Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Minusta tällä kaudella on ollut sitä kuuluisaa kontenttia enemmän tähän mennessä kuin koko viime kauden aikana 🤯🤪
Anssi ei nyt vaan oikein ehtinyt miettiä asiaa loppuun saakka. Varmasti hatuttaa itseäänkin nyt.
Pekan ilme voi olla kyl näkemisen arvoinen, kun saa tietää kusetuksesta.
Menee yli jopa hänen mittapuullaan.
Huvittavaa kuinka ihmiset täällä ottaa näitä asioita niin vakavasti. Herranjumala täähän on peli!
Anssi varmaan laskee sen varaan et fanit saa uutta pökköä pesään tästä ja kaikki ajattelee että onpas hauska ja ovela tyyppi.
Mitä nuo kerkesivät kaupasta napata?
Luottamusta ei tule kämppiksiltä samaan enää ja tulee häviämään pelin, toivottavasti kannatti yhden illan kännien takia.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei nyt vaan oikein ehtinyt miettiä asiaa loppuun saakka. Varmasti hatuttaa itseäänkin nyt.
Eiköhän tääkin loistoidea oo ollu Anssin taskussa muhimassa jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oli tapahtunut???
Anssi kerto saaneensa tietää kaverin pudonneen humalapäissään parvekkeelta alas.
Pekka lohdutti makkarissa.
Olikin pelkkää mautonta läppää.
Mitä muuta teinijonnelta voi odottaa.
ei pitäisi leikkiä
Vierailija kirjoitti:
Kummastuttaa että ilmoitetaan kun on kyseessä ystävä, ei omainen?
Eli valehtelua koko juttu. Jos tuolla jokaisen kummin kaiman sairastumiset ilmoitettaisiin koko touhusta ei tulisi mitään.
pekka varmaan arvostaa tätä kusetusta....
Lasse sanoi Katjalle susipelissä et älä ala hieroon mua et pysyisit pelissä. 😂
Jos tarina on totta oon pahoillani Anssin ja pudonneen kohtalosta. Jos tuo on keksitty tarina niin sairaaksi olisi juonikuviot menny jos toisten onnettomuudella kenties kuolemalla ratsastaa. Jos Anssi huijaa niin ulos jos tuotannon juoni niin perk..e
Huomasitteko Melodin mikroilmeet? 🤣🤣
Näitä hyväuskoisia naisia harmittaa enemmän se, että ovat niin huonoja tajuamaan huijausta kuin Anssin onnistunut huijaus sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Pekan ilme voi olla kyl näkemisen arvoinen, kun saa tietää kusetuksesta.
Menee yli jopa hänen mittapuullaan.
juu ei taida kolme kaljaa lohduttaa
Mitä ihmettä tuolla tapahtuu? Ykköskamerassa näytetään vain melkein nukkuvaa Anssia. Jo on kontenttia. On pitänyt jo muutaman kerran tarkistaa onko kamera jumittunut kun mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarina on totta oon pahoillani Anssin ja pudonneen kohtalosta. Jos tuo on keksitty tarina niin sairaaksi olisi juonikuviot menny jos toisten onnettomuudella kenties kuolemalla ratsastaa. Jos Anssi huijaa niin ulos jos tuotannon juoni niin perk..e
Taitaa olla fuulaa koko tarina.
Heko, heko, ei mun ystävä kuollutkaan. On asioita, joilla vitsailu on mautonta. Tuollaisen jutun keksiminen on mielikuvituksen puutetta. Painukoon Anssi videen.