Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jos olisin ollut Taavin tilanteessa, olisin tehnyt samoin. Pelastanut itseni. Näin olisi tehnyt kuka tahansa, ainakin talossa oleva. Ihan varmasti.
Turha syyttää Taavia tekemästään valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Jasmiina laihduta? 150 kiloa pois ja se olisi ihan ihmisen näköinen.
Aika harhainen kuva ihmisillä siitä mitä joku painaa. Jasmiina ei paina edes sataa kiloa.
Niinpä. N.80kilonen, ehkä 90.
Ja ne jotka täällä räksyttävät sen kiloista, ovat muutoinkin tylsiä.
Jasmiina kertoi joku päivä myös että on joskus r..skattu, olen huomannut vaikken mikään psykologi olekaan, että usein rais..uksen kokeneet naiset lihovat, koska alitajuisesti eivät enää halua että kukaan näkee heissä mitään seksuaalista ja että saisivat olla miehiltä rauhassa.
Näin on itellenikin käynyt, olen ollut jo 20 vuotta lihava nuoruuden r.. jälkeen. Eikä ole parisuhteita ollut, samoin Jasmiina sano ettei semmoset kiinnosta paskaakaan, ei tarvitse suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ennen turvaan päässeitä Katja 42 % ja Sami 14 % (vai oliko 16%) ???? Ja Sami turvaan, Katja pudotusuhan alla edelleen.
Kuka uskoo äänestysten rehellisyyteen??
Minä uskon vielä tässä vaiheessa. Alussa ääniä ei ollut vielä paljon ja esim minä tykitin Samille ääniä.
Lsuran voittotaktiikka on ulkonäkö ja itku. On se jännä kun ei tarvii edes vastata.
Mä haluan pitää fitnesskanan talossa, koska tulee aiheuttamaan draamaa. Katja taas on mukava ja fiksu.
Sanni tuo taloon 0%. Menee varmaan psykoosiinkin jossain vaiheessa jos jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ennen turvaan päässeitä Katja 42 % ja Sami 14 % (vai oliko 16%) ???? Ja Sami turvaan, Katja pudotusuhan alla edelleen.
Kuka uskoo äänestysten rehellisyyteen??
Tai sitten noita ääniä tulee vain ihan muutamia kymmeniä. Näiden asukkaiden ystävät ja sukulaiset lähinnä äänestää.
Oi Laura, Laura...Ovi aukeaa - laulaa Kauko Röyhkä.
Täytyy toivoa näin. Taitaa alkaa kulissit kaatua.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto haluaa draamaa! Taavia pidetään löysässä hirressä, kun ei tiedä joutuuko paljastamaan häätöäänestysvalintansa.
Ei Katjankaan ääniä vielä näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Samista ei vieläkään päästy.Nainen tippuu taas. Viime kaudella toki naisia ja miehiä oli viimeisellä viikolla tasaisesti, mutta 2019 naiset pudotettiin lähes kaikki ensin pois.
No Sanni ja Katja ovat näkymättömämpiä hahmoja viimeisen viikon aikana. Jos ei huomioida Sannin paniikkikohtausta. Laura L tuo sentään jotain tuolla diivailullaan ja läpinäkyvillä krokotiilin kyyneleillä.
Vierailija kirjoitti:
Jes!! Kannatti äänestää Samia!
En tykkää Samista, mutta tässä porukassa Samin (ja Pekan) turvaan pääseminen oli hyvä juttu. Pääasia ettei Laura päässyt turvaan.
Ei helvetti olipa pomppaus tuloksissa.Nyt turvaan Katja.Eihän se olisi jos Taavi ei olisi nimennyt.Ei esitä mitään.On oma itsensä.Tuo Laura voi jeesus sanon mä.Nyt ääniä Sannille ,että ei joudu ulos talosta.
Tuo elinan takkimekko on niin ruma, että alkaa olla oikeestaan hieno. Vielä kun olisi 70-luvun isot kaulukset.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ollut Taavin tilanteessa, olisin tehnyt samoin. Pelastanut itseni. Näin olisi tehnyt kuka tahansa, ainakin talossa oleva. Ihan varmasti.
Turha syyttää Taavia tekemästään valinnasta.
Tuskin kukaan häntä tuosta syyttääkään.
Vierailija kirjoitti:
Tollot!!!! Ääniä Sannille nyt!!!!
Äänestä idiootti ihan keskenäs vaan tota tapettia!
Sannihan tuolta joutaa. Vähiten tuo kitkaa.
Laura L. nyt hiiteen talosta!!
Sannille ja muovibimbolle ääniä nyt! Itkupilli ja säälinkerjääjä Katja ulos!
Laura L nyt ulos! Ääniä Sannille!!!!!
Ok:)