Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kieltämättä alkanut viime aikoina ärsyttämään, ihan uusi ilmiö mulle. Jotenkin alkaa ylimielisyys paistaa ja eilinen turvaan pääsy ei auttanut ainakaan asiaa. En enää toivo että pääsee finaaliin.
Han är inte längre Bamse. :(
Wille är ny Bamse <3
Wille on kylläkin yksi talon pahimmista läyhääjistä Jassun ja Minnan ohella.
Tajuaako äänestäjät Villen pelitaktiikan? "olen hienotunteinen kaikkia kohtaan, haukun toista ja kehun toista. kieroa peliä. Petollinen Ville, melko tapetti" monikaan ei huomaa, kun se on vaan hiljaa ja vienosti hymyilee.
Samaa voi sanoa Samista, helkkarin kova vänkyttämään, aina vaan oikeassa ja onhan se ollut monissa jutuissa mukana.
Olen vain tälläinen pikku Sami, ei minua saa haukkua, todellisuudessa pitää tuota roolia.
Katsotaan mihin se riittää.
Mitä hyvää Villessä on? Onko mitään?
Käärii halvempia sätkiä ja maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Mellu ja Jassu pomppimaan samalle trampoliinille.
24/7:aa ei voi katsoa kun aina kun ruudun valtaa Jasmiina, oksennus pyrkii kurkkuun. Mutta oliko Möllykkä siis neuvonut miehiä miten trampoliinilla pitää pomppia? Jos se on niin taitava (onhan se Suomen mestari jossain pullukkatanssissa) niin miksei mennyt itse pomppimaan?
Melodylle häädetynherjana koko päivä pitsin nypläystä. Saisi köydä syömässä toisten laittamaa ruokaa. Tupakka kielto.
Voisiko joku selittää viikkotehtävän idean? Siis välillä tulee joku äänimerkki ja silloin pitää syke olla jossain tietyissä rajoissa? Ja sitten on näitä älyttömiä tehtäviä, jotka ovat mahdotonta suorittaa, kuten tuo kerman vatkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa kohtaus, kun Samir halasi Lassea keittiössä, että syke laskisi, niin muut huusi sohvalta, että Lasse kiihottuu, syke sen kuin vain nousee! Vähän ajan kuluttua Lasse meni sohvalla istuvien Minnan ja Jassun luokse halailemaan naisia muina miehinä. Voi hih ja hah.
Haudanryöstäjä. Rikosilmoitus moisesta gold- tai gravediggeristä.
Mitä pahaa mielestäsi on biseksuaalisuudessa? Sehän on rikkaus osata rakastaa monipuolisesti.
Öö...ei mitään, olen bisse itsekin. Mistä te näitä revitte? Lassellahan tuossa tuntui menevän tunteisiin ja piti mennä heti vakuuttelemaan naishakuisuuttaan.
Mitä tulee ikäkysymykseen, se oli kääntö siitä, miten joku Minna nähdään kehdonryöstäjänä nssiskellessaan 27-vuotiaan miehen kanssa.
Revin siitä mitä kirjoitit:
"Juu, juu, Lasse-boy, uskotaan, että ihan hetsku olet. Ihan läpällä vaan lämmittelet talon molempien sukupuolien vanhuksia."
Kyllähän tuossa pilkkaat sitä, että Lasse mielestäsi bi. Aika ristiriitaisia nämä viestisi ovat kun nyt muka viattomasti ihmettelet ettet ymmärrä mistä kyse. Taidat olla aika palikka.
Pilkkaan täysin avoimesti Lassea siitä, että häpeilee bisseyttään, sitä että kiihottuu myös miehistä. En pilkkaa bisseyttä sinänsä, miksi ihmeessä niin tekisin? Pilkkaan sitä, että Lasse välillä esittää muuta kuin on.
Ihan samalla tavalla pilkkasin Late R:ää, joka kovasti sitä lesbouttaan korosti ja halusi rikkoa ennakkoluuloja ja siitä huolimatta tuntui kovasti roikkuvan heteromiehen kaulassa eräänäkin bileyönä. Olisin voinut kirjoittaa: 'Juu, juu Late-girl, uskotaan, että ihan lesbo olet. Ihan läpällä vaan lämmittelet talon alfamiestä'. Pilkkaan kaksinaismoralismia. En sukupuolista suuntautuneisuutta.
Miten voi ihminen olla noin eloton ja iloton kuin Minna. Ei mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kieltämättä alkanut viime aikoina ärsyttämään, ihan uusi ilmiö mulle. Jotenkin alkaa ylimielisyys paistaa ja eilinen turvaan pääsy ei auttanut ainakaan asiaa. En enää toivo että pääsee finaaliin.
Han är inte längre Bamse. :(
Wille är ny Bamse <3
Wille on kylläkin yksi talon pahimmista läyhääjistä Jassun ja Minnan ohella.
Tajuaako äänestäjät Villen pelitaktiikan? "olen hienotunteinen kaikkia kohtaan, haukun toista ja kehun toista. kieroa peliä. Petollinen Ville, melko tapetti" monikaan ei huomaa, kun se on vaan hiljaa ja vienosti hymyilee.
Samaa voi sanoa Samista, helkkarin kova vänkyttämään, aina vaan oikeassa ja onhan se ollut monissa jutuissa mukana.
Olen vain tälläinen pikku Sami, ei minua saa haukkua, todellisuudessa pitää tuota roolia.
Katsotaan mihin se riittää.
Sinä taas yrität vääristellä.
Tässä oli kyse läyhäämisestä, jota Ville harrastaa Jassun ja Minnan kanssa.
Sami ei läyhää toisten seläntakana koska Samilla ei ole talossa ketään jonka kanssa hän voisi edes oikeasti keskustella. Sami on erittäin kova tyyppi. Paljon kovempi kuin esimerkiksi sinä. Sami jäi nyt täysin yksin kun Juhani lähti. Sami kestää yksinäisyyttä talossa jossa on kaksi ryhmää, jotka voivat sosialisoida keskenään, eli Taavin ja Lassen ryhmä, sekä Jassun, Villen ja Minnan ryhmä, johon myös Aki ja Melodi kuuluvat ulkopuolisina. Sekä Pekan ja Anssin ryhmä, johon Aki kuuluu myös ulkopuolisena hyväksikäytettävänä nukkena.
Eilen häätöäänestyksen jälkeen näki selkeästi kuinka talo on jakautunut, kun Jassu, Melodi, Minna ja Ville tupakoivat. Mukana oli Aki. Sami käveli iltakävelyään, ja kun Aki oli tupakkinsa saanut poltettua, sen sijaan että hän olisi odottanut Samia saapuvaksi kohdalle, hän lähti kävelemään samaan suuntaan, mutta niin että oli kierron vastakkaisella puolella. Se olisi koomista, ellei se olisi niin traagista koska kaikki kiusaajia vastustavat ovat talosta poistuneet ja tilalla on pelkästään narsistinen hirviö Jassu, sekä sekopäinen Pekka ja noiden molempien hännystelijät. Taavi ja Lasse taas ovat niitä kauniimpia, parempia ja menestyneempiä sekä sporttisempia ihmisiä jotka eivät halua sivistymättömien moukkien kanssa keskustella muutamaa hetkeä kauempaa.
Lopettaisivat tuon älyttömän kermapurkkien rahtaamisen joka kauppareissulla! Jotain järkevää tilalle. Eikö kukaan uskalla vastustaa?
Vierailija kirjoitti:
Hihooooo kirjoitti:
Yli nelikymppinen nainen. Menee ruokalautasen kanssa sohvalle syömään 20-vuotiaan miehen viereen. Sitten yllättäen hoksas että muut on ruokapöydässä...
Ville 22 v ja Lasse lähes 27 v
Pointti oli tässä että käsikirjoitettu Kallion tätsy ei ymmärrä että tässä kohtaa ei voi hakeutua vielä Lassen viekkuun kun muut ruokailijat istuvat ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Tän kauden pohjanoteeraus oli tuon roudaaminen takaisin taloon.
Anssi tietää että porukka on jakautunut kolmeen joukkueeseen. Siis jotka kaveeraa eniten. Kun Noora ruli taloon Anssi hyökkäsi ns Nooran vanaveteen kun tiesi että uudet nimeää. Sitten kun Minna tuli alkoi kaveeraus. Ja nyt Samille Samin kehuminen miten oon sulta oppinu paljon jne jne. Anssin tavoite saada joukkoonsa 4 jotka ei nimeä heidän joukkoaan ja tiputtavat yksitellen muut ulos. Anssi ja Pekka on röyhkeitä, ahneita, itsekkäitä pelureita. Sami ei kiinnostanut heitä pätkääkään ennen kuin nyt kun porukan tarvitsevat isommaksi. Melody ja Jassu ja Ville ei unohda Anssin vähättelyä naisten jutuista.
Jos kaikki tän kauden asukkaat huomioidaan,lista asukkaista, jotka eivät tupakoi/nuuskaa, on aika lyhyt. Samoin lista ihmisistä, joilla ei ole tatuointeja.
Korjatkaa.
Ei tupakkaa: Sami, Sanni, Katja, Fitness-Laura(? häntä en kunnolla muista), Maiju?
Ei tatuointeja: Sami, onko muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa kohtaus, kun Samir halasi Lassea keittiössä, että syke laskisi, niin muut huusi sohvalta, että Lasse kiihottuu, syke sen kuin vain nousee! Vähän ajan kuluttua Lasse meni sohvalla istuvien Minnan ja Jassun luokse halailemaan naisia muina miehinä. Voi hih ja hah.
Juu, juu, Lasse-boy, uskotaan, että ihan hetsku olet. Ihan läpällä vaan lämmittelet talon molempien sukupuolien vanhuksia. Haudanryöstäjä. Rikosilmoitus moisesta gold- tai gravediggeristä.
Mitä pahaa mielestäsi on biseksuaalisuudessa? Sehän on rikkaus osata rakastaa monipuolisesti.
Olen biseksuaali, enkä koe rakastavani mitenkään monipuolisesti. Samankaltaiset pirteet viehättävät ihmisessä sukupuolesta riippumatta.
Kiitos tiedosta mutta nyt ei puhuttu sinusta. jos et tajunnut niin siinä tarkoitettiin kumpaakin sukupuolta=monipuolisesti.
Joku kertoi näkemyksensä siitä, miten biseksuaalisuus merkitsee rikkautta rakastaa monipuolisesti. Kerroin siihen oman näkemykseni. :)
BB-palstalla kerrot? Siinähän puhuttiin Lassen kyvystä rakastaa monipuolisesti niin sinä alat puhumaan itsestäsi?
"Mitä pahaa mielestäsi on biseksuaalisuudessa? Sehän on rikkaus osata rakastaa monipuolisesti."
Eihän tuossa Lassea mainita sanallakaan, vaan käsitellään asiaa yleisellä tasolla.
Lue koko viestiketju. Alussa puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Huulten juonteet kääntyy 50-vuotis juhlien lähentyessä aina vaan alaspäin, hymyä huuleen, kyllä niitä miehiä vielä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän se on antanut talossa kuin kukaan muu. Ei kai nuo muut ole antaneet vielä kertaakaan, paitsi tietty Lasse.
Lasse alkaa ärsyttää. Koko ajan äänessä, väittelee milloin mistäkin, ja nauttii äitinsä ikäisen eukon huomiosta. Jo tuo että jos ikänaisen lähentely ja klähmintä on vastenmielistä, niin ei ole äijällä kanttia sanoa suoraan että lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Chgtvy kirjoitti:
Onko tämä porukka jakautunut ikäänkuin
kolmeen leiriin viime viikon bändijaon mukaan
paitsi että Ville ja Pekka ovat eri bändissä?
Jos norminimeämiset, niin katsotaan, osunko oikeaan?Tiimi Taavi/Lasse ja Pekka /Anssi käy valtataistelua ja siinä välissä on oikeastaan akkojen + Ville ryhmä.
Sille porukalle joka katsoo bb:tä ryhmäkäyttäytymisen kannalta on mielenkiintoisimmat ajat nyt. Sieluista tehdään kauppaa. Tilanne on aika tasan ja muutama asukas voi olla vaa'ankieliasemassa.
Jassu ja Minna ovat tarvittaessa team LasseTaavi, mutta Melody on mielenkiintoinen. Hän nimittäin on menettänyt valtaansa, kun Soijapojat tekee ruokaansa itse nykyään ja heidän sörsselinsä on maistunut muillekin hyvin. Ja toisaalta taas Melody ja Anssi nokittelee lähes koko ajan. Luulen että Melody kallistuu tiimin LasseTaavi puoleen.
Aki on toistaiseksi ollut AnssiPekka tiimissä, enkä usko että hän hevin vaihtaa puolta, vaikka Taavi on yllättäen alkanut hänelle puhua, ja esim. käski Lassea lopettaa Akille nauramisen. Ville ei tule toimeen Taavin kanssa, eikä hän kyllä ole Lassenkaan kanssa niin läheinen. Sami nokittelee jatkuvasti Pekan kanssa ja hakeutuu nykyään mielellään Soijapoikien seuraan. Samoin Samir.
Tänä vuonna ei kyllä synny ystävyyssuhteita. En usko että ketkään noista oikeasti pitää toisistaan. Tällä kaudella ei ole huumori käynyt asukkailla yhteen ja talossa on lisäksi muutama todella huumorintajuton näkyvä persoona : Taavi (täystosikko), Melody (vain hänen tsoukit on hyväksyttäviä, muiden tsoukeille ei naureta), Anssi (liikaa sellaista omakehu'huumoria' nominähänperkelemeninsittenja...). Plus yksi väsyttävä puujalkailija sekä murteella niin viäntävä, että puolet noista ei tajua edes että se oli läppä hei.
Muuten kaikesta täsmällisen samaa mieltä mutta Taavi on tosikkoudessaan hauska ja aidoin.
Mistä tuo Taavi nyt taas kilahti? Eikö hänen limsaansa olisi saanut koskea, vaikka ne määrättiin yhteisiksi? Taas kiukutteli, ettei halua osallistua keskusteluun vaikka siinä keskustelussa ei ollut muita kuin Lasse ja hän.
Eikö Aki voisi aikuisena miehenä sanoa itse ettei jaksa nyt pöljäillä. Aiheuttaa itse tuon kun kännissä alkaa itse sekoilemaan. Siitä saa helposti käsityksen, että tykkää sellaisesta itse.