Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Saako mahdollinen tuleva asukas edes tuolla tavalla vihjailla tai oikeastaan sanoa suoraan? Eikös tuo ole jo sopimusrikkomuskin? Nuo sopimuksethan ovat ilmeisesti aivan kamalia.
Eihän tuo spekulointi välttämättä edes ole totta.
Ahaa , Anssi ei luota Pekkaan mutta luottaa Melodiin ja Sanniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torpan näköinen se uudeksi asukkaaksi kerrottu Noora.
Minä en ihan ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä tieto tuo. Vai tiedämmekö hänestä jotain muuta?
Sellainen tämä keskustelu on. Suurimmassa osaksi vielä lisäksi sanotaan jotain todella rumaa.
Niin ja sekö tarkoittaa, että ulkonäkö on asukkaissa se kiinnostavin asia.
Ei. Ja siksi voinkin kertoa sinulle myös lisää, kun kerrankin joku jotain täällä keskustelee takaisinkin. Hän on Iisalmesta syntyisin. Nykyään asuu Helsingissä. 23-vuotias nuori nainen. On ammatiltaan kampaaja. Tällä hetkellä karanteenissa U14-hotellissa.
No valitettavasti tämä ei aiheuta minussa nyt minkäänlaisia ajatuksia tai tuntemuksia, vaikka joidenkin mielestä tämä ilmeisesti on suuri uutinen. Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että vau, uskomatonta, että ihan kampaaja.
Hyvä, että kuitenkin sait kerrotuksi tämän ajatuksesi. Se on ihan yhtä tärkeä kuin nämä muutkin.
No anteeksi, minua nyt vain sattui huvittamaan ikään kuin olisi paljastettu nyt suuri järkyttävä salaisuus, kun totuus on, että ketään tämä ei oikeastaan hetkauta ennen sunnuntaita millään tavalla. Joitain tämän henkilön tuttuja ehkä. En nyt taas osaa selittää sitä, mitä tarkoitan. En nyt kiellä ketään keskustelemasta, mutta ihmettelen vain, kenelle tämä oli kiinnostava tieto.
Kyllä, näin ymmärsin aiemmista viesteistäsi , että ajattelet.
Melody, Ville ja Late on tylsä kolmikko koska asuvat lähekkäin, tuntevat samoja ihmisiä ja elävät hyvin samantyyppistä elämää.
Taitaa tulla vallankumous. 😂
Mikä on ettei hommat etene talossa? Koulu piti olla jo eilen. Kaikki vaan istuu ja odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä tieto tuo. Vai tiedämmekö hänestä jotain muuta?
Sellainen tämä keskustelu on. Suurimmassa osaksi vielä lisäksi sanotaan jotain todella rumaa.
Ei. Ja siksi voinkin kertoa sinulle myös lisää, kun kerrankin joku jotain täällä keskustelee takaisinkin. Hän on Iisalmesta syntyisin. Nykyään asuu Helsingissä. 23-vuotias nuori nainen. On ammatiltaan kampaaja. Tällä hetkellä karanteenissa U14-hotellissa.
Miksi kaikkien pitää aina tunkea Helsinkiin? Itse haluaisin taloon oikeasti kiinnostavia ihmisiä, enkä niitä, joilla on vain ulkonäkö, sen mukainen stereotyyppinen ulkonäkö ja julkisuuden tavoittelu. Niin ja itse asun Helsingissä, mutta kaukana keskustasta ja vain koska olen myös syntynyt Helsingissä, kuten myös isäni. En olisi koskaan Helsinkiin muualta muuttanut ja poismuuttoa olen harkinnut.
Kai se koetaan jotenkin mahdollisuuksien kaupungiksi ? Itseäni on myös ihmetyttänyt se miksi niin suuri osa on valittu Helsingistä.
No johtuisiko siitä, keitä sinne hakee? Ja onhan tässäkin ainakin Ville, joka on alun perin kotoisin muualta, mutta ei ole viihtynyt siellä kotipaikkakunnallaan ja siksi muuttanut pk-seudulle. Usein ne "erikoisimmat" ja rohkeimmat persoonat muuttavat pikkupaikkakunnilta pk-seudulle, joten ei ole mikään ihme, että näitä löytyy eniten sieltä. Samoin ikäjakauma taitaa Suomessa painottua siten, että tällaisia bb-ikäisiä asuu enemmän suuremmissa kaupungeissa kuin pikkupitäjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien pitää aina tunkea Helsinkiin? Itse haluaisin taloon oikeasti kiinnostavia ihmisiä, enkä niitä, joilla on vain ulkonäkö, sen mukainen stereotyyppinen ulkonäkö ja julkisuuden tavoittelu. Niin ja itse asun Helsingissä, mutta kaukana keskustasta ja vain koska olen myös syntynyt Helsingissä, kuten myös isäni. En olisi koskaan Helsinkiin muualta muuttanut ja poismuuttoa olen harkinnut.
Kai se koetaan jotenkin mahdollisuuksien kaupungiksi ? Itseäni on myös ihmetyttänyt se miksi niin suuri osa on valittu Helsingistä.
No johtuisiko siitä, keitä sinne hakee? Ja onhan tässäkin ainakin Ville, joka on alun perin kotoisin muualta, mutta ei ole viihtynyt siellä kotipaikkakunnallaan ja siksi muuttanut pk-seudulle. Usein ne "erikoisimmat" ja rohkeimmat persoonat muuttavat pikkupaikkakunnilta pk-seudulle, joten ei ole mikään ihme, että näitä löytyy eniten sieltä. Samoin ikäjakauma taitaa Suomessa painottua siten, että tällaisia bb-ikäisiä asuu enemmän suuremmissa kaupungeissa kuin pikkupitäjissä.
Kyllä, olet varmaan oikeassa. ja ehkä Helsinkiin muuttaa juuri heitä, jotka haluavat ns. piireihin ja esille, jopa huonommankin julkisuuden kautta
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Anssi touhuaa
Vallankumousta
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Keihäsmatkat😆
Sieltäkö tuo ällöttävä idea?
Vierailija kirjoitti:
Saako mahdollinen tuleva asukas edes tuolla tavalla vihjailla tai oikeastaan sanoa suoraan? Eikös tuo ole jo sopimusrikkomuskin? Nuo sopimuksethan ovat ilmeisesti aivan kamalia.
mitä nyt on siis vihjattu?
Onkohan avain kätketty kukkapuskaan kun zoomasivat kukkapuskaa ja pian Anssi jo pyöritteli ja muka nuuhki sitä.
Sanni ja Melody ovat oikeasti aika vetelyksiä. Sanni ei juuri ylimääräistä tee, jollei silmien pyörittämistä ja makaamista siihen lasketa. Melody, jos johonkin ulkohommaan osallistuu, liittyy siihen tuoli ja tupakka. Siinäpä se. Tässä tehtävässä se on tullut erityisesti esille.
Voi ristus ei tuasta taira tulla mitään, ku tua kuningatar on noloopeukalo. Köökipiika Melory olisi aivan omiaan tuohon virkaan.
Tuli muuten mieleen tähän casting-valintaan liittyen, että mietikääs nyt vaikka tätä ja kryptolouhintatehtävää ja tanssikilpailua, mitenkäs olisi nämä toteutettu, jos mukana olisi ollut niitä Pipan toivomia pyörätuolihenkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan avain kätketty kukkapuskaan kun zoomasivat kukkapuskaa ja pian Anssi jo pyöritteli ja muka nuuhki sitä.
Anssi nuuhkii puskaa.
Tehtävä on selvästi epäonnistunut. Eihän noita kiinnosta rooliin eläytyminen yhtään. Toivottavasti seuraamukset on kauppa-ajassa sen mukaiset, mutta pelkäämään että taas BB antaa siimaa...
Toivottavasti vallankumous männöö vatuiksi. Toivoa ja sen lopetus. Taavi vakoilijana ja hoviin nousijana olisi toivottu twisti. Mankujat eivät ansaitse kuin lisää runtua.
No anteeksi, minua nyt vain sattui huvittamaan ikään kuin olisi paljastettu nyt suuri järkyttävä salaisuus, kun totuus on, että ketään tämä ei oikeastaan hetkauta ennen sunnuntaita millään tavalla. Joitain tämän henkilön tuttuja ehkä. En nyt taas osaa selittää sitä, mitä tarkoitan. En nyt kiellä ketään keskustelemasta, mutta ihmettelen vain, kenelle tämä oli kiinnostava tieto.