Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ville kuljettaa sen pienessä söpössä olkalaukussa? Onks siellä joku diabetes-piikki, vai vaan huulirasva ja kynsilakka.
Raskaustesti ja kulmamitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota Lauraa haukutaan niin paljon? Ihan mukavalta se vaikuttaa eikä ole mitenkään erikoisen tyhmä.
kumpaa lauraa tarkotat.
Blondi on Laura ja kalju on Late.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ville kuljettaa sen pienessä söpössä olkalaukussa? Onks siellä joku diabetes-piikki, vai vaan huulirasva ja kynsilakka.
Raskaustesti ja kulmamitta.
Varasukkikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurojen kimityksen jälkeen luulin että mies puhuu kun Melody tuli huoneeseen :o
Niin mäkin. Onko Melody mies?
Kamera voisi näyttää ulos. Siellä väkeä urheilemassa.
Aamulla kun oli suihkussa niin kyllä siellä bikinien alaosassa vähän pullisteli.
Laura on ihana, kaunis ja kaikille ystävällinen eli siis täydellinen. Minun ehdoton suosikki ihan niin kuin Krisse viime vuonna.
Laura on tämän kauden Krisse, eli kateelliset palstalaiset tulee dissaamaan ankarasti seuraavat 12 viikkoa. Mutta turhaan, blondi Laura menee finaaliin, ellei itse halua poistua talosta ennen sitä vapaaehtoisesti.
Makuuhuoneessa molemmat laurat ja ville.
ton tatska-laten suu käy taukoamatta, olisi jo hiljaa, päläpäläpäläpälä ja ihme esitystä kokoajan.
toisella lauralla jomottaa päätä, onko ihme kun toi moottoriturpa on huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on eka tuttu tyyppi!
Jasmiina on entinen työkaverini.
Sopimattomin persoona hoitotyöhön, mitä olen koskaan tavannut: valittaa kovaäänisesti kun töihin piti tulla ja kuinka ei jaksaisi ollenkaan tehdä töitä, komentelee ja puhuu töykeästi vanhuksille, ja käsittelee heitä kolhosti… Monesti säälitti vanhukset, kun joutuivat hänen käsiin. Hänelle oli tärkeämpää työkaverit kuin vanhukset. Raskas työkaveri. Olin ilahtunut, kun kuulin hänen vaihtaneen alaa, hius-ripsipuolelle. Siinä hän voi olla oikein hyvä!
Tykkää juhlia.
Tämä kirjoitus aamupäivältä ansaitsee ylösnoston.
On vanhusten onni että Jasmiina on vaihtanut alaa.
Vierailija kirjoitti:
Lauran on sen näköinen kuin Ella haluaisi olla.
Joo, samaa näköä löytyy, huulista eniten. Laura on kyllä nätinpi, mutta Ella on ihan jees kanssa.
Onko toi moottoriturpa-laura samalta paikkakunnalta kuin saara aalto, ihan sama murre ja ääni.
Saara on ihana, tuo ei ole. OLISI JO HILJAA, toinen laura hieroo päätään.
Vierailija kirjoitti:
Laura on ihana, kaunis ja kaikille ystävällinen eli siis täydellinen. Minun ehdoton suosikki ihan niin kuin Krisse viime vuonna.
Laura on söpö höppänä-pöppänä
Vielä kahden tunnin päästä taitaa olla haastattelut käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Laura on tämän kauden Krisse, eli kateelliset palstalaiset tulee dissaamaan ankarasti seuraavat 12 viikkoa. Mutta turhaan, blondi Laura menee finaaliin, ellei itse halua poistua talosta ennen sitä vapaaehtoisesti.
Samaa mieltä. Lauraa kiusataan täällä jo niin kovin paljon. Onneksi hän ei näe ilkeitä kommentteja joita kateelliset laittaa. Laura porskuttaa finaaliin ja äänestämme hänet voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi moottoriturpa-laura samalta paikkakunnalta kuin saara aalto, ihan sama murre ja ääni.
Saara on ihana, tuo ei ole. OLISI JO HILJAA, toinen laura hieroo päätään.
Late yrittää räjäyttää ihanan blondi-Lauran söpön pään! Isoveli, puutu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on eka tuttu tyyppi!
Jasmiina on entinen työkaverini.
Sopimattomin persoona hoitotyöhön, mitä olen koskaan tavannut: valittaa kovaäänisesti kun töihin piti tulla ja kuinka ei jaksaisi ollenkaan tehdä töitä, komentelee ja puhuu töykeästi vanhuksille, ja käsittelee heitä kolhosti… Monesti säälitti vanhukset, kun joutuivat hänen käsiin. Hänelle oli tärkeämpää työkaverit kuin vanhukset. Raskas työkaveri. Olin ilahtunut, kun kuulin hänen vaihtaneen alaa, hius-ripsipuolelle. Siinä hän voi olla oikein hyvä!
Tykkää juhlia.
Tämä kirjoitus aamupäivältä ansaitsee ylösnoston.
On vanhusten onni että Jasmiina on vaihtanut alaa.
Vaikuttaa juuri niin hirveältä mitä entinen työkaveri sanoo. Hyvin tyhmän ja kolkon oloinen.
Silti oli kuitenkin hauskin tähän mennessä haastatteluissa. Ihan tosikoita loput ja ovat viihdeohjelmassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vai kuljettaisko se sitä vain, kun se on Marimekon? Itelläni on sama mustavalkoraitaisena.
Laura on yli tunnin puhunut itsestään. Kumpikin.