Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Julian esittelyn viime vuodelta?
Antoi itsestään melkoisen bitch -vaikutelman ja kuinkas ollakaan, oli just sellanen "jeejee kaikille mielinkielin" -tyyppi.
En siis ihan hirveesti odota mitään tulevilta asukkailta.
Ihan samaa ajattelin. Oli ihan nätti mutta äärimmäisen tylsä. Lisäksi varattu niin ei silläkään suunnalla mitään kiinnostavaa.
Onko Jassu ja Ville pian kasvaneet murkku-murkuiksi?
Ai, tuolla on yksityissuihkukin. Kuka sitä saa käyttää ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torpan näköinen se uudeksi asukkaaksi kerrottu Noora.
Minä en ihan ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä tieto tuo. Vai tiedämmekö hänestä jotain muuta?
Sellainen tämä keskustelu on. Suurimmassa osaksi vielä lisäksi sanotaan jotain todella rumaa.
Niin ja sekö tarkoittaa, että ulkonäkö on asukkaissa se kiinnostavin asia.
Ei. Ja siksi voinkin kertoa sinulle myös lisää, kun kerrankin joku jotain täällä keskustelee takaisinkin. Hän on Iisalmesta syntyisin. Nykyään asuu Helsingissä. 23-vuotias nuori nainen. On ammatiltaan kampaaja. Tällä hetkellä karanteenissa U14-hotellissa.
No valitettavasti tämä ei aiheuta minussa nyt minkäänlaisia ajatuksia tai tuntemuksia, vaikka joidenkin mielestä tämä ilmeisesti on suuri uutinen. Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että vau, uskomatonta, että ihan kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa lehdessä jota Anssi lukee jokin vihje?
Näytti siltä että Anssi löysi sen avaimen, meni pk.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa lehdessä jota Anssi lukee jokin vihje?
Osaako Anssi lukea?
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Keihäsmatkat😆
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä tieto tuo. Vai tiedämmekö hänestä jotain muuta?
Sellainen tämä keskustelu on. Suurimmassa osaksi vielä lisäksi sanotaan jotain todella rumaa.
Ei. Ja siksi voinkin kertoa sinulle myös lisää, kun kerrankin joku jotain täällä keskustelee takaisinkin. Hän on Iisalmesta syntyisin. Nykyään asuu Helsingissä. 23-vuotias nuori nainen. On ammatiltaan kampaaja. Tällä hetkellä karanteenissa U14-hotellissa.
No valitettavasti tämä ei aiheuta minussa nyt minkäänlaisia ajatuksia tai tuntemuksia, vaikka joidenkin mielestä tämä ilmeisesti on suuri uutinen. Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että vau, uskomatonta, että ihan kampaaja.
Hyvä, että kuitenkin sait kerrotuksi tämän ajatuksesi. Se on ihan yhtä tärkeä kuin nämä muutkin.
Onko talossa vain kaksi vessaa ja sitten tehtävähuoneessa oma? Kai tuota tehtävähuoneen vessaa saa käyttää jos on vaikka ripuli iskenyt? Kyllä tuolla nyt pitäisi enemmän vessoja olla ja tuota yksityissuihkua saada käyttää ainakin silloin kun on kuukautiset.
Sami kuulosti Twin Peaksin kääpiöltä <3
Voitteko kaikki äänestää että asukkaat ovat suoriutuneet huonosti jotta saisivat mahdollisimman vähän kauppa-aikaa. Ihan vaan siksi että saataisiin hieman draamaa kun porukka alkaa hajoilemaan kun ruoka alkaa maistumaan pahvilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo.
Sanni, Sami ja Anssi olivat yhtä mieltä siitä, et Taavi vois ihan hyvin ottaa osaa myös vartiointiin/korren kantoon.
Sami; aika usein Taavi istuu sohvalla kahvikuppi kädessä hovin vieressä.
Latehan olis halunnu tarjoilijaks, mut Taavi ei suostunu.
Itsekkyyttä Taavilta ja Melodylta tehdä vain heille sopivia tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien pitää aina tunkea Helsinkiin? Itse haluaisin taloon oikeasti kiinnostavia ihmisiä, enkä niitä, joilla on vain ulkonäkö, sen mukainen stereotyyppinen ulkonäkö ja julkisuuden tavoittelu. Niin ja itse asun Helsingissä, mutta kaukana keskustasta ja vain koska olen myös syntynyt Helsingissä, kuten myös isäni. En olisi koskaan Helsinkiin muualta muuttanut ja poismuuttoa olen harkinnut.
Miehet tietävät, että jos he löytävät talosta miespuolisen kaverin, jonka kanssa heittää läppää ja tehdä hupijuttuja, he ovat silloin vahvoilla. Jopa niin vahvoilla, että viime vuoden mieskaverikaksikko Joel ja Arttu pääsi finaaliin, ja Artulle annettiin anteeksi Ella, Sini ja joku muukin taisi siinä välissä olla, mutta se tärkein pysyi eli kaveruus ja lojaalius Joelin kanssa.
Anssi tempaisi heti Pekan kainaloonsa ja selvää bromancea oltiin luomassa, mutta ei se ole oikeasti lähtenyt lentoon, nämä kaksi on aika erilaisia. Aika väkinäistä on heidän kommunikointi. Anssi läheni tanssitehtävän aikana voimakkaasti Juhanin kanssa, ja tässä tehtävässä Pekka. Kaikki kolme ovat aivan liian tietoisia itsestään, aivan liian kontrolloituja ollakseen oikeasti hauskoja.
Lasse yrittää bromancea Taavin kanssa, mutta muutamista hyvistä hetkistä huolimatta sekään ei oikein lähde lentoon. Taavi on takakireä, voi suorastaan nähdä ajatuskuplan koko ajan hänen pään yläpuolella, kun hän miettii Pekattoman Imperiumin seuraavaa iskua. Lasse on lupaavan hölmö hömelö hölmäke, Taavi kontrollia hakeva ja kulissia ylläpitävä, mitään spontaania ei tunnu löytyvän kuin kiukunpurkaukset.
Naiset ovat yhtä w t :tä lukuunottamatta valjuja ja varovaisia.
Parhaiten tuolla on toiminut huumorin kannalta Jasmiina-Lasse -akselilla. Aki menee täysillä juttuihin mukaan, niinhän hän jo trailerissa lupasi, se on aiheuttanut sekä hilpeyttä että myötähäpeää. Muille en ole edes hymähtänyt. Ehkä uusista asukkaista joku olisi sellainen välitön ja hyvällä tavalla kontrolloimaton tyyppi, joka laukaisisi ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien pitää aina tunkea Helsinkiin? Itse haluaisin taloon oikeasti kiinnostavia ihmisiä, enkä niitä, joilla on vain ulkonäkö, sen mukainen stereotyyppinen ulkonäkö ja julkisuuden tavoittelu. Niin ja itse asun Helsingissä, mutta kaukana keskustasta ja vain koska olen myös syntynyt Helsingissä, kuten myös isäni. En olisi koskaan Helsinkiin muualta muuttanut ja poismuuttoa olen harkinnut.
Kai se koetaan jotenkin mahdollisuuksien kaupungiksi ? Itseäni on myös ihmetyttänyt se miksi niin suuri osa on valittu Helsingistä.
Saako mahdollinen tuleva asukas edes tuolla tavalla vihjailla tai oikeastaan sanoa suoraan? Eikös tuo ole jo sopimusrikkomuskin? Nuo sopimuksethan ovat ilmeisesti aivan kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Sanni, Sami ja Anssi olivat yhtä mieltä siitä, et Taavi vois ihan hyvin ottaa osaa myös vartiointiin/korren kantoon.
Sami; aika usein Taavi istuu sohvalla kahvikuppi kädessä hovin vieressä.Latehan olis halunnu tarjoilijaks, mut Taavi ei suostunu.
Itsekkyyttä Taavilta ja Melodylta tehdä vain heille sopivia tehtäviä.
No miksi Sami ei mene vänkäämään Taaville, kun siitä hommasta niin tykkää? Kerrankin olisi aihetta.
Pekka on vielä liemessä tuon iilimadon kanssa. Eihän se ymmärrä edes puhetta.