Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Anssi sanoi meitsi lähtee. Kun isoveli ilmoittaa juksauksesta Anssi sanoo mätähampaat vilkkuen mä arvasin tään trollin.
Kuka toi vieras on?
Joku oikee vieras peruuttanu viimetingassa ja sit on napattu joku random tyyppi kadulta vai?
Vierailija kirjoitti:
Puisevaakin puisempi Roni vieraana studiossa. Jiihaaa.
puisevampi*
Vierailija kirjoitti:
tässä ois ollu hyvät ainekset..mut lässähti koko twisti
joo olisivat voineet "leikkiä" suoraa lähetystä, kyseleet kuulumisia, kenen kuuluisi lähteä jne, laittaa kolme asukasta häätöhuoneeseen
Mellu on afronenän sijaan saanut vain perinteisen suomalaisen perunanenän ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi vieras on?
Joku oikee vieras peruuttanu viimetingassa ja sit on napattu joku random tyyppi kadulta vai?
joo, joku Alman kaveri, jonka kanssa sattuivat oleen kahvilla
Vierailija kirjoitti:
Kuka Roni?
Alman yksi kaveri, joka tuli taloon Pertin tilalta.
Lohduton olo Minnan lähdöstä.
Kävelin juoksumatolla 4 km/tunti vauhtia ja syke sama kuin jassulla sohvalla maatessa 115 😆 Enkä ole mikään sporttimimmi todellakaan.
Jos nuo ei edes esitä live-lähetystä, niin aika nopeasti nuo tajuaa, ettei häätöä ole. Ottaisovat nyt yhteyttä taloon, jotta huijaus pysyisi yllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten? En nähnyt koosteen alkua?
Mikä tuo zamboni-juttu on?
ei oo naurun asia nopea syke, minulla on ja joudun lääkitystä siihen syömään..ärsyttävä tuo metoni, kun hokee vaan jassu hengitä!
Musta olis kiva seurata palstalaisten reaktioita jos Minna oikeesti tulis takaisin taloon. 😂
1 euron juusto-vegessä on kyllä hyvä hinta-laatusuhde ja hyvää on, mutta Hese on ja pysyy täällä boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
ei oo naurun asia nopea syke, minulla on ja joudun lääkitystä siihen syömään..ärsyttävä tuo metoni, kun hokee vaan jassu hengitä!
Hetkellinen sykkeen nousu on normaali ihmisen fysiologiaan kuuluva reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Roni?
Päkki julkkis bb toukokuu 2021