Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Sami mä en usko että sä olisit osannut piilottaa munia” Niin, Samihan oli se joka Samirin kanssa piilotti herkut grilliin.
Pekka ei edes yrittänyt tehdä salatehtävää vaan kusi tahallaan. Nyt nauttii kun sai pilattua muiden ilon
Pekka antoi herkut kaikille. Kuka kiitti?
tehtävä pitää yrittää tehdä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on ihan pihalla. Keksii tehtävään sellaisia sääntöjä, joita ei missään vaiheessa ollut. Nyt tosissaan väittää, että heidän piti tietää toisten salatehtävästä ja siksi olisi ollut ok jättää munat taskuun.
Ei sanonut, että piti tietää!
Kyllä sanoi. Tuossahan moneen kertaan selittää että eivät voineet edes suorittaa tehtävää, kun toisten piti kuitenkin etsiä.
En ymmärrä, miten vaikeaa on ymmärtää, että tehtävässä oli kaksi erillistä näkökulmaa, jotka molemmat olisi voineet onnistua, jos pysytään tehtävänannossa ja roolissa eikä lähdetä sooloilemaan ja keksimään lisätwistejä. Pekan ja Samin tehtävä liittyi tilanteeseen, jossa muut eivät tiedä mitään ja siinä skenaariossa tehtävä olisi onnistunut, ellei Pekka olisi alkanut spekuloimaan.
Pekka ei ole sanonut, ett heidön tehtävänsä oli tietää toisten tehtävä!
Kamera 1 klo 11.14. "Mä sanoin sulle saunassa, tässä on vastasalatehtävä, tää oli meille täys mahottomuus tämä tehtävä, me ei oltais noudatettu tehtävänantoa, minä sanoin, että näillä on vastatehtävä, mähän sanoin sulle, ettei tää voi olla näin helppo."
Tuossa nimenomaan sanoo, että tehtävässä oli olennaista tietää, että muilla on salatehtävä ja tästä tietämättömänä toimiminen olisi ollut väärin. Sami yritti selittää, että olisi pitänyt toimia siten, että ei ole vastasalatehtävää, jolloin he olisivat toimineet täysin ohjeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli Sami, lopeta jo tuo jankkaaminen. Helkutin änkyrä. 😬
Pekkahan tuossa on suuna päänä, ei anna mitään mahdollisuutta Samille sanoa omaa käsitystään. Samin moka oli suostua Pekan älyttömään tehtävän yksin hoitamiseen.
Sami on kyllä nyt jankannut tuota samaa ihan tarpeeksi. On tullut selväksi jo, ei tarvitse jatkaa jankkaamista. Pekka sentään taipui enemmistön päätökseen kun nyt kumminkin kaikki epäonnistuivat. Ei olisi mitään järkeä jakaa tuollaista määrää herkkuja ainoastaan kahden ihmisen kesken. Joskus myös järjenkäyttö on sallittua.
Pekkahan siellä jankkaa eikä edes kuuntele. Olisiko Samin pitänyt ottaa kaikki gaslightaus vastaan puolustamatta itseään?
Muille Pekan luonne on jo selvää. Jassukin sanoi äsken että heti kun kuulivat tehtävän tiesi että Pekka omii kaikki munat.
koska tollolla oli vaan yöhousut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli Sami, lopeta jo tuo jankkaaminen. Helkutin änkyrä. 😬
Pekkahan tuossa on suuna päänä, ei anna mitään mahdollisuutta Samille sanoa omaa käsitystään. Samin moka oli suostua Pekan älyttömään tehtävän yksin hoitamiseen.
Sami on kyllä nyt jankannut tuota samaa ihan tarpeeksi. On tullut selväksi jo, ei tarvitse jatkaa jankkaamista. Pekka sentään taipui enemmistön päätökseen kun nyt kumminkin kaikki epäonnistuivat. Ei olisi mitään järkeä jakaa tuollaista määrää herkkuja ainoastaan kahden ihmisen kesken. Joskus myös järjenkäyttö on sallittua.
Pekka eilen illalla: Sami sä et voi tehdä tätä tehtåvää koska sun valvominen on epäilyttävää, sun ln mentävä nukkumaan. Mä hoidan tän.
Näin on näppylät kirjoitti:
Käsikirjoitettuahan kaikkien asukkaiden tekeminen on. Jos ei olisi, päiväkirjahuoneen stream olisi olemassa ja pyörisi yhdessä kamerassa koko ajan.
Päiväkirjahuone on asukkaiden turvapaikka, kaikki asiat kuulu katsojille. Siellä puhutaan heidän yksityisasioistaan ja esim. jaetaan päivittäiset lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Minnalle pitäisi pitää Virtasen taholta puhuttelu: jos Lassen jahtaaminen jatkuu, kuten eilen lähetyksessä antoi ymmärtää, ulosheitto seksuaalisesta häirinnästä. Lasse antaa katsojien tehdä päätelmänsä vaan miksi talon asukkaat eivät ota selvää kantaa. Pelätäänkö oman kannatuksen romahtamista?
Olis saanut Lasse sanoa Kottoskalle suoraan, et Minna ei kiinnosta, eikö ole tehty selväksi.
Tuohan olis mukavan oloinen paikka ilman tätä Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua miten toksista käytöstä Pekalta! Itse käytännössä kieltää Samia tekemästä salatehtävää ja nyt kun itse kusi tehtävän jo lähtöruudussa, syyllistää Samia epäonnistumisesta ja kuinka Sami olisi pilannut tehtävän, jos olisi osallistunut. Nyt vielä vänkää päälle eikä suostu myöntämään olleensa väärässä. Oksettavaa
Kumpikin varmistaa tuolla käytöksellä jo maanantai aamuna olevansa loppuviikosta häädössä!
He ovat siellä joka tapauksessa aina, joten mitä väliä on millään, mitä he tekevät talossa.
Vierailija kirjoitti:
Minnan tämän reissun kohokohta on ku pääsi Lassen kans vähä tutkiin munia. Olkoonkin sit vaan suklaamunia, mut ompahan jotai munia ainaki saanu hiplata.
Lasse kyllä eilen selvästi flirttaili jollain tasolla Minnalle, vaikka leikkiä olikin, joten se siitä seksuaalisesta häirinnästä, sillä kukaan muu ei näköjään sitä häirintänä ole ottanut kuin hysteeriset Lasse-fanit.
Katsoin yöllä kun Lasse oli koko ajan Minnassa kiinni, eli ei näytä häiritsevän yhtään Minnan seura, esim. se yöllinenkin heitto Minnalle, että Minna, mennäänkä ulos vähän tutkimaan munaa ja Lassen hihittely siihen päälle ei kyllä anna semmoista kuvaa, että Lassea jotenkin Minna ahdistaisi. Lasse myös koko ajan toisteli Minnan nimeä kun touhusivat tuolla, koko ajan hoki Minna, Minna, Minna, Minna, äläpäs sitä noin tee ja Minna, Minna, Minna taas sitä jä tätä. Kyllä se Lasse lässyttämällä Minnalle puhui. Myös se sohvalla istuminen lähekkäin oli Lassen idea, että ollaan näin että jos Pekka tulee niin laittaa sen meidän lähtetyneiden välien piikkiin.
Jos Lassea kovasti ahdistaisi tuo tilanne, niin kyllähän hän nyt toisella tavalla tuon kommunikoinnin Minnan kanssa voisi hoitaa.
Samir lipevänä selittää "kyl ne olis voinut onnistua. - Myönnä, että itse mokasit teidän tehtävän! Olisit muuten oikeasti voinut onnistua, unikeko.
On toi Aki vaan hiton mielenkiintoinen asukas.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olis mukavan oloinen paikka ilman tätä Pekkaa.
Juupa juu, mutta mistäpä täällä tänä aamuna edes puhuttaisiin näin aktiivisesti, ellei Pekka olisi yhä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssin vastaus miksi niin paljon naisia on häädetty : Niin paskat jutut . Kertoo jotain Anssista .
Kertoo Anssista tasan sen, että vastasi tyhmään kysymykseen. Mitäs itse olisit vastannut, kun Elinahan on viikkotolkulla jankuttanut, että ei saa kierrellä? Juu, heidät varmaankin äänestettiin pois, kun olivat niin hulvattoman hauskoja?
Anssi kyllä tietää mokanneensa. Illalla yritti talon naisille selittää ettei sanonut noin. Odottaa kuulemma nauhatarkistausta varmistaakseen oman kantansa. Kamala hyökkäävästi käyttäytyi ja sitten tietenkin pakeni paikalta makkariin murjottamaan.
Tuo liittyi siihen, kun Melody väitti, että Anssi sanoi häädettyjä naisia tylsiksi ennen kuin mainitsi paskat jutut. Moneen kertaan jankutti, että kyllä sanoi kyllä sanoi, vaikka Villekin sanoi, että ei hän kyllä muista mitään tylsäksi sanomista. Anssi oli siinä täysin oikeassa! Itsekin toivoisin, että asukkaille näytettäisiin se pätkä, jossa Anssi EI sanonut niin kuin Melody väitti.
Luuletko että Mölydi uskoisi sittenkään vaikka video näytettäisiin? Se on just sellaisia ihmisiä, jotka vääntää valkoisetkin asiat mustiksi. Ja jos ei meinaa onnistua, punnertaa ihrasilmien välistä pari kyyneltä ja syyttää razizmizda!
No sehän on sitten ihan sama, mitä Melody ajattelee, mutta ainakin muilla olisi mahdollisuus nähdä tilanne ihan itse ja tehdä omat johtopäätökset. Alkaisi ehkä pikkuhiljaa silmät avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Samilla ja Pekalla ole ollut mitään mahdollisuutta onnistua edes. Toisilla oli jo tiedossa että ovat saaneet niitä piilotettavia. Saaneet myös luvan ottaa ne taskusta eikä niitä tarvinnutkaan löytää eripuolilta taloa. Toisten piti kuitenkin piilottaa ne eripuolille taloa ja samalla on tiedossa jo muilla seurata mitä tekeevät.
Tuotanto mokasi taas.
Ei, vaan onnistui taas täydellisesti. Hirveä härdelli ja kalabaliikki tehtävästä, ja asukkaista näkee kaikenlaista.
Esimerkiksi sen, että Sami oikein mielellään heittää Pekan bussin alle. Tämä vahvistaa käsitystä hänestä, että kovin mielellään hän itse liittyy kiusaajien ja härnääjien ja pilkkaajien kerhoon, jos vain on mitään tsäänssiä, kjäh kjäh kjäh. Itse varmaan Pekan sijasta itkeä pillittäisi jo. Nyt saa leikkiä, et mä olisin niiiiin tehnyt tän paremmin - no olisi tehnyt, eikä vain luovuttanut taas jo alkumetreillä.
ItkiköSami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan mielestä ainoa oikea tapa tehdä tehtävä onnistuneesti oli jättää se kokonaan tekemättä.
piilottihan ne , toiset vaan tyhjensi ne
Miten Pekka piilotti? Jätti vain taskuunsa ja kieldi Samia tekemästå mitään.
ulkona missä painot, kukkaruukussa, yksi häätöoven luonna portaassa...
Jep.jep, liian myöhään :D munat oli jo tyhjennetty ja lelut koottu keittiön tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassessa yhdistyy hienosti maalaisuus ja kaupunkilaisuus. Molemmista saanut paljon irti.
Maalaiselämä maatalossa opetti ahkeraksi eikä vierasta työntekoa. Kaupunki tarjosi ammatin kun sai opiskella AMK-tutkinnon ja sai samalla uusia ystäviä.
Jatkossa mahdollisesti muuttamassa Helsinkiin tai Turkuun työn perässä, kuten moni muukin maalainen on joutunut tekemään.
Itse ainakin ymmärrän näitä Lassen valintoja. Ihmettelen sitä, kun täällä on välillä väitetty, että Lasse häpeäisi maalaistaustaansa. Eihän se niin ole. Paljon hän kertonut tarinoita Köyliöstä, josta kotoisin. Jos häpeäisi niin tuskin niitä puhuisi.
Näin minäkin olen ymmärtänyt, Lasse ei häpeä taustaansa. Ihminen joka on käynyt vähän maailmalla, arvostaa yleensä juuriaan.
Minua liikkutti Lassen ilme, kun tiainen tuli napostelemaan sille laitettua syötävää. Se oli miehisten miesten teko.
Lasse on tosi eläinrakas. Kertonut hellyyttäviä tarinoita lapsuuden lemmikkikanoistaan ja nyt tosiaan sit talossa ruokkii nälkäistä talitiaista ulkona. :)
Viime yön kohokohtia oli ne, kun Jassu useasti sanoi, että ei se Pekka sitä hoksaa, ei se niin välkky ole. 😁 Jassun pisteet ne vaan nousee mun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan tämän reissun kohokohta on ku pääsi Lassen kans vähä tutkiin munia. Olkoonkin sit vaan suklaamunia, mut ompahan jotai munia ainaki saanu hiplata.
Lasse kyllä eilen selvästi flirttaili jollain tasolla Minnalle, vaikka leikkiä olikin, joten se siitä seksuaalisesta häirinnästä, sillä kukaan muu ei näköjään sitä häirintänä ole ottanut kuin hysteeriset Lasse-fanit.
Katsoin yöllä kun Lasse oli koko ajan Minnassa kiinni, eli ei näytä häiritsevän yhtään Minnan seura, esim. se yöllinenkin heitto Minnalle, että Minna, mennäänkä ulos vähän tutkimaan munaa ja Lassen hihittely siihen päälle ei kyllä anna semmoista kuvaa, että Lassea jotenkin Minna ahdistaisi. Lasse myös koko ajan toisteli Minnan nimeä kun touhusivat tuolla, koko ajan hoki Minna, Minna, Minna, Minna, äläpäs sitä noin tee ja Minna, Minna, Minna taas sitä jä tätä. Kyllä se Lasse lässyttämällä Minnalle puhui. Myös se sohvalla istuminen lähekkäin oli Lassen idea, että ollaan näin että jos Pekka tulee niin laittaa sen meidän lähtetyneiden välien piikkiin.
Jos Lassea kovasti ahdistaisi tuo tilanne, niin kyllähän hän nyt toisella tavalla tuon kommunikoinnin Minnan kanssa voisi hoitaa.
Jospa Lasse nauttii tuosta tilanteesta, kun tietää, et Minna on ihan munankipeenä ja puutteessa ja himoitsee Lassea. Tekee tahallaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Minnalle pitäisi pitää Virtasen taholta puhuttelu: jos Lassen jahtaaminen jatkuu, kuten eilen lähetyksessä antoi ymmärtää, ulosheitto seksuaalisesta häirinnästä. Lasse antaa katsojien tehdä päätelmänsä vaan miksi talon asukkaat eivät ota selvää kantaa. Pelätäänkö oman kannatuksen romahtamista?
Eiköhän se puhuttelu tulisi pitää Virtaselle ja muulle tuotannolle. Mihin asukkaiden pitäisi ottaa kantaa? Ei ole, eikä ole aiemminkaan ollut mitään Lassen ja Minnan välistä "parisuhdetta".
ulkona missä painot, kukkaruukussa, yksi häätöoven luonna portaassa...