Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Minä menin retkuun, kun uskoin. Anssin osakkeet nousivat jälleen vauhdikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mahtaako olla totta. Putoamisetkin uutisoidaan yleisesti. BB:n draaman kaarta!
Hahaa..mä niin tiesin! Mitä saa palkinnoksi?😜
Vierailija kirjoitti:
Heko, heko, ei mun ystävä kuollutkaan. On asioita, joilla vitsailu on mautonta. Tuollaisen jutun keksiminen on mielikuvituksen puutetta. Painukoon Anssi videen.
kertoko asian vain pekalle, ja odotta pekan ymmärtävän "läpän"
Paljonko tämä totanoin-totanoin-superanssi on maksanut bb:lle tuosta tekmpusta? Kuka päivittää mätähampaan instatiliä, jossa on video bb:stä pekka & mätähammas suuteloimassa? Mitä ihmeen showta tämä on? Miksi kansan pitää maksaa tuon mätähampaa pussiin??? Missä rehellisyys? Tässä haiskahtaa petos. Kohta on Katjalle töitä!
On kyllä jotenkin epämiellyttävä luihu tuo Anssi. Tää todistaa että mihinkään mitä hän tekee tai sanoo tuolla ei kannata luottaa.
Olin oikeassa, että Anssi vedättää. Mitäs nyt sanotte viisastelijat, jotka lyttäsitte minut?
Vierailija kirjoitti:
Näitä hyväuskoisia naisia harmittaa enemmän se, että ovat niin huonoja tajuamaan huijausta kuin Anssin onnistunut huijaus sinänsä.
Ei vaan se, että kuolemaa käytetään verhona jossain bb-pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Olin oikeassa, että Anssi vedättää. Mitäs nyt sanotte viisastelijat, jotka lyttäsitte minut?
Oot nyt vähän myöhässä..
Vierailija kirjoitti:
Anssi varmaan laskee sen varaan et fanit saa uutta pökköä pesään tästä ja kaikki ajattelee että onpas hauska ja ovela tyyppi.
Niin, jos miettii että normaalioloissa kaverilla on tosiaan innokkaita apumyyriä ilmaiseksi tekemässä hänelle duunia vain siitä ilosta, että saavat palvella Anssia, niin miettikääpä miten paljon niillä myyrillä nyt on aikaa pyöriä ympäri nettiä luomassa Anssi-hypeä.
Onneksi ihmisillä on omatkin aivot, joilla ajatella.
BB on peli, mutta kannattaa tietysti peleissään miettiä ja muistaa, että tätä katsoo ihan oikeat ihmiset. Ja jos on tottunut jonkinlaiseen katsojakuntaan, niin kannattaisi huomioida, että BB:llä se on laajempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heko, heko, ei mun ystävä kuollutkaan. On asioita, joilla vitsailu on mautonta. Tuollaisen jutun keksiminen on mielikuvituksen puutetta. Painukoon Anssi videen.
kertoko asian vain pekalle, ja odotta pekan ymmärtävän "läpän"
Kaikki on siinä uskossa, et jotain ikävää on tapahtunu.
Et ole yksin.....vinkki että on muitakin salatehtävän suorittajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot nyt vähän myöhässä..
Onko tämä reaaliaikainen 24/7 keskustelu? Ehkä sinulle. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä anssi teki?
sai salatehtävän ja että saa rauhassa touhuta keksi kertoa pekalle kaveri/veli on tippunut parveekeelta (tmv)että sai asiasta tiedon...
mielenkiintoista kun jonkun tässä ketjussa olevan tuttu oli kuullut samanlaisesta jutusta jossa uhri on anssin ikäinen/oloinen...
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka ihmiset täällä ottaa näitä asioita niin vakavasti. Herranjumala täähän on peli!
Onko toi oikeasti susta hauska juttu? Vitsailla siitä, että ystävä on pudonnut parvekkeelta ja kuollut? Mieti tuota sitten, kun joku ystäväsi kuolee.
Anssi ilmeisesti luulee ohjelman katsojakunnan ikäkeskiarvon olevan 15 -vuotta.