väitettäsi, että Sami on talon omahyväisin ja itsekeskeisin asukas. Talossa on kuitenkin tällaisia henkilöitä kuten Pekka, Melody, Jassu ja Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta kelasin ykköskameran tuonne 11:06 tienoille, ja huomaan, että Sannihan tuossa oli oikeasti törkeä. Sanoi Pekalle, että "ottaakohan Sami nyt vähän liian tosissaan tän".
Itse ihmettelin eniten että Sannikin liittyi läyhäysrinkiin, vaikka ei kovin äänekäs siinä ollutkaan. Velttoperse varmaan pelkää asemansa puolesta kun on kolunnut äänestyksiä ja hiihtelee muutenkin ulkokehällä, joten kokee kai asialliseksi osaltaan hakea hyväksyntää porukalta ja saattaa Samia ääniharavaksi päivän nimeämisiin. Heikko ihminen, mikä on tullut selväksi jo aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tuota Pekkaa pitkään.Kuvittelee ,että kun talossa mesoo ja pelleilee niin pääse pitkälle.Taavi taas on sellainen minä minä tyyppi.Voisi sanoa hiukan ehkä leuhka.Huumori olematon.
Taavi on useasti epäkohtelias ja tyly. Ja jättää vastaamatta jos jotain kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Sami otti kauheet läjät makeeta, kismettejä monta ja suklaalevyn ja lakua jne, eihän se millään noita kaikkia pysty vetämään tai on teho-osastolla.
Kai tossa joku aikaraja on. Olis nyt edes yhden suolapalan ottanut.
Jasminen lahja oli karkkipäivä ja mässyttänyt karkkia monta päivää. Jos Sami finaaliin asti niin kyllähän tuon määrän syö kevyesti. Minä söisin parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse jatkaa valitsemallaan linjallaan nuoleskelemalla joka suuntaan nyt Samille sanoi, että muut ovat väärässä.
No Lassehan on puolustanut Samia lähes alusta asti, sillon palapelikeissin aikaan tais olla ainoa joka oli Samin puolella ku muut painosti jatkamaan läpi yön tekemään palapeliä.
Mutta toisaalta Lasse ei myöskään ole koskaan noissa vänkäystilanteissa ollut mukana, se ei vaan satu olemaan paikalla. Että miten reagois sillon tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami, Mitä?
Sami, Tä?
Niinpä. Tämä tässä kuviossa on raivostuttavinta, että toinen tekee asioita tietämättään ja ilman pahaa tarkoitusta ja toinen silkkaa omahyväisyytään ja haluten ärsyttää. Ja nämä taukit sitten jauhavat puoli tuntia siitä, miksi se omahyväinen tekee oikein mutta tietämätön tekee väärin.
Ne on tavallaan eri keskusteluja. Ja jos nyt tuollaisen arvailuihin perustuvan väitteen Pekalle esittäisi, niin kylläpä sellaisessa suorassa keskustelussa olisi aika heikoilla hangilla.
En mäkään väitä mitään varmaksi, mutta sanonpa vaan, etten usko Pekan ihan vaan vahingossa livauttaneen Katjalle "Siivellä turvaan" vai mitä se nyt sanoikaan?
Eihän se reilua ole, mut eri asioihin on vähän erilaiset vaikuttamiskeinot. Sami lienee vilpitön, joten sinänsä hänellelle toiminee tuollainen suora keskustelu.