Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
22061/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se teiltä kääkiltä on pois mistä joku ihminen nauttii sängyssä?

Vierailija
22062/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä naispuolisilla anaalin ystävillä menisi naama mutrulle, kun miesystävä pyytäisi panemaan heitä dildolla perseeseen. Ei se olisikaan enää normaalia näiden suomianaalinaisten mielestä,  vaikka kyseessä täsmälleen sama asia. Itse skippaan tälläiset Katjat samantien.

Kyllä mua on pyydettykin. Ei se kuule niin harvinaista ole. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22063/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa nyt kauheeta vuonna 2021 jos joku NAINEN sanoo tykkäävänsä anaaliseksistä. Oikea paholainen!

Joo apua, kyllä minä ainakin tykkäsin kun sitä harrastin joskus kauan sitten. Apua, ihmeellistä!

Vierailija
22064/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Katja ulos, muuten joutuu finaaliin asti kattomaan tuota ruikutusta ja nyhväämistä.

Vierailija
22065/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka tosiaan paljasti tunnekylmyytensä illalla. Katja oli selvästi vailla jonkinlaista lupausta jatkosta. Säälittää Katjan sinisilmäisyys.

Vierailija
22066/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä naispuolisilla anaalin ystävillä menisi naama mutrulle, kun miesystävä pyytäisi panemaan heitä dildolla perseeseen. Ei se olisikaan enää normaalia näiden suomianaalinaisten mielestä,  vaikka kyseessä täsmälleen sama asia. Itse skippaan tälläiset Katjat samantien.

Kyllä mua on pyydettykin. Ei se kuule niin harvinaista ole. :)

Ei se varmaan äärimmäisen harvinaista olekaan. Mutta se ei tee siitä yleistä käyttäytymismallia. -eri

Vierailija
22067/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. Jassulla olisi ulkonäköpaineita Laurasta niin varmaan se tuolla laihduttaisi. Mut onneks se ei oo semmonen mielistelijä.

Vierailija
22068/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi ei tiedä vielä että Katja nimesi hänet, myös Lasse. Taavi luuli että Pekka nimennyt hänet.

Miten niin. Perusteluissaan hän sanoi nimenomaan, että uskoo Pekan saaneen Katjan nimeämään Taavin.

Vierailija
22069/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka tosiaan paljasti tunnekylmyytensä illalla. Katja oli selvästi vailla jonkinlaista lupausta jatkosta. Säälittää Katjan sinisilmäisyys.

Pekka selvästi sanoi ettävarmasti heillä olisi kivaa yhdessä mutta ei halua sitoutua ja hällä muitakin. Katja sanoi ettei halua olla vain viihdyke.

Vierailija
22070/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa nyt kauheeta vuonna 2021 jos joku NAINEN sanoo tykkäävänsä anaaliseksistä. Oikea paholainen!

Joo apua, kyllä minä ainakin tykkäsin kun sitä harrastin joskus kauan sitten. Apua, ihmeellistä!

Hienoa, voimaannuitko? Itse voit tehdä mitä haluat, mutta voitko kuitenkin hyväksyä tosiasian, että suurin osa maailman heteromiehistä ei halua laittaa siitintään peräsuoleesi?

Kysypäs ensin niiltä miehiltä. Tuskin tarvitsee kovin kauaa etsiä että löytyy halukkaita.

Vierailija
22071/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi joku nainen himoita anaali seksiä. Sehän on ällöttävää. Vain yhden kerran elämässäni eräs henkilö olisi halunnut, mutta sanoin jyrkästi,  ei. 

Mistäs tiedät miltä se tuntuu jos et ole koskaan kokeillut? Lapsetkin sanoo hyi monelle ruualla ennen kuin maistavat.

Vierailija
22072/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliiton mies pelasi itsensä ulos kisasta viimeistään tuossa tansseissa voittamassaan palkinnossa! Kuinka luihua ja ala-arvoista onkaan pelastaa oma nahkansa kisassa. Sillä tavalla ei pitkälle pötkitä kenenkään silmissä. Olisi jättänyt itsensä äänestykseen, olisi ollut reilun miehen malli ja herättänyt arvostuta ja tuskin olisi äänestetty pois vielä...Nyt on sitten ala-arvoinen luihu tuolla ja eilenkin raivostui, kun Jassu ja Melody haaveili, että taloon tulee uusia miehiä, niin Taavi korotti ääntä, että mikä meissä on vikana...mikäköhän!

Vierailija
22073/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, voimaannuitko? Itse voit tehdä mitä haluat, mutta voitko kuitenkin hyväksyä tosiasian, että suurin osa maailman heteromiehistä ei halua laittaa siitintään peräsuoleesi?

En minäkään halua suurta osaa kaikista maailman heteromiehistä 😂 tuskin sinäkään.

Vierailija
22074/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vaikka Team Taavi olenkin et kun Taavi puhui Pekan imperiumista jne mut antoi äänet Katjalle eikä Pekalle.

Vierailija
22075/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi miettii aina silmät selällään seuraavaa peliliikettä, eilen illallakin oli kuin psykoosissa, ei kuullut eikä nähnyt mitään.

Vierailija
22076/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto noita tän vuoden asukkaita vaivaa kun joku lukee kirjettä BB:ltä niin aina älämölö taustalla. Joidenkin pitää pälättää jatkuvadti eivätkä malta kuunnella.

Vierailija
22077/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Laura L. ei putoa, on siis katsojien miehestä ok, että joku keskeyttää tehtävän. Selvä signaali myös talon asukkaille siitä, että on ok luovuttaa.

Vierailija
22078/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun Laura L seisoi suihkussa biksuissa sillon saunailtana samaan aikaan Lassen kanssa, niin se sen seisoma-asento oli ku jostain fitnesskanakisoista, perse pitkällä. Näytti niin hupaisalta. Laura varmaan luuli et Lasse on nyt ihan et vau. Seksivau.

FitLate kunnon tuulitunneli. Kananlento.

Vierailija
22079/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani on kuin Akin  iskä :D

Vierailija
22080/105262 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Laura L. ei putoa, on siis katsojien miehestä ok, että joku keskeyttää tehtävän. Selvä signaali myös talon asukkaille siitä, että on ok luovuttaa.

Selvä signaali siitä, että mitään kunnollista rankkukäytäntöä ei ole olemassa... Tehkää mitä haluatte, kaikki menee kyllä läpi, sitten ihmetellään ilmaantuvia asenneongelmia...

Ketju on lukittu.