Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Rupean epäilemään tuon talon hygieniatasoa. Milloin pesevät käsiään? Samat ulkovaatteet useitä päiviä.
Kummaa kun heti pienestä päänsärystä ollaan tuolla Buranaa hakemassa. Sitten ihmetellään kun oikeassa tarpeessa eivät autakaan ja tarvitaan entistä suurempi määrä ja oma kipukynnys on alentunut. Paljon tuolla taitaa olla nikotinin ja kofeiinin puutteesta johtuvaa päänsärkyä, vaikka noita onkin tuolla tarjolla. Taitavat vetää noita ihan hirveästi normaalissa elämässään. Katjallakin on varmaan ollut ihan jäätävät kofeiinin vieroitusoireet kun ei saanut cokista pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vallankumous männöö vatuiksi. Toivoa ja sen lopetus. Taavi vakoilijana ja hoviin nousijana olisi toivottu twisti. Mankujat eivät ansaitse kuin lisää runtua.
Joo, mä en tiiä oonko nähnyt just Taavin parhaat hetket, ei oo ollut mun suosikkeja tähän asti, mutta tässä tehtävässä on ollut aika hauska.
Vierailija kirjoitti:
Rupean epäilemään tuon talon hygieniatasoa. Milloin pesevät käsiään? Samat ulkovaatteet useitä päiviä.
Ainahan noilla on huono hygienia ollut joka kaudella.
Enemmän vessoja ja suihkuja seuraavan kauden taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torpan näköinen se uudeksi asukkaaksi kerrottu Noora.
Onko samanlainen kuminaama kuin talosta juuri potkittu fitneskana?
Entä näitten Läski naamat. 🐳🐳💩💩
Kuminaama wannabe kitisee. 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torpan näköinen se uudeksi asukkaaksi kerrottu Noora.
Minä en ihan ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä tieto tuo. Vai tiedämmekö hänestä jotain muuta?
Sellainen tämä keskustelu on. Suurimmassa osaksi vielä lisäksi sanotaan jotain todella rumaa.
Niin ja sekö tarkoittaa, että ulkonäkö on asukkaissa se kiinnostavin asia.
Ei. Ja siksi voinkin kertoa sinulle myös lisää, kun kerrankin joku jotain täällä keskustelee takaisinkin. Hän on Iisalmesta syntyisin. Nykyään asuu Helsingissä. 23-vuotias nuori nainen. On ammatiltaan kampaaja. Tällä hetkellä karanteenissa U14-hotellissa.
Miksi kaikkien pitää aina tunkea Helsinkiin? Itse haluaisin taloon oikeasti kiinnostavia ihmisiä, enkä niitä, joilla on vain ulkonäkö, sen mukainen stereotyyppinen ulkonäkö ja julkisuuden tavoittelu. Niin ja itse asun Helsingissä, mutta kaukana keskustasta ja vain koska olen myös syntynyt Helsingissä, kuten myös isäni. En
olisi koskaan Helsinkiin muualta muuttanut ja poismuuttoa olen harkinnut.
Kai se koetaan jotenkin mahdollisuuksien kaupungiksi ? Itseäni on myös ihmetyttänyt se miksi niin suuri osa on valittu Helsingistä.
No johtuisiko siitä, keitä sinne hakee? Ja onhan tässäkin ainakin Ville, joka on alun perin kotoisin muualta, mutta ei ole viihtynyt siellä kotipaikkakunnallaan ja siksi muuttanut pk-seudulle. Usein ne "erikoisimmat" ja rohkeimmat persoonat muuttavat pikkupaikkakunnilta pk-seudulle, joten ei ole mikään ihme, että näitä löytyy eniten sieltä. Samoin ikäjakauma taitaa Suomessa painottua siten, että tällaisia bb-ikäisiä asuu enemmän suuremmissa kaupungeissa kuin pikkupitäjissä.
Kyllä, olet varmaan oikeassa. ja ehkä Helsinkiin muuttaa juuri heitä, jotka haluavat ns. piireihin ja esille, jopa huonommankin julkisuuden kautta
Laura L hyvä esimerkki tästä.
Sami on hauska opettajana 😆 Leikkaa kyllä nopeasti.
Kyllä Pekka ja Katja on hyvä pari .Ja keihäsmatkat hieno veto 🤩
Hyvin Sami opettaa :) kuulostaa hullulta professorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Keihäsmatkat😆
😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä on selvästi epäonnistunut. Eihän noita kiinnosta rooliin eläytyminen yhtään. Toivottavasti seuraamukset on kauppa-ajassa sen mukaiset, mutta pelkäämään että taas BB antaa siimaa...
Katsojat päättää onnistumisesta, äänestys bbn sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleen tähän casting-valintaan liittyen, että mietikääs nyt vaikka tätä ja kryptolouhintatehtävää ja tanssikilpailua, mitenkäs olisi nämä toteutettu, jos mukana olisi ollut niitä Pipan toivomia pyörätuolihenkilöitä.
Tai Pipan toivomia kääpilöitä. Musta se oli jotenkin järkky idea et taloon todella toivoi lyhytkasvuisia, ihan ku ne olis jotain eri lajiketta olevia yksilöitä.
Anssi löysi pihan kukkapuskasta lukitun boxin ja sieltä vihjeen.
Sami voisi olla hyvä työssä päiväkodissa.
Tuossa antaa ilmiöpohjaista oppia, ja muistaa kehumisen ja kannustamisen tärkeyttä. Ja on eläytyvä ohjaaja :D
Nyt Anssi kertoi Taaville.
Miksi toi Andy luottaa Taaviin? Voi ei...
Yhdessä vaiheessa, kun kuria kovennettiin, olin valmis äänestämään onnistumisen puolesta. Mutta sitten muiden muurahaisten epämiellyttävä käyttäytyminen (työläismuurahaiset), käänsi pääni ja mielipiteeni tehtävän epäonnistumisesta. Eli loppujen lopuksi työmuurahaiset pilasivat asian.
En tykkää kieroilusta, enkä ivailusta seläntakana. Vaikka se tehtävän kuvaan liittyisikin
(Melody, Sanni, Pekka, Anssi, Sami).
Onko lapsimies Samilla kivaa murkkuna?