Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Melodylta taas niin tympeää käytöstä koosteessa. Jos joukkueen jäsen vastaa väärin, niin tekee suurieleisesti facepalmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Melody maistellut!
nyt sitten raivoo.
Samir on kuin nuori Juice Leskinen, varsinkin suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Pekkaa niin monet vihaavat. Olen itsekin adhd ja ymmärrän Pekan sekavaa käytöstä. Me adhd:t kyllästytään nopeasti ja jos mitään kiinnostavaa viihdykettä ei ole, tuotamme sitten sitä itse tavalla tai toisella.
Miksi meidän muiden pitäisi pitää teitä sähläreitä jotenkin kivoina ja viihdyttävinä?
Koska te muut olette niin tylsiä
Pistätte vaan kaikki negat sairautenne piikkiin.
Moukat naiset pistää kaikki negat lapsuuden piikkiin. 🙈🐳
Vierailija kirjoitti:
Taavi sanoi Samirille, et eniten harmittas Mellun lähtö. Lasse luuli mitä Taavi sanoi ja selvästi on ottanut itseensä. Saa nähdä millainen vaikutus väleihin tuolla oli. Taavi on kieltämättä aika idiootti välillä. Olis voinu edes heittää et 'ja tietysti Lassen', joka vieressä istuu.
Jospa Taavi taktikoi ja pitää Lassea kovimpana vastuksena ja he näkevät varmaan irl muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kieltäytyi. Ei kuulemma tunne oluita.
Vierailija kirjoitti:
on toi Taavi kyl nätti.
On oikea 💃
”Joulu tuli pikkaasen aikaasemmin” ihana toi murre <3 nyt maistellahan :D
Noora sai kaliaa 😊 Ihanaa 💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tonne studioon otetaan vieraita, jotka ekana ilmoittavat, että eivät ole juuri ehtineet BB:ta katsoa. Ymmärrän sinänsä Heiskarin, mutta silti....
Mitä annettavaa tällaisilla vierailla on.Eihän sillä ole väliä kun tehdään viihdettä.
Siellä ei ole koskaan ollut tosi hc-24/7-seuraajaa, joka oikeesti tietää mitä tapahtuu.
Ei tarvii olla hc kun olis joku joka edes katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi sanoi Samirille, et eniten harmittas Mellun lähtö. Lasse luuli mitä Taavi sanoi ja selvästi on ottanut itseensä. Saa nähdä millainen vaikutus väleihin tuolla oli. Taavi on kieltämättä aika idiootti välillä. Olis voinu edes heittää et 'ja tietysti Lassen', joka vieressä istuu.
Jospa Taavi taktikoi ja pitää Lassea kovimpana vastuksena ja he näkevät varmaan irl muutenkin.
Taktikointia tuskin, ajattelemattomuutta kylläkin. Lasse olis varmasti vastannut Taavin. Erityisesti jos toinen istuu vieressä. Aika nolosti tehty.
Tee ite paremmin. Voiko turhempaa olla?
Helkattiin nuo maskit fanikornerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taktikointia tuskin, ajattelemattomuutta kylläkin. Lasse olis varmasti vastannut Taavin. Erityisesti jos toinen istuu vieressä. Aika nolosti tehty.
No Lasse ei ookaan semmonen mulkero mitä Taavi
Järkyttävän tylsä perjantai taas BB-talossa. Ei hirveesti kiinnosta näiden spa-hetket tai Juhanin tarinat. Etenkään Juhanin lukemina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kieltäytyi. Ei kuulemma tunne oluita.
Maku piti tuntea mm vanilja.lakka.pihla jne
Noora on vähän sellainen nirppanokka mitä seurannut 24/7.Itse en olisi uskonnut ,että kilahtaa noin kaljoista jos muistaa mitä hän sanoi pk huoneessa muista asukkaista jotka oli häätöäänestyksessä.