Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Katja heti perässä kylppäriin ku huomas Pekka Poissa.
Imperiumiton Pekka ei pääse eroon Pekattomasta Imperiumista.
Mitäpä tuumaa tästä Taavi?
😂 Taavi on yksi suosikeistani. Mutta tämä Pekan Imperiumi on kyllä hauska ja jää varmasti elämään käsitteenä. Tosin kyllähän tuo Pekka melko aktiivisestikin tuolla pelailee, että on siinä jokunen totuuden siemen. Palpatine on todellakin haastamassa jedejä.
Onhan Taavi omalla tavallaan hauska kyllä.
Mut toi on kyllä tän langan parhain kommentti 'Imperiumiton Pekka ei pääse eroon Pekattomasta Imperiumista', kyllä täällä välillä on näitä helmiä.
Isoveikan pitäisi antaa tuo päivätehtäväpulmana Taaville pk-huoneessa. Siinä saisi Taavi miettiä päänsä puhki kryptistä viestiä, miten Pekalla ei olisi Imperiumia, mutta sitten olisi kuitenkin olemassa joku Imperiumi. Niin on Taavi, ja sinä ite oot sen luonu. Kyllähän ketku-Pekalle imperiumi olisi suuri kunnia ja haave, haaveileehan hän meemikuninkuudestakin. LLaudalla väittävät tosin, että nykyisin Villestäkin on enemmän meemejä kuin Pekasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse saa kohta uuden petikaverin.
Ootko varma ettei Katja varaa Lassen 3 petiä romance perheelleen kun uudet katsoo nukkumapaikkoja itselleen.
Onneksi Jasmiina on luvannut nostaa metelin, jos jotkut alkaa makkarissa kutemaan!!! Ja eipä sillä taida enää olla kutuseuraakaan, kun P ei syty ja kuhnuritkin on poistuneet ympäriltä😁
Pekan täytyy vielä hakea lähestymiskieltoa katjalle ! Ankeuttaja-katja on takiainen.
Kerrottas tänään et ei ole perus nimeämisiä. Lisää draamaa ja tunnekuohuja! Miettikää miten paskana ihmiset on kun kuulevat et itse valitsevat lähtijän kahdesta vähiten ääniä saaneesta!
Vierailija kirjoitti:
Tämän viikon äänestys on ihan arpapelia. suosikkiäänestys noin monelle asukkaalle tarkoittaa hyvin pieniä marginaaleja, puolet noista on häätövaarassa ja mitä tahansa voi tapahtua kun muutama ääni ratkaisee.
Onkohan tällä kertaa turvaan pääseminen, eli esim puolet pääsisivät turvaan ja sitten äänestettäisiin vain niiden vähiten ääniä saaneiden välillä. Itseäni vähän hirvittää, jos häätöön joutuvat "väärät" tyypit, koska on todella suuri riski, että asukkaat äänestävät juuri päin vastoin kuin itse äänestäisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko jo9ku tuotannossa kertoa Mellulle, kun hän illalla valitti, että kaikki ihan ihmeellisesti jäätyy ja homehtuu, että suurin ongelma on hänen toimintatapansa. Hän pitää jääkaappia jatkuvasti auki ihan turhaan. Jääkaappi lämpenee ja rupeaa viilentämään. Kun viileä ilma karkaa jatkuvasti niin jääkaappi jäähdyttää lisää. Tämä aiheuttaa sen, että takaseinä ja sen lähellä olevat tuotteet jäätyy ja lämmetessään sulaa, vesi valuu ja syntyy kosteutta. Homeet, hiivat, virukset ja bakteerit, joita on vähän joka puolella tykkää kosteasta ja kasvaa onnellisesti. Kuivassa ne ei kasva. Takaseinään pikkuhiljaa syntyvä jäähilekerros eristää ja vie jääkaapista viilennystehoja, jolloin se yrittää viilentää vielä lisää. Jääkaappi ei siis pysty toimimaan niinkuin sen pitäisi. Toinen huomio on se, että kylmätuotteet kannattaa laittaa nopeasti takaisin jääkaappiin, kun niitä ei enää tarvitse. Näin ne ei lämpene niin paljon ja lämmitä puolestaan jääkaappia eikä pilaannu. On myös älytöntä tuo jääkaappituotteiden pidempiaikainen säilytys lämpimässä. Lämpimässä säilyttäminen myös auttaa erilaisia mikrobeja, kuten pilaaja- ja ruokamyrkytysbakteereja lisääntymään eli ruoka pilaantuu nopeammin, kun sitä säilytetään väärin. +6 C - +60 C on niin sanottu vaaravyöhyke, jolloin nämä pöpöt lisääntyy. Alle +6 C mikrobien lisääntyminen hidastuu ja yli +60 C mikrobit tuhoutuu. Kokatessa ruoan sisälämpötila pitää saada +70 C ja siipikarjan +75 C, jotta mikrobit ja mahdolliset taudinaiheuttajat kuolee. Erityisen tarkkana on oltava helposti pilaantuvien elintarvikkeiden kanssa, esim. maitotuotteet, paloitellut kasvikset, lihat, kalat. Tarjoilun jälkeen lämmin ruoka pitäisi jäähdyttää mahdollisimman nopeasti ja laittaa kylmään, ei seisottaa sitä hellalla ties kuinka pitkään. Jos haluaa noudattaa hyvää keittiöhygieniaa niin ruokaa ei myöskään maistella valmistusvaiheessa tai esim. kattilasta likaisilla ruokavälineillä tai sormin vaan aina pestään kädet huolellisesti (myös sormien välit) ja otetaan puhdas lusikka tai haarukka ja laitetaan se tiskiin, kun on kerran maistettu. Ruokailuvälinettä ei dipata enää ruokaan maistamisen jälkeen. Sylki ei kuulu ruoan sekaan. Syljen mukana kun voi tartuttaa erilaisia tauteja toisiin, esim. usein vanhemmat tartuttaa karieksen lapselleen, kun maistavat lapsen ruokaa lapsen lusikalla ja se menee sitten lapsen suuhun. Myös muita bakteereja ja viruksia voi tartuttaa toiseen. Eri asia on, kun teet vain itsellesi ruokaa. On myös hyvä huomata, että kasvikset ja salaatti pestään ennen niiden käyttöä. Mullassa voi olla esimerkiksi listeriaa ja ulkomaiset kasvikset saatetaan kastella likaisella vedellä. On hyvin hämmentävää, että tämä ”ammattikokki” ei näytä tietävän näitä asioita ja leikkii toisten terveydellä, kun hänen on pakko päästä pätee. Katja on jo oksentanut, Villellä oli huono olo, kuka on seuraava? En tiedä tuotannon yhteystietoja, mutta jos joku tietää, niin ilahtuisin, jos välitätte tätä infoa heille. Kiitos ja ihana päivänjatkoa!
Kyllä BB:n tulisi puuttua tuohon ruuan kanssa porsasteluun. Melody voi kotonaan tehdä omille ruuilleen mitä haluaa, mutta nuo ruuat eivät ole hänen, vaan yhteiseen käyttöön tarkoitettuja. Tuo toiminta on epäkunnioittavaa muita asukkaita ja ruokaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katjaa voisi pitää stereotyyppisenä kympin oppilaana, mutta hän luonnehtii itseään analyyttisen ja tiedonjanoisen lisäksi myös epäkorrektiksi ja leikkimieliseksi. Huumori onkin Katjalle äärimmäisen tärkeää, sillä asioita ei pidä ottaa liian vakavasti. Big Brother -talosta Katja hakee vaihtelua tasaisen suorittavaan elämäänsä ja uskoo viihtyvänsä ympäristössä, jossa on jopa suotavaa viihdyttää itseään erilaisilla peleillä ja leikeillä."
Katja on omasta mielestä leikkimielinen?!?Lisäksi videolla antaa vaikutelman sporttisesta mimmistä.
Nuohan ovat kaikki ihan bullshittiä.
Tyyppi on haudanvakava kummituksen kalpea takertuja, jonka vartalo ei todellakaan ole mikään urheilijan kroppa, vaan vaikutelmana on luiseva olemus.
Kestävyyslajijen harrastajat ei näytä miltään lihasmöykyiltä.
On niillä sentään hyvä ryhti, tuohan kulkee ihan lysyssä.
Tuo Melodyn kävelytyyli ärsyttävää töpöttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssilla on aina, jos joku jotenkin joko korjaa häntä tai jotain pientäkin hänen sanomisistaan edes vitsailee, ensireaktiona sellainen vähän aggressiosävytteinen puolustautuminen.
Äsken oli jotain autojuttua sohvalla Pekalla, Anssilla ja Juhanilla, ja Anssi mutisi jotain renkaidensa koosta, jonka Pekka kuuli väärin, että olisivat yhdeksäntuumaiset, ja Pekka naureskeli, että ysituumaiset, aika pienet. Anssi jotenkin äsähti vähän, että hän sanoi yhdenksäntoistatuumaiset. Pekka vain naureskeli, että mieti jos autossa olis yhdeksäntuumaiset renkaat, heh heh... Sitten Anssikin jotenkin rentoutui.
Ehkä on tottunut siihen, että jossain koulukotiporukoissa tai vastaavissa on mahdollisesti tartuttu kaikkiin virheisiin ja siitä lähtenyt jotain kilakkaa liikenteeseen?
Näin erilaisia me olemme, Jassu taas on mahdollisesti tottunut siihen, että hänen toiminnassaaan osoitetaan virheitä, koska lyö tuollaisissa tilanteissa vain entistä kauheammin yli omat mokansa ja nauraa kaikkein räkäisimmin.
No kyllä minuakin ärsyttäisi, jos joku alkaa vinoilemaan asiasta, jonka itse kuuli tai ymmärsi väärin.
Ei se ollut vinoilua. Pekka tajusi kyllä, että ne ei ole sen kokoiset renkaat, mut Pekasta oli vaan hassu ajatus, että ois yhdeksäntuumaiset renkaat. Kai nuo nyt kaikki tuossa tajuaa, että se ei ole mahdollista. Pointti olikin se, että miksi ottaa itseensä kohdistuvana arvosteluna kaikki?
Siis vinoiluahan oli se, että Anssi olisi sanonut epähuomiossa väärin. Ei kukaan nyt ajatellutkaan, että Pekka olisi oikeasti luullut renkaita yhdeksäntuumaisiksi, vaan se, että luuli Anssin sanoneen (vahingossa) jotain, mitä ei sanonut. Siis vinoili puheen sekoilusta, mitä ei tapahtunut.
Aivan. Pekka nauroi ajatukselle yhdenksäntuumaisista renkaista ja Anssi tulkitse sen ensin jotenkin samalla tavalla kuin sinäkin. Mut sitten kun Pekka sinnikkäästi jatkoi nauramista AJATUKSELLE YHDEKSÄNTUUMAISISTA RENKAISTA AUTOSSA, Anssikin rentoutui.
On sanonta "ottaa itseensä", ja minusta tää kuvaa sitä hyvin. Toinen nauraa asialle, toinen luulee että nauretaan ihmiselle.
Ei vakavaa, ei kummankaan vika, toteamus vain. Täähän on ihmiskoe, mielenkiintoista seurata ihmisten toimintamalleja mm. ihan tavallisissa keskusteluissa.
Jotenkin tuntuu, että täällä ollaan kaihean voimakkaasti puolustamassa tai lyttäämässä yksittäisiä asukkaita, tää on enemmän kuin joku vaaliväittely kuin keskustelu telkkariohjelmasta.
No sinullehan tuo tuntui olevan ongelma, että Anssi vastasi Pekalle tylysti. Minä vain selitin oman ajatukseni, kun et selkeästikään ymmärtänyt, mitä kommentillani tarkoitin ja sinä alat selittelemään, että ei voi olla liian pieniä renkaita. Minä selitin vain, miksi tuosta voi ärsyyntyä.
Ja aika väsynyttä huumoria naureskella yhdeksäntuumaisille renkaille, jos kukaan ei niin edes sanonut. Pelkästään tuollainen väkinäinen vitsien vääntäminen on minusta ja monista muistakin ärsyttävää. Pekan pitää kaikesta väkisin vääntää jotain, vaikka tilanteessa ei ole mitään siihen omaan vitsiin viittaavaa.
En ymmärrä, miksi joidenkin tilanteiden tulkinnat ja eri mielipiteet pitää aina lytätä noin, että "täällä lytätään ja väitellään ja ei ole vakavaa". Jos et halua keskustella asioista, niin ei ole mikään pakko vastata tai loukkaantua ihan neutraaleista kommenteista.
Nimenomaan minusta tuo koko asia alunperinkään ei ollut vakava, toteamus vain siitä, että ihmiset reagoi niin eri tavalla asioihin, ja pohdin mistä se johtuu. Minusta on aika pieni ärsyyntymisen aihe, mutta pienistähän sitä tietysti noissa oloissa ärsyyntyy.
Tosin minusta siinä ei ollut mitään vinoilua, se on varmaan se meidän ainoa erimielisyys tässä asiassa. Mä en ole arvostellut ketään, tehnyt vain toteamuksia, mutta minä en allekirjoita sitä, että Pekka olisi vittuillut tuossa nimenomaisessa tilanteessa.
Ja joo, hölmö naurunaihehan se on, mutta eikö Pekka ole juuri sentyyppinen, että naureskelee typerille jutuille, omilleenkin?
No sinä tuossa nyt olit se, joka aloit ruotimaan, mistä kukin saa ärsyyntyä. Minusta on ihan normaalia, että Anssi ärsyyntyy ja kerroin, että itsekin ärsyyntyisin. Miksi ihmeessä ei saisi ärsyyntyä kun edelleenkin puhutaan ihmisen käytöksestä.
Juu, Pekka on sen tyyppinen, mutta miksi se poistaisi sen ärsyyntymisen. Olen tosiaan eri mieltä tuosta, että Pekka vinoilee toiselle. Olen nähnyt aika monta tilannetta, että Pekka alkaa länkyttämään jostain ihan ihme jutuista, vaikka ei tiedä yhtään, mistä puhutaan. Esimerkiksi eilen, kun Sami selitti polulla kävelyä Melodylle ja Taaville, niin Pekka alkoi huutelemaan jotain, että Sami taas on keksimässä omia sääntöjä, mutta Anssi korjasi että puhe oli nimenomaan bb:n säännöistä ja siitä, miten pihalla on koko tehtävän ajan tehty. Mutta Pekkapa se taas päätti, että Sami on väärässä.
No tulihan se sieltä, että sulla on joku laajempi agenda tässä. Pekka ei ole mikään mun suosikki, mutta tein vain huomion. Sinä taas levität tän keskustelun jo siihenkin, mitä Pekka on sanonut Samille, vaikkei se liity tähän mitenkään.
En mä ole ruotinut Anssin käytöstä sanomalla, että siitä ei saisi ärsyyntyä. Totesin vain, että tuommoisen piirteen olen hänessä havainnut, ja mietin mistä se johtuu. Ei kaikki reagoi noin.
Olet nyt aika hyvin osoittanut, että tää on sulle tunneperäinen väittelyasia, jonka tarkoituksena on osoittaa, että Pekka on sitä ja tätä. Voi olla, voi olla, mutta mä puhuin tuosta nimenomaisesta tilanteesta, kuten viestissäni mainitsin.
Siis sinä kerrot havainnoistasi Anssin käytöksessä, mutta jos minä kerron omasta havainnostani Pekan käytöksestä, se on jotenkin kiellettyä ja tunneperäinen väittelyasia ja laajempi agenda. Sinähän tuossa itse mainitsit, että Pekka on sen tyyppinen, että naureskelee tyhmille jutuille, mutta kun minä vastaan, että nuo tyhmät jutut syntyvät tyhjästäja ärsyttävät, se on väärin.
Sinun ei ehkä kannata kertoa omia havaintojasi ja mielipiteitäsi, jos niihin ei saa vastata.
Sä perustelet jollain muulla tilanteella, mutta minusta se ei ole sama asia. Pekka ja Anssi ei ole sama asia kuin Pekka ja Sami, se on totta, että Pekalla on taipumusta pyrkiä pätemään nimenomaan Samin päälle ehkä vähän keskimääräistä enemmän, mutta Anssihan on sen paras talokaveri, joten ne mä näe tuota vittuiluna.
Jatkan seuraamista ja kommentoimista.
Siis jos puhutaan siitä, että henkilö on usein nähty tilanteessa x, miten sitä voi perustella muuten kuin kertomalla toisen esimerkin tilanteesta x? Jos Anssi nyt sattui tuossa tilanteessa kokemaan, että Pekan käytös on ärsyttävää, miten se vaikuttaa tilanteeseen, että Sami ei ole sama asia kuin Anssi?
Anssi näyttää ensireaktiona puolustauvan aika kovaa, jos joku sanoo vähänkin jotain kritiikiksi tulkittavaa, olipa asia miten pieni tahansa. Ei kuitenkaan kiinnosta niin paljoa, että alkaisin erikseen kytätä ja sitten raportoida tänne. Se oli se mun alkuperäinen pointti, mutta en esittänyt sitä arvostelevasti, vaan mietin vain mistä tuollainen käytösmalli voi tulla. Sä taas käänsit tän keskustelun Pekkaan, ja yritit perustella väitettäsi Pekan vittuilusta sillä, että Pekka on jossain muussa tilanteessa vittuillut jollekin toiselle.
No sinä se nyt kuitenkin olit, joka alkoi tuosta Anssin käytöksestä raportoimaan. Tuossa yläpuolellahan se lukee. :D
En ala erikseen kytätä, että saisin perusteltua tätä kertomalla muita vastaavia tilanteita, että saisin lisää esimerkkejä tästä käytöksestä. Ei ole nyt kuin tuo yksi tapaus, kun en niitä aikaisempia enää niin tarkasti muista, että alkaisin kuvailla.
No minä en voi mitään sille, että sinua ahdistaa, jos joku perustelee väitettään esimerkeillä. Itse en pidä sellaisesta keskustelusta, että heitetään väite ja kun joku esittää tähän vastaväitteen, aletaan jankuttamaan jostain agendoista ja siitä, miten vakavaa tämä keskustelu on. Mieluummin keskustelisin itse aiheesta. Joten voinemme lopettaa tämän tähän.
Olet nyt tuulesta temmannut, että mua ahdistaa. Sua taitaa itseäsi ahdistaa, että kaikki ei aina liity Pekan dissaukseen. Totta kai sä voit lopettaa, jos haluat. Ei ole mitään velvollisuutta vastata.
Ei Katja osaa lukea yhtään Pekan mikroilmeitä.
Eilenkin röhnötti naureskellen ja mahaa hipsutellen toisen päällä ilmeisesti olettaen, että nyt ovat kaikkien silmissä sellainen ihanan ällösöpö -pariskunta.
Pekka oli samaan aikaan suorastaan kyrpiintyneen näkönen, olis varmaan haistattanu suksimaan *, jos tässä ei tehtäis tv-ohjelmaa.
Katjalla kuulas iho, omat huulet ja ei oo läski ja 2 akateemista tutkintoa. Vaikeinta saavuttaa 2 akateemista tutkintoa.
Kukahan lähtee su ja uusia tulee. Aiku ihanaa.
Joko selvillä paljonko kauppa-aikaa??????
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha nyt sääliä Pekkaa kun itse on aktiivinen osapuoli.
Pekka pelaa täysillä, haluaa sen 30 donaa, ei oo paljon mutta kuitenkin. Taavi on myös kova peluri.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tänään ei ole tapahtunut mitään? Normi päivä bb-talossa. Katsojat kiittää ja äänestää (jaloillaan)?
Tätähän jotkut halus kun haukku viikkotehtävän maanrakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody kielsi liian juuston syömisen, itse seisoi jääkaapin avoimen oven vieressä ja höyläsi juustoa naamaansa.
Lukko jääkaappiin. Avautuu vain tiettyinä aikoina. Myös keittiön käyttö tulee aikatauluttaa.
Aivan järjenköyhää touhoa. Melody seisoo aamusta iltaan höyryävien kattiloinen keskellä ja ahtaa ruokaa suuhunsa.
Juuri näin. Keittiöön mennään valmistamaan ruoka normaalia keittiöhygieniaa noudattaen viivyttelemättä, jonka jälkeen syödään ja siivotaan keittiö.
Veikkaan valenimeämisiä. Sunnuntaina sit paukautetaan nimettyjen olevan todellisuudessa katsojien valitsemia.
Vierailija kirjoitti:
Kerrottas tänään et ei ole perus nimeämisiä. Lisää draamaa ja tunnekuohuja! Miettikää miten paskana ihmiset on kun kuulevat et itse valitsevat lähtijän kahdesta vähiten ääniä saaneesta!
Toivottavasti pe. iltana kerrottaisiin, mutta ei liikaa, niin näkisi keiden käytös muuttuu.
Hyvä peruste hyvälle asukkaalle : ei oo läski :D :D
No minä en voi mitään sille, että sinua ahdistaa, jos joku perustelee väitettään esimerkeillä. Itse en pidä sellaisesta keskustelusta, että heitetään väite ja kun joku esittää tähän vastaväitteen, aletaan jankuttamaan jostain agendoista ja siitä, miten vakavaa tämä keskustelu on. Mieluummin keskustelisin itse aiheesta. Joten voinemme lopettaa tämän tähän.