Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä että se Pitsan sieppaus on Alman puheissa Pekan tekemä. Eihän Pekka ollut kuin Mellun kanssa törmäyskurssilla siellä pitsalautasella. Eikä Mellukaan yhtään halunnut väistää tai antaa tilaa toiselle.
minä en ylipäätään ymmärrä, miksi Mellu oli siinä lautasella niin kauan. Eikö tehtävä ollut, että tunnistaa pizzanpalan ja vie sen tehtävähuoneeseen. Miksi jäi mussuttamaan sitä pizzaa siihen eikä tehnyt elettäkään lähteäkseen?
Taavi tulee vessasta ja kertoo ripulistaan. Ounou.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä että se Pitsan sieppaus on Alman puheissa Pekan tekemä. Eihän Pekka ollut kuin Mellun kanssa törmäyskurssilla siellä pitsalautasella. Eikä Mellukaan yhtään halunnut väistää tai antaa tilaa toiselle.
Melluhan on itse noissa tilanteissa aina niin sopuisa. Hänhän repi puhelinkisassakin lähes Pekan kädestä puhelimen, vaikka oli aiemmin syyttänyt Pekkaa samasta. Tuotanto haluaa tehdä Pekasta pahiksen ja Mellusta uhrin, vaikka Mellu on varsinainen amatzon.
Vierailija kirjoitti:
Di kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maiju lähtee tai Ville su hyphyyn. Noora jää silmäniloksi.
Mikä silmänilo lihava Jassu hukkapätkä on😁
.
Jassu on pehmeä, miehet tykkää.
Miehenä sanon että en tykkää läski naisista. Haluan naisen jota ei tartte hävetä.
Naisena tykkään tosimiehistä, jotka ei roiku vauva.fi-palstalla ja taitavat oikeinkirjoituksen. Miehistä, joita ei tarvitse hävetä.
:)
Suuri osa on varmasti opiskelioita eikä mitään asijan tuntioita.
Siksi yhdys sana virheet ja muut kieli oppi kömmähdykset.
Opiskelijan tulisi toki jo hallita suomen kielen käyttö. Ellei hallitse, se merkitsee sitä, että peruskoulusta pääsee läpi huonoilla äidinkielentaidoilla. Moni ei osaa lukeakaan sujuvasti - vaikkapa kampaaja Noora ei meinannut selvitä lukemisestaan ollenkaan. Ei ihme, jos kirjoitustaidotkin ontuvat. Äidinkieli on peruskoulun tärkein oppiaine, sillä kaikki muu oppiminen lepää äidinkielen varassa.
Niinkö... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ohan varma Lassesta mikä on aitoa ja mik ei. No, ei kaikista tartte tykätä, ja asiallinen pitää olla, siitä pisteet Lasselle.
Mitä taas tulee Samiin, Akiin ja Juhaniin, niin mikä häntä estää tulemasta pois omalta mukavuusalueeltaan ja yrittämään keskustelemista muustakin kuin peleistä? Pelit on aika spesifi ala, ei kai niistä jaksa koko aikaa toista tentata.
En syytä tai moiti Samia, kyllähän tuolla on inhoja jyriä, joita en ehkä itsekään aina jaksaisi tai edes uskaltaisi kyseenalaistaa, mutta toisaalta rohkaistua kyllä pitäisi sanomaan tiukasti, että mä olisin kans varmaan hyvä tässä. Siinä on vain se riski, että jos ei onnistunaan, ryhmä ei kunnioita... Onko osa sitä varovaisuutta siis myös riskin välttelyä?
Mitä ihmettä sinä selität? Sami ja Juhani ovat puhuneet aika helkkarin monesta muustakin asiasta kuin peleistä. Sanoisin, että heidän keskusteluissaan on enemmän aiheita kuin esim Anssin, Villen tai Melodyn suusta on koskaan kuultu.
Ihana Kelly. Tykkää monista asukkaista, ja uskalsi sanoa muutakin kuin muiden jo mainitsemat suosikit asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Taavi tulee vessasta ja kertoo ripulistaan. Ounou.
Kiitos tiedosta..... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kelly. Tykkää monista asukkaista, ja uskalsi sanoa muutakin kuin muiden jo mainitsemat suosikit asukkaista.
Hämmästyin miten hölmö on.
Kyllä mullakin olisi mennyt tunteisiin, jos toinen olisi tullut fyysisesti estämään sen, etten näe kuvavihjettä televisiosta. Se, että Lasse naureskeli, että ottaapa Pekka nyt homman tosissaan, voisi hän itse katsoa peiliin. Kuka menee tahallaan estämään toista näkemästä vihjettä ja naureskelee sille vielä jälkikäteen. Huono häviäjä.
On hyvä jeesustella, että pitää osata avata suunsa. Mutta satuitteko seuraamaan sinisen joukkueen keskustelua aiheesta, kun Melody jyräsi, että Noora ei ainakaan mene tehtävään ja olisi pudottanut Akinkin, että olisi itse päässyt. Ei tuollaisille auta sanoa, että olen hyvä tai haluan yrittää, kun tämä tulee nokka pystyssä selittämään, että "ei mua haittaa, jos sä meet, mutta ootsä nyt ihan varma, kun mä oikeesti osaan paremmin".
Toivottavasti tämä jako ei jatku kovin kauan tai tulisi ainakin uusi jako tai jotain. Pekan ja Anssin kaksikko pitäisi saada hajotettua. He komentelevat ja ottavat oman tilansa ihan yhtä röyhkeästi kuin Melody. Samilla on selvästi vaikeaa punaisissa, eikä se ole välttämättä edes kenenkään vika. Hän on vain koko ajan joukkueessaan todella ulkopuolinen. Jassu teki eilen oikein, kun pyysi anteeksi Samin sivuuttamista viimeisessä kisassa, mutta siinäkään ei annettu Samille puheenvuoroa, kun vaan paasattiin omaa pahaa oloa siitä, miten ei halua olla kiusaamassa ketään. Sami olisi toki voinut sanoa painokkaammin, että voisi olla ihan hyvä tuossa, mutta alkaa ymmärrettävästi vetäytymään tuolla jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Juhani jaksaa noita ulkohousuja pitää sisälläkin kokoajan. Toki käy tupakalla jne vähän väliä.
Niinkö... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin olisi mennyt tunteisiin, jos toinen olisi tullut fyysisesti estämään sen, etten näe kuvavihjettä televisiosta. Se, että Lasse naureskeli, että ottaapa Pekka nyt homman tosissaan, voisi hän itse katsoa peiliin. Kuka menee tahallaan estämään toista näkemästä vihjettä ja naureskelee sille vielä jälkikäteen. Huono häviäjä.
Milloin tämä on tapahtunut? Näkyykö koosteessa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan lähtö alkumetreillä teki hyvää koko talolle. Jassu on ollut sen jälkeen itsenäinen yksilö, äärimmäisen viihdyttävä hahmo ja 'kasvanut' kuudessa viikossa paljon. Samaten veikkaan, et Lassen matka olis jäänyt lyhyeksi, jos Minna olis taloon jäänyt.
Turha löperrellä. Jasmiina on edelleen yhtä ilkeä, kostonhimoisen läyhääjä. Me äänestäjät ei anneta tätä hyökkäilyä anteeksi.. Siksi pidämme Samin talossa. Laudalla joku poika kirjoitti että amiksessa Jassu kiusasi niin kauan että lopetti koulun. 👍
Tunnen Jasmiinan. On ollut kiusaaja aina. Samaa yritti työpaikalla, mutta ei onnistunut. Voin kirjoittaa lisää jos tarvis vaatii.. 🤮
No kirjoita nyt, mitä yritti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7:ssa näky. Tuskimpa tulee koosteeseen kun ei noita muitakaan tilanteita siellä näy.
Kun katsoo noita kuvia ja videopätkiä siitä, miten siniset toimivat nesteen kuljetuskisassa, on kyllä ollut väärin se, että heillä on ollut käytössään lasit, joiden läpi on nähnyt selvästi. He itsekin tiesivät, että se on väärin, sillä kisan jälkeen Aki kiirehtii viemään kyseiset lasit punaisten pöydälle jätettyään ensin kypäränsä sinisten pöydälle ja Taavi käy vielä varmistamassa asian.
Moka on ehkä tuotannon, mutta miten sellainen on voitu edes tehdä. Tulee fiilis, että tuotanto haluaa runnoa siniset voittoon väenväkisin, sillä peli olisi pitänyt keskeyttää siinä vaiheessa, kun Aki supattaa Taaville, että ota nämä lasit, näistä näkee hyvin läpi tms. Tuotannon on turha luulla, että vaikka kaikki vieraat julistaisivat koosteissa, miten mahtava tyyppi Mellu on, hän voittaisi koko kisan ensimmäisen afrosuomalaisena. Tässä kilpailussa eivät merkitse rodut tai sukupuolet, vaan ihmisen persoona.
Tykkään Lassesta, on esillä talossa muttei ärsytä. Kaikille mukava ja hauskakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maiju lähtee tai Ville su hyphyyn. Noora jää silmäniloksi.
Mikä silmänilo lihava Jassu hukkapätkä on😁
.
Jassu on pehmeä, miehet tykkää.
Miehenä sanon että en tykkää läski naisista. Haluan naisen jota ei tartte hävetä.
Naisena tykkään tosimiehistä, jotka ei roiku vauva.fi-palstalla ja taitavat oikeinkirjoituksen. Miehistä, joita ei tarvitse hävetä.
Samon. En tykkää ylipäätään ihmisistä jotka ei huolehdi ulkonäöstään, kunnostaan ja raha asioistaan. Se kertoo ihmisestä niin paljon. En sääli ihmisiä jotka itse sössii asiansa.
Nämä jo kertoo ihmisestä 98%, että pää on suurelta osin umpiluuta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7:ssa näky. Tuskimpa tulee koosteeseen kun ei noita muitakaan tilanteita siellä näy.
Mutta milloin tämä tapahtui? Eilen Melody ja Taavi puhuivat jotain, että Pekka (tai Anssi) oli Melodylle sanoneet, että kyllä saa mennä eteen, kun Melody oli kysynyt, että miksi teki noin. Käsitin siitä, että Pekka (tai Anssi) oli itse tehnyt näin ja Melody siitä sitten sanoi, että lähdetään sitten pelaamaan samalla tavalla.
Totta. Mikään ei ole niin silmiinpistävän noloa kuin tyhmä mies tai nainen.