Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Hauska katsoa kun Lasse valmistaa noita day-span kasvonaamioita ja muita mitä lie, ja Sami pitää seuraa.
Lasse muuten tekee noi jutut puhtaammin ja siistimmin kuin mitä Melody kokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköpaineita ? Miksi Laura ajattelee noin.Eihän tästä ollut pitkä aika kun jossain oli juttua juuri siitä kun nuoremmat ja ja nuoremmat rupee muokkaa ulkonäköään.Laura on juuri hyvä esimerkki siitä.Toisinsanoen hän on se joka ei ole ollut itse tyytyväinen ulkonäköönsä ennen noita huuliaan ja muita härpäkkeitä.
Entä sitten. Tässä on toinen esimerkki. Olin ennen 155 kiloinen norsu rumine hiuksineen. Kuntosalilla sain normi painon. Värjäytin hiukset. Viksauksia yhteesä3500 edestä. Kyllä kannatti. Nyt on vientiä ja tämä minun ainut elämä maistuu elämltä. Tähän en muilta läskeitä kysynyt lupaa. AMEN. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Se tässä onkin kivaa kun jokainen voi ai olla elämällä mitä haluaa, ja saada mielekkääksi. Minäkin nuori läski tein elämän remontin, ja saan KUNNON MIEHIÄ.
Eikö joku illalla koosteessa toivonut kortsu kädessä kunnon miehiä. Ei kauniita naisia.
Toivon että tulisi hyväkroppaisia naisia. Olisi silmänruokaa.
Täällä kome kollia samaa mieltä 💪💪💪❤️
Ihmettelin, ettei Andy sit kuitenkaan antanu Lauralle pisteitä, vaikka selvästi näkyvämmin kettuuntui sen luovuttamiseen ja säälinkerjuuseen.
Ei myöskään antanu Jassulle pisteitä, vaikka täällä niin ajateltiin sen oleva katkera hälle kaikista etuisuuksista.
Enemmin Laura ulos talosta kun Katja.Laura flirttailee vaikka varattu ja keskeytti viikkotehtävän.
Kenen lähtö vaikuttaa vähiten talon elämään? Viihteellisyyteen.
Siellä nyt häädössä Laura L, Sanni, Sami, Katja ja Pekka. Musta tuntuu, että vain Pekan lähtö olis isompi juttu. Muiden viihdearvo on aika olematon. Sami on niin mielipiteitä jakava tosin et ehkä se hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Katja alkaa pikkuhiljaa tuomaan mieleen Eeviksen.
Ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.
Talo ei sovi liian kirjaviisaille, paremmin elämänkoululaisille.
Anssi ja Taavi on niiiin ihaniiii....
Vierailija kirjoitti:
Vaikka eilen ei tapahtunut mitään kovin erikoista, minun mielipiteeni monista asukkaista muuttui. Tajusin olleeni täysin väärässä Lauran suhteen, kun täälläkin puolustelin hänen luovuttamistaan. Juhanin pisteet nousivat, kun avautui ärsytyksestään Jasmiinaa kohtaan. Taavin pelaaminen ja tosikkomaisuus nousi esiin. Melodyn ylimielisyys ja puolueellisuus paljastui Juhanin mollaamisessa ja Jassun mielistelemisessä. Ja Katjan itkupillikohtaus sai minut tajuamaan, että ei hän olekaan niin huoleton ja neutraali vaan on kelannut aika paljonkin kenen kanssa kannattaa hengailla ja miten riippuvainen hän on Pekasta.
Mitä Juhanin ja Jassun välillä on tapahtunut?
Monet tuolla on huomannu Samin olevan joukosta erillään, jopa yksinäinenkin.
Taavi ja Lasse keskusteli tästä keskenään ja ilmaisivat huolensa toisilleen, Jassun tsempatessa Katjaa itkukohtauksen keskellä totesi Samin olevan eniten irrallaan oleva tyyppi, myös Katja ja ville allekirjoitti saman asian.
Juhani totesi tykkäävänsä Samista, mutta on huomannut, ettei kaikki hänestä jostain syystä pidä.
Jos porukka huomaa noin selkeesti yhden jäävän sivuun, mikseivät puutu tilanteeseen? Toihan on jopa pahempi, että tiedostavat asian, mutta eivät varsinaisesti puutu siihen.
Silmänruokaa on netti pullollaan mutta hyvää keskustelua ja hauskaa toimintaa ja läppää sen sijaan ei löydy niin paljon. Fitness, ilonpilaaja taavi pois nyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka tosiaan paljasti tunnekylmyytensä illalla. Katja oli selvästi vailla jonkinlaista lupausta jatkosta. Säälittää Katjan sinisilmäisyys.
On onneton rakastunut, ettei mitkään pikku vinkit ja rivienvälit toimi enää ollenkaan. Miestäkö se meni bbstä hakemaan, hälyttääkö biologinen kello? Varma keino saada mies pakenemaan.
Juu, Katjan käytöksestä saa sen käsityksen, että miestä meni tuonne hakemaan ja ilmeisesti pelkää, että se biologinen kellokin tikittää jo ja tottahan Pekka pelästyy moista roikkujaa ja ripustautujaa, kun Pekkahan on tehnyt harvinaisen selväksi sen, ettei häntä mikään vakaa parisuhdekuvio kiinnosta ja paasasi siitä Katjalle suoraan eilenkin. Siinä mielessä Pekka toimii ihan reilusti Katjaa kohtaan, että sanoo tuon suoraan, eikä esitä mitään muuta.
Mutta voi jessus sitä Katjan eilistä itkumaratonia... 35 v. aikuinen nainen käyttäytyy kuin joku pettymyksen kokenut pikkutyttö, kun nyt joutui nimetyksi... Uskomatonta käytöstä. Kuvitteliko alunperin selviävänsä tuolla koko ajan suunnilleen finaaliin asti ilman nimetyksi joutumista? Kaikki muut suhtautuivat nimetyksi joutumiseen ihan fiksusti, ilman mitään itsesäälissä piehtarointia. Katjan pää ei selkeästi kestä tuota paikkaa. Sen lapsellisen ja tarpeettoman itkupilliesityksen jälkeen viimeistään olen sitä mieltä, että Taavi teki ihan oikein, kun nimesi Katjan, joka tosiaan on ollut ihan tapetti tuolla, eli joutaisi kyllä tänään kotiin. Ehkä Pekastakin paljastuisi jotain uusia puolia, kun ei Katja olisi siinä koko ajan roikkumassa.
Laura L::lle ja Sannille BB voisi laittaa jonkun kunnollisen rangaistuksen tehtävän keskeytyksestä, mutta mun puolestani saisivat vielä jäädä taloon joksikin aikaa.
Tuosta oon kyllä niin samaa mieltä, että kun Taavi kerran pelasti oman nahkansa, niin päätyi laittamaan juuri itkuKatjan äänestykseen on todella hyvä juttu. Sillä vaan tunteet lisääntyy Pekkaa kohtaan, jos jäävät tuonne ja romahtaa koko ajan vaan korkeemmalta alas. Ei kivaa katsottavaakaan enää...
Mä en ehkä tajua miks Taavi nosti Katjan tilalleen. Mut ehkä ei ollut muita vaihtoehtoja. En ole ajatellut et näillä kahdella olis jotain kismaa ees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka tosiaan paljasti tunnekylmyytensä illalla. Katja oli selvästi vailla jonkinlaista lupausta jatkosta. Säälittää Katjan sinisilmäisyys.
On onneton rakastunut, ettei mitkään pikku vinkit ja rivienvälit toimi enää ollenkaan. Miestäkö se meni bbstä hakemaan, hälyttääkö biologinen kello? Varma keino saada mies pakenemaan.
Juu, Katjan käytöksestä saa sen käsityksen, että miestä meni tuonne hakemaan ja ilmeisesti pelkää, että se biologinen kellokin tikittää jo ja tottahan Pekka pelästyy moista roikkujaa ja ripustautujaa, kun Pekkahan on tehnyt harvinaisen selväksi sen, ettei häntä mikään vakaa parisuhdekuvio kiinnosta ja paasasi siitä Katjalle suoraan eilenkin. Siinä mielessä Pekka toimii ihan reilusti Katjaa kohtaan, että sanoo tuon suoraan, eikä esitä mitään muuta.
Mutta voi jessus sitä Katjan eilistä itkumaratonia... 35 v. aikuinen nainen käyttäytyy kuin joku pettymyksen kokenut pikkutyttö, kun nyt joutui nimetyksi... Uskomatonta käytöstä. Kuvitteliko alunperin selviävänsä tuolla koko ajan suunnilleen finaaliin asti ilman nimetyksi joutumista? Kaikki muut suhtautuivat nimetyksi joutumiseen ihan fiksusti, ilman mitään itsesäälissä piehtarointia. Katjan pää ei selkeästi kestä tuota paikkaa. Sen lapsellisen ja tarpeettoman itkupilliesityksen jälkeen viimeistään olen sitä mieltä, että Taavi teki ihan oikein, kun nimesi Katjan, joka tosiaan on ollut ihan tapetti tuolla, eli joutaisi kyllä tänään kotiin. Ehkä Pekastakin paljastuisi jotain uusia puolia, kun ei Katja olisi siinä koko ajan roikkumassa.
Laura L::lle ja Sannille BB voisi laittaa jonkun kunnollisen rangaistuksen tehtävän keskeytyksestä, mutta mun puolestani saisivat vielä jäädä taloon joksikin aikaa.
Tuosta oon kyllä niin samaa mieltä, että kun Taavi kerran pelasti oman nahkansa, niin päätyi laittamaan juuri itkuKatjan äänestykseen on todella hyvä juttu. Sillä vaan tunteet lisääntyy Pekkaa kohtaan, jos jäävät tuonne ja romahtaa koko ajan vaan korkeemmalta alas. Ei kivaa katsottavaakaan enää...
Katjahan sanoi eilen tai yöllä että jos selviää 3 viikkoa sen jälkeen pääsee finaaliin kun on niin ihana. On isot luulot naisella.
En tiedä oliko tosissaan, mutta kyllä hänellä tuntui olevan jonkinlainen visio, millaisena asukkaana hän tulee profiloitumaan. Minua jäi vähän vaivaamaan, keneen aiempaan asukkaaseen hän kokee samaistuvansa.
Taavi on aina se ensimmäinen joka narisee jos joku tekee jotain hauskaa tai kiinnostavaa. Taavi ei kuulu taloon.
Vierailija kirjoitti:
Silmänruokaa on netti pullollaan mutta hyvää keskustelua ja hauskaa toimintaa ja läppää sen sijaan ei löydy niin paljon. Fitness, ilonpilaaja taavi pois nyt ensin.
Miten niin, jos seassa ei olisi näitä niin aika surkeeta. Kaunis on kaunista.
Noi Lassen sääret on niin seksikkäät ja Taavin rintalihakset ja käsivarret. Seksivau suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehkä tajua miks Taavi nosti Katjan tilalleen. Mut ehkä ei ollut muita vaihtoehtoja. En ole ajatellut et näillä kahdella olis jotain kismaa ees.
Haluaa hajottaa Pekan imperiumin. Pekka oli jo häädössä, joten ei voinut valita häntä. Ehkä ei uskaltanut valita Anssia, kun olisi ehkä ollut liian ilmeinen valinta.
Stressitilanne tuo todellisen karaktäärin enemmän esille, oli kyseessä sitten jätkä tai herra, juristi tai insinööri.
Joillekin julkisuus on, oli se sitten hyvää tai huonoa, tavoittelemisen arvoista.
Joidenkin olisi hyvä pitää asiansa, oli se sitten hyvää tai huonoa, ei-julkisena.
Luulisi, että viime vuoden episodeista olisi jotain opittu.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on aina se ensimmäinen joka narisee jos joku tekee jotain hauskaa tai kiinnostavaa. Taavi ei kuulu taloon.
Taavi kuuluu taloon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi kokee että Pekalla on jonkinasteinen imperiumi (käytti itse tätä sanaa) talossa ja haluaa hajottaa sen. Valitsi Katjan siksi.
Pekkaa vastaan Taavi on siksi, koska tajusi viime viikolla Pekan nimenneen hänet. Tajusi, että jotain todella raflaavaa Pekalla on häntä vastaan, kun siitä ihan suorassa lähetyksessä sunnuntaina Pekalta kysyttiin.
...aurinkolasit silmillä...