Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se teiltä kääkiltä on pois mistä joku ihminen nauttii sängyssä?
Ei ole minulta mitään pois. Mutta mä en olekkaan kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura L. ei putoa, on siis katsojien miehestä ok, että joku keskeyttää tehtävän. Selvä signaali myös talon asukkaille siitä, että on ok luovuttaa.
Ei se nyt ihan noin mene. Kun äänestyksessä on viisi henkilöä, ei voi suoralta kädeltä sanoa, mikä käytös hyväksytään. Sen sijaan, jos vastakkain olisivat esim Sami ja Jassu ja Sami putoaisi, se antaisi selvän signaalin, että kiusaaminen on hyväksyttyä, koska vastakkain ovat nimenomaan kaksi "taisteluparin" osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköpaineita ? Miksi Laura ajattelee noin.Eihän tästä ollut pitkä aika kun jossain oli juttua juuri siitä kun nuoremmat ja ja nuoremmat rupee muokkaa ulkonäköään.Laura on juuri hyvä esimerkki siitä.Toisinsanoen hän on se joka ei ole ollut itse tyytyväinen ulkonäköönsä ennen noita huuliaan ja muita härpäkkeitä.
Entä sitten. Tässä on toinen esimerkki. Olin ennen 155 kiloinen norsu rumine hiuksineen. Kuntosalilla sain normi painon. Värjäytin hiukset. Viksauksia yhteesä3500 edestä. Kyllä kannatti. Nyt on vientiä ja tämä minun ainut elämä maistuu elämltä. Tähän en muilta läskeitä kysynyt lupaa. AMEN. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Se tässä onkin kivaa kun jokainen voi ai olla elämällä mitä haluaa, ja saada mielekkääksi. Minäkin nuori läski tein elämän remontin, ja saan KUNNON MIEHIÄ.
Eikö joku illalla koosteessa toivonut kortsu kädessä kunnon miehiä. Ei kauniita naisia.
Tuliko siitä sanomista kun Anssi rikkoi aamulla hanskoihin liittyneitä sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköpaineita ? Miksi Laura ajattelee noin.Eihän tästä ollut pitkä aika kun jossain oli juttua juuri siitä kun nuoremmat ja ja nuoremmat rupee muokkaa ulkonäköään.Laura on juuri hyvä esimerkki siitä.Toisinsanoen hän on se joka ei ole ollut itse tyytyväinen ulkonäköönsä ennen noita huuliaan ja muita härpäkkeitä.
Entä sitten. Tässä on toinen esimerkki. Olin ennen 155 kiloinen norsu rumine hiuksineen. Kuntosalilla sain normi painon. Värjäytin hiukset. Viksauksia yhteesä3500 edestä. Kyllä kannatti. Nyt on vientiä ja tämä minun ainut elämä maistuu elämltä. Tähän en muilta läskeitä kysynyt lupaa. AMEN. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Se tässä onkin kivaa kun jokainen voi ai olla elämällä mitä haluaa, ja saada mielekkääksi. Minäkin nuori läski tein elämän remontin, ja saan KUNNON MIEHIÄ.
Eikö joku illalla koosteessa toivonut kortsu kädessä kunnon miehiä. Ei kauniita naisia.
Jassuhan se!
Peltorit ois kova sana jos oisin tuolla talossa
Miten olisi Melody vaikka kiitos kun Juhani korjasi blenderin. Luoja tuon ihmisen isoa egoa.
Melody on niin ärsyyntynyt kun Juhani osasi jotain keittiössä ja hän ei :D D
Lauran suusta eilenillalla kuultua Lasselle(ja Taaville):
Mä haluun laittaa sulle tän kynnen, muistat sit aina siitä mut jos lähen huomenna🥰
Ei tää(kynsilakan väri) vie sun miehisyyttä pois, ku oot muutenki nii miehinen 😍
Voitteko laittaa sellaset seksivau -vaatteet huomenna, mun mieliksi! 😍
Tällaista vastaava flirttiä ja koskettelua tuli koko illan, lisäksi keskeytti useampaan kertaan Lassen ja Jassun vitsailun, koska mustasukkainen.
Ei uskois parisuhteessa olevaksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi Melody vaikka kiitos kun Juhani korjasi blenderin. Luoja tuon ihmisen isoa egoa.
Eihän se Melodyn blenderi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ei tiedä vielä että Katja nimesi hänet, myös Lasse. Taavi luuli että Pekka nimennyt hänet.
Ai Lasse nimesi Taavin vai mitä tarkoittaa myös Lasse..
Lasse sanni 2 Pekka 1.Lasse puudeli rankaisi Sannia, vaan ei tyttöystäväänsä, joka luovutti viikkotehtävässä.
Piti kirjoittaa Ville nimesi Taavin, ei Lasse. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Juhani on mennyt Melodyn ihon alle, kun viime viikolla tunkeutui itsevarmasti keittiöön ja uskaltaa muutenkin asettua Melodya vastaan. Muut hiirulaisethan tuolla alistuu jo pienestä murinasta.
Aki ja Juhani arkisineen maatallousjuttuineen on jotenkin sympaattisimpia twistejä koko BBn historiassa! Tänäänkin oli huvittava kun puhuivat moottorisahoista, niin Ville tuli siihen ujahtelemaan ettei snaijaa niistä mitään. Ja kohta puhuttiinkin sitten iphoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttoi silti että Melody voi vääntää sörsseleitään. Normaali ihminen kiittäisi tuossa tilanteessa tai edes hymyilisi ja katsoisi silmiin. Tämä vaan räyhäs.
Pekka juonittelee seuraavia peliliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että se olisi Melodyn blenderi. Hänen ruokaansa sillä kuitenkin tuossa tehdään.
Olihan tuo arvattavissa ,että Laura täysi flirtti Lassea kohtaan.Varattu nainen vielä.Onko tosiaan unohtannut kamerat ? Miksei samalla lakkaa vaikka myös Akin ,Juhanin kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Lauran suusta eilenillalla kuultua Lasselle(ja Taaville):
Mä haluun laittaa sulle tän kynnen, muistat sit aina siitä mut jos lähen huomenna🥰
Ei tää(kynsilakan väri) vie sun miehisyyttä pois, ku oot muutenki nii miehinen 😍
Voitteko laittaa sellaset seksivau -vaatteet huomenna, mun mieliksi! 😍Tällaista vastaava flirttiä ja koskettelua tuli koko illan, lisäksi keskeytti useampaan kertaan Lassen ja Jassun vitsailun, koska mustasukkainen.
Ei uskois parisuhteessa olevaksi naiseksi.
Joo ihan liian läpinäkyvää. Noloa, Laura L!
Mahtaako poikaystävä odottaa miten iloisena.
En usko että Katja tai Pekka tulee tänään tippumaan. Pekka heittäytyy ja luo talossa paljon hauskaa sisältöä, sekä sillä on faneja monesta eri katsojaryhmästä, eli Pekka on turvassa. Katjan elämäntilanteeseen taas samaistuvat monet 30-40v ura- ja sinkkunaiset, joten äänivyöry luvassa sieltäpäin. Lisäksi jos illalla vielä näytetään Katjan kyyneleitä, miesfaneille tulee neito hädässä tunne ja Katja halutaan pelastaa. Katja saattaa päästä jopa ekana turvaan ennen Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tulisi hyväkroppaisia naisia. Olisi silmänruokaa.
Melody ei vaan usko , että Juhani saa mitään korjattua paremmin kuin hän.