Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkka-Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laittaako Sami noi yöhousut jalkaansa taas!?!?
Tuntuu varmaan kotoisalta kun kyrväntuoksu leijailee sieraimiin paljon käytetyistä housuista.
Hyi saakeli 😆
Mä en jotenkin näe Samia edes seksuaalisena olentona. Kauheeta. Mut se et miten se pökkii vaimoonsa jne. En vaan osaa kuvitella. Kun jotenkin niin lapsekas.
Mun puolestaan on vaikea nähdä Jasmiinaa seksuaalisena olentona. Miten se antaa miesten pökkiä, yltääkö kukaan "sen pyhimpään"? En vaan osaa kuvoitella. Kun jotenkin on niin tursas.
Onneksi Jasmiinalla ei ole mitään syytä olla sinun silmissäsi seksuaalinen olento.
Tää palsta tarvitsisi valvontaa. Sen verran törkeää ja ilkeää on kommentointi.
Taavia vaivaa se miten Pekka pelaa Katjalla.
Minna vedätti BB-tuotantoa, Almaa etenkin ja Jasmiina kellokkaana mukana. Kaikki odottivat kieli pitkällä, kuinka Minna pääsee 7-päivää lehden kanteen ja jää julkisuuteen paistattelemaan. Eivät kaikki onneksi ole niin hölmöjä ja kuten aiemmin kirjoitin Seiska on nykyään aika tarkka. Minnan kaltaiset eivät vedätä. Odotan sitä Jasmiinan pommia edelleen, toivottavasti toimittaja kysyy tänä iltana pommista tältä suulaalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melooni on liian päällepäsmäri. Sillä on just semmonen todella vahva olettamus, että hän on keittiön kuningatar, se on hänen alaansa, kukaan muu ei pääse tänne. Semmonen liian vakavasti monen asian ottava. Hän ei ole tuolla töissä, vaan kisaamassa. Relais vähän!
Minua ei haittaisi, jos hän olisi päällepäsmäri vain keittiössä, mutta aika monessa muussakin asiassa jyrää yli. Ei välttämättä on määräilemässä, miten jokin asia tehdään ja ratkaistaan, mutta hän on ottanut erikoisen roolin, että kaikkien tulee olla samalla asenteella ja mielentilalla kuin hänen. Eilen oli todella häiritsevää, kun länkytti jotain what up bro -juttuja Taaville ja kun huomasi, että Taavi ei ollut ihan samalla läpänheittotuulella, Melody suorastaan suuttui tälle. "Mikä sua vaivaa, en mä tarkoittanut mitään, miksi sä oot mulle niin vihainen."
Ei kestänyt sitä että hänen "bro" Taavi ei nauranutkaan hänelle hyväntahtoisesti ja jotenkin ehkä vaivaantui siitä peittäen sen naurun ja ihmettelyn alle. Ei ole semmoista herkkyyttä hänessä tunnistaa jos jollain ei oo kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
LATE näyttää ihan Saara Aallolta
No eikä näytä. Saaralla on persoonalliset ja kivat kasvot, tolla on mitäänsanomattomat. Ei jäisi ton lepakkolauran naama mieleen jos jälkeenpäin pitäisi jotenkin kuvailla, esim poliisille. Ei tuota pysty kuvailemaan, niin vailla mitään erityisiä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on kyllä siinä mielessä liukas saippua ja kova vastus, että hän pitää kyllä ohjat käsissään niin pitkään kun vain mahdollista. Niin kuin nyt tuossa spassa. Rauhallisesti ja määrätietoisesti. Ottaa toisilta aseet pois käsistä. Tietyllä tapaa ihailen tuollaista itsevarmuutta ja vaikka alussa en pitänyt Anssista en yhtään, niin nyt hän on ihan OK. Hänellä on puolensa ja vaikka hän leijailee välillä pahasti ja hermoillekäyvästi, on hän toistaiseksi vastannut huutoonsa.
Jännä miten erilailla voi tilanteet nähdä.
Minusta Anssi tuli sinne spahan ehkä vähän kukkoilulinjalla, mutta se pieni molemminpuolinen nokittelu loppui lyhyeen, ja pian siellä keskusteltiinkin jo ihan normaalisti ja sopuisasti kylpytynnyreistä versus poreallas lapsiperheessä.
Lopuksi muisti vielä kauniisti kiittää hoidoista.
Etten nyt oikein ymmärrä mitä ihmeen 'aseita' hän ainakaan tuossa tilanteessa olisi riisunut yhtään keneltäkään.
Ei nolostellut vähäpukeisuutta (kuten esim. Aki, Sami), vaan korosti sitä pistämällä h-speedot jalkaan ja näyttämällä kassit. Ei mennyt ammeeseen pskaan lillumaan, vaikka näin häneltä odotettiin. Poistui tyylikkäästi ammeesta, kun Juhani tuli, vaikka häneltä odotettiin, että ovat yhdessä hihihihi ammeessa. Kiitti kohteliaasti ja poistui oma-aloitteisesti jäämättä sen kummemmin kuuntelemaan 'henkilökunnan' ohjausta. Jne jne. Pitää ohjat omissa käsissään, muiden on vaikeampi saattaa hänet noloon tilanteeseen.
Näkyikö anssin etumus kunnolla eli kannattaako kelata 24/7 taakkepäin?
KAtja vois tänään lähteä ja ens viikolla sitten ripsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkka-Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmaan kotoisalta kun kyrväntuoksu leijailee sieraimiin paljon käytetyistä housuista.
Hyi saakeli 😆
Mä en jotenkin näe Samia edes seksuaalisena olentona. Kauheeta. Mut se et miten se pökkii vaimoonsa jne. En vaan osaa kuvitella. Kun jotenkin niin lapsekas.
Mun puolestaan on vaikea nähdä Jasmiinaa seksuaalisena olentona. Miten se antaa miesten pökkiä, yltääkö kukaan "sen pyhimpään"? En vaan osaa kuvoitella. Kun jotenkin on niin tursas.
Siis ihan tosissaan, onko ihan tervettä ajatella jokaista ihmistä seksuaalisessa mielessä??
Vierailija kirjoitti:
Melodya ärsyttää niin paljon Juhani. Sanoi että on sininen hetki, Nuhani korjasi, että se on aamuisin, niin Meloni ei kommentoinut enää mitään. Typerä jäärä tuo Melody.
Jäärä-Juhani olis voinut olla ihan vaan hiljaa, kun ei taaskaan mitään asiasta tietänyt. Sininen hetki esiintyy sekä aamuisin että iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Taavia vaivaa se miten Pekka pelaa Katjalla.
Sanoi just että oli pakko toimia, varmaan viittasi siihen että laittoi KAtjan häätöön koska halusi tehdä lopun Katjan huijaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkka-Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli 😆
Olen kuvitellut, että täällä on aikuisia ihmisiä ja ihmettelen suuresti näitä juttuja. Ovatko ihmiset tänä päivänä puutteessa tai yliseksuaalisia ja ainainen kiima kun mietitään kuinka se ja se panee, tai mitä tekee vaimonsa kanssa. Ei ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Melodylla on tosi kaunis puheääni. Huomasin kun oli 247 auki ilman että katsoin sitä.
Möreä ja matala miesmäinen äänikö kaunis? Luulin ekoina päivinä, että Melody on transmies. Ihan oikeasti.
nyt melody ja anssi miettii tuolla millanen samin vaimo on, vaikka sami kulkee kokoajan ihan vierestä. melody vähän pelästyi ja alkoi paikkailemaan, häntä kuulemma kiinnostaa kaikkien kasvot ja miltä näyttää muidenkin ... plaaplaa..
Sami ei kommentoi siihen ihmettelyyn mitenkään, työntelee tota leikkuria ja piipittää jonninjoutavia asioita karmivalla äänellään.
Ei kyllä ihan täysillä käy, pelottava tuo sami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkka-Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli 😆
Siis ihan tosissaan, onko ihan tervettä ajatella jokaista ihmistä seksuaalisessa mielessä??
Itsehän heilutteli kotsua ja toivoi miehiä...
Sami kerää ääniä epätoivoisesti hassuttelemalla ulkona lasten ruohonleikkurin kanssa. Sami on erittäin laskelmoiva ja äärimmäisen ärsyttävä. Ei istu taloon mitenkään. Ulkotehtävässä käveli lähinnä yksin ympyrää. Ei osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa äänestää Laura L:ää. Aito oma itsensä ja tuo taatusti eloa taloon ❤
Ai että Laura L tuo eloa taloon. Salli minun nauraa. Itkeä tuhertaa milloin millekin, siinä hänen elo.
Pois joutaa.
No eipä ainakaan Pekka ole millään tavalla yrittänytkään ravistaa Katjaa irti.