Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan asukkaista olisi varmasti keksinyt hauskempia tarinoita kengurun urasta kuin Noora. Kiinnostavinta hänen tarinointitunnissaan oli veikkailla sitä, kuka nukahtaa ensimmäisenä ja tietenkin se, kun porukan pahikset keksivät omaa kivaa, jolle tirskuivat.
Vai niin.... 🤭
Huomenna loppuu tehtävä ,punaiset voittaa 😁😁
Onko Jasmine tehnyt näissä tehtävissä muuta kuin kaatanut pullosta lasillisen vettäja juonut lasista vettä?
Vierailija kirjoitti:
Noora oli hyvä siinä muistitehtävässä, tänään löysi avaimen.
Noora on ykkönen, aito, hauska ja ihana.
Noora voittoon!
Ja Noora haluaa joka tehtävään, vaikka mokaa kaiken.
Noora kehuu itseään koko ajan.. Mullakin on hyvä tasapaino ja näkö, mäkin olen tanssinut, minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Noora kehuu itseään koko ajan.. Mullakin on hyvä tasapaino ja näkö, mäkin olen tanssinut, minä minä minä.
Siis ihan järkyttävän nolo ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Melodylla tais mennä pikkasen hermo siihen.
Vierailija kirjoitti:
Noora on kuin pikkulapsi. Jos joku sanoo tehneensä jotain, hänkin on. Jos joku sanoo olevansa hyvä jossain, hänkin on.
Vierailija kirjoitti:
Tasapaino -kilpailu tulossa, 3 kilpailijaa osallistuu kummastakin joukkueesta.
Osallistujat saa lasit, joilla häiritään tasapainoa, lasien vaikutus vastaa 1.5 promillen humalaa.
Jotenkin tulee sellainen fiilis, että punaiset suhtautuvat tällä hetkellä tähän kilpailutehtävään vakavammin, kuin siniset.
Siniset puolustautuu ja selittelee osallistumiseen. Kukaan ei tunnu olevan riittävän hyvä missään...tai luulee olevansa, vaikkei olisikikaan (Noora tuntuu olevan kaikessa hyvä).
Punaisissa jopa tunkua siitä, kuka pääsee kisailemaan.
Punaisilla vahvempi halua voittaa tämä. Käy läpi kilpailun luonnetta tarkemmin kuin siniset.
Siniset menee tunteella, Punaiset agressiivisella voiton tahdolla.
Terkut OP.lle meidän roskakuskille , rules 🤭😎
Vierailija kirjoitti:
Ja Noora haluaa joka tehtävään, vaikka mokaa kaiken.
Voi onnistuakin, kun on ketterä. Samoin Jassu tulee takuuvarmasti pärjäämään. 👍
Juhanilla meni melkein hermo taas Melodyyn, kun rupesi säätämään ja epäilemään Akia.
Vierailija kirjoitti:
koko ajan ? Mainihti kerran. Enemmänhän tossa melody oli mä oon paras. Teil muilla ei pysy pääkasassa,rupee viel huimaa
Melody ole hiljaa! (edes hetken).
Meluna yritti vyöryä muiden yli kun hän on "sm tason" tanssija. Jännää kun sitä ei ainakaan kävelytyylistä osaisi päätellä
Tuo on ihan älytöntä, miten molemmissa joukkueissa mennään tuolla kovimmalla huudolla tai jankutuksella läpi. Jos siniset häviää, niin Melodyn jälkiviisaus nousee taas ihan uusiin sfääreihin.
Terkut OP.lle meidän roskakuskille , rules 🤭😎
Kumman munaa imisit? Taavi ⬆️ Lasse ⬇️