Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Jassu todella rohkea kun puhuu suoraan asioistaan ja ei ole ainut nuori jolle on käynyt noin. Hyvä Jassu! Pääasia että olis töitä niin lyhenee velat ulosottoon.
Syödkkin pitää... 🐽🥩🥕🍖🧀🥞🥕🥔🍟🍕🍧🍰🥧🎂🍭🍬🍼🍼🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Onkohan tuotannossa tullut joku joukkosairaustuminen eli porukkaa töissä oletettua vähemmän? En oikein muuta syytä keksi tähän jo kolmen päivän mittaiseen totaaliseen tapahtumattomuuteen? Ei kai tämä voi olla alkuperäinen suunnitelma??
Jos bb on tylsä, kurkatkaa neloselle, tai taivas tuota ilmestystä!
Vaadimme taloon uusia asukkaita ja joka perjantai bileet ja ravintolaruokaa asukkaille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ja Jassu molemmat ulosotossa maksutiedot menneet miinukselle, kymppitonni molemmilla ulosotossa.
Syynä kuulema some, kun pitää olla uutta asustetta laittaa päälle kuviin.Ei voi olla totta, järkyttävää? Miten ihminen menee sotkemaan asiansa jonkin huuhaa-someilun takia?
Että sellainen esikuva teillä Jassussa...
Herraisä, haetko sinä BB:stä esikuvia? Ei hyvä isä tokkiisa sentään...kaikkea sitä kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas epätasainen ja oranssi Taavin itseruskettama voide sen kasvoilla päivänvalossa.
Se on ollut koko ajan, otsa oranssi, ja siitä vaalenee laikukkaasti alaspäin.
Talon snobi - siis tyylitaituri omasta mielestään - pitää vanhanaikaisia pokia silmälaseissaan, mutta luulee niitä trendikkäiksi, ja haukkuu toisen asukkaan trendikkäämmät lasit kauheiksi. Tyylitaituri joka pitää liian kireitä paitoja, joihin kerääntyy hikiläntit tissien kohdalle. Tyylitaituri, jolla ei ole mitään persoonallista ja tyylikästä pukeutumisessaan.
Mutta Taavi on ihan hyvä bb-asukas, hänen vainoharhaisuuttaan on hauska seurata sieltä parin viikon takaisesta Pekan Imperiumin selostuksesta asti. Tai siis Pekaton Imperiumihan se on, mutta eihän Taavi sitä tajua. Mutta Imperiumiton Pekka edelleen saa Taavin ihan sekaisin.
Hahaha, hyvin kirjoitit. Toi kaikki on niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Anssi ja Juhani pätee rahoillaan. Maajussilla ei tunnu tonni yhtään missään 💵 sittenhän joutavat lastensa luo tuolta!
maitotilejä tulee enemmän kun yksi kuukaudessa ja EU tuet loppuvuodesta kerran kertoili. Onko Jalaaasjävelääsiä paikalla, onko Juhanilla kuinka iso navetta rehto ja kuin paljon lypsäviä. Juhanilla on muutakin äfääriä . Finaaliin voi mennä mutta ei voittoa tule.
soijap9ojille en toivo voittoa, Jasmiinalle kyllä, Akille, Pekalle,
Vierailija kirjoitti:
Taavi onkin juuri oikea henkilö sanomaan kommentin "me ollaan kaikki vapaaehtoisesti täällä". Hah!
Olen Taavin ikäinen ja mua oikeasti hävettää että mun ikäinen mies käyttäytyy kuin murrosikäinen!
Tämä on peliä, aikuisten oikeesti, mieti vähän!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Nooran tatskat ja silkkarit jo kymppi tonnin maksa. Insta seuraajia Nooralla paljon.
Minulla läskiinä meni nuorena 10.000 viinaan tupakkaan, roskaruokaa. Olin tahallani sosiaalista pummi.. 🐳🐽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Lasse oli yöllä kiukuspäissään sanonut, kun Pekka oli somen perusteella todennut hänelle, että taitaa vitsikirjasta olla vitsit loppuneet? Jotain puhetta luin myös siitä, että sinisten puolelta olisi menty henkilökohtaisuuksiin sen jälkeen, kun punaiset voittivat pizzakisan ja jälkipuinti oli päällä.
Lasse mainitsi myös Pekan ulosannista, ettei siitä saa mitään selvää. Hyvä Lasse! Vihdoinkin joku nosti kissan ja puhevian pöydälle! Lasse ansaitsee jo tuon takia voiton.
Lasse ei oo penaalin terävin. Puhevioista ei ilkuta.
Ja sitten ihmetellään, että lapset koulussa kiusaavat. Kyllä kai, jos kotoa jo opitaan tommonen malli, että kaikista poikkeuvuuksista, kuten puheviasta saa vapaasti naureskella ja nostaa asia kaikkien huomioon. Eipä siinä KiVa-koulut paljoa auta, jos asennekasvatus on tota luokkaa.
Mä en tuota tillannett sattunut näkemään, missä Lasse on kommentoinut Pekan puhetta. En yleensä tykkää kommentoida asioita, joita en ole nähnyt. Että oliko kyse nimenomaan siitä että mollattiin Pekan R-vikaa vai mitä. Yleensä palstalla pyritään väärentelemää asioita, jotta päästäisiin syyttelemään.
Jokatapauksessa toisen puhevian haukkuminen ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää. Enkä tiedä onko tässä sellaista edes tapahtunut.
Pekka on kyllä jo kuukauden piikitellyt Lasselle kaikesta, myös henkilökohtaisuuksista. Mm. Lasse ruanlaittotaitoa on haukuttu, pyykinpesua, työkokemusta, silmälaseja, kaljua, luonnetta(Lassella ei ole omaa tahtoa) kutsuttu koiraksi ym. Myös siinä Mellun ja Lassen riidassa Pekka oli syyttelemässä Lassea; "älä yritä piiloutua diagnoosin taakse", ihan niinku Lasse ois tehnyt jotain väärin.
Niin en yhtään ihmettele jos joskus tekee mieli sivaltaa takaisin, ku tuo Pekan toiminta on ihan jatkuvaa, siis jokapäiväistä. En ole koskaan kuullut että Pekka(tai oikeastaan kukaan muukaan) olisi ikinä koskaan kehunut mitään Lassen tekemistä tai muutakaan, ilman k*tuilua.
Mä luulen että tuo on myös Pekan taktiikka, pyrkii ärsyttämään ja tökkimään kanssa-asukkaita pitkäkestoisesti, ja odottaa että jollakin palaa hermot tai muuten menee asiattomuuksiin, jolloin on taas hyvä syytellä muita, kuin itse ei olisi mitään tehnyt.
Pekalla on pientä naljailua soijapoikien kanssa,
Kummallakin ollut huonoa rahan käyttöä, vippejä jne. Nyt on asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuotannossa tullut joku joukkosairaustuminen eli porukkaa töissä oletettua vähemmän? En oikein muuta syytä keksi tähän jo kolmen päivän mittaiseen totaaliseen tapahtumattomuuteen? Ei kai tämä voi olla alkuperäinen suunnitelma??
Almakin eilen koosteessa kehui, että tehtäviä tulee olemaan paljon. Onpa niitä ollutkin jopa neljä. Mutta eipä taida tulla tämän päivän kisaa vielä ainakaan tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ja Jassu molemmat ulosotossa maksutiedot menneet miinukselle, kymppitonni molemmilla ulosotossa.
Syynä kuulema some, kun pitää olla uutta asustetta laittaa päälle kuviin.Ei voi olla totta, järkyttävää? Miten ihminen menee sotkemaan asiansa jonkin huuhaa-someilun takia?
Että sellainen esikuva teillä Jassussa...
Ohhoijaa, ette sitten jätä yhtäkään mahdollisuutta päästä moittimaan inhokkianne?
Uskallan veikata ilman mitään tarkkaa tilastotietoa, että näitä tapauksia on ja paljon. Nykyään pitää elää kiiltokuvaelämää, matkustella, syödä ulkona, ostella luksustavaroita ja kuvata kaikki tämä someen. Luoko sitten tämmöinen kulissi paineita elää yli varojen...? Ei tietenkään kaikille, mutta joillekin. Jassu ja Noora kertoivat oman kokemuksensa asiasta, virheestään joka seuraa heitä vielä pitkään. Pitäisikö meidän jatkaa maassa makaavan potkimista, jos itse myöntävät virheensä ja yrittävät niitä korjata?
En itsekään ymmärrä moista rahankäyttöä, mutta en myöskään jaksa inhota ketään tämän perusteella. Samoista haasteista on talossa kertonut myös Pippa ja Minna. En heitäkään pidä silti esikuvina.
Eilen joku Jassu-fani oikein hehkutti Jasmiinan hyvää itsetuntoa. Miksi sitten tekee velkaa näyttääkseen joltain muulta kun kerran on hyvä itsetunto? Sen verran sen insta-kuvista pitää sanoa, että joka toisessa kuvassa on kuvankäsittelyllä tehnyt itsestään hoikan, joka toisessa samanlainen ruho kuin bb-talossa. Eli ainakaan kuvankäsittely ei ole vielä hallussa.
Pippa olisi saanut pysyä talossa, Katjalle parempi kun sai nyt häädön, tosin kyllä pidin Katjasta mutten ymmärtänyt mitä näki Pekassa (en tarkoita Pekan ulkonäköä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ja Noora juuri keskustelivat ulosottoveloistaan. Kummallakin suunnilleen 10 000 euroa uo-velkaa ja luonnollisesti maksuhäiriömerkintä. Tissejä otetaan Tallinnassa tonneilla mutta velkojen maksu ei kiinnosta?
Harmi ettei ulosottoviranomainen pääse kiinni Nooran rintoihin. Miksei niitä voi ulosmitata valtiolle?
Eikä pääse kiinni läskeihin. Sian läskistä kyllä maksetaan. Onse niin väärin. 😂
Jokainen voi olla mitä mieltä tahansa, mutta mä tykkäsin paljon Laten tatuoinneista. En tiiä onko ne tehty jotenkin eri tavalla, mutta ovat paljon tummempia, kuin muiden asukkaiden. Yleensä en tykkää tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on ilkeä mies. Seuratkaapa sen suolausyrityksiä. Heittelee välissä pisteliäitä kommentteja. Varsinkin Taaville ja Lassella. On niin saakelin katkera ja myrkyn nielleen oloinen, että hajoaa kohta omaan peliinsä. Haluaa olla aina ykkönen esilläolossa.
Yksi pieni esimerkki: Lasse sai huomiota, kun Samir herätti hänet yöllä salatehtävään. Kaikki päivittelivät myöhemmin asiaa, Pekka jo katkerana: ”Kyllä on Lasse helppo johdattaa ansaan” Nämä on pieniä juttuja, mutta jatkuvia ja pitävät sisällään Pekan yrityksen asettaa toinen huonoon valoon. Erityisesti vinoilee Taavin iästä ja Lassen kotona asumisesta. Yrittää osua heikkoon kohtaan. Vastenmielinen tapaus.
Lasse , Taavi , Aki , Juhani ja Sami harvemmin oon kuullut että haukuisivat ja nälvisivät asiattomasti toisia . Reilun oloisia ihmisiä . Harmi että Sanni tippu , olisi ollut hyvä tyyppi .
Taavi on naismainen itsensä peilaaja. Tiuskiva ja äksy sala BI.