Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ensisilmäyksellä ja -kuulemalla Pekka ei ainakaan minun mieleeni ole vaikka oonkin nainen. Toki siedän kaikenlaisia ihmisiä.
Nää politiikkajaarittelijat ulos mahdollisimman pian. En maksanut Ruutu plussasta kuunnellakseni poliittisia puheita tuntikausia.
Ääh miksi tuo politiikka pitää tunkea joka v i t u n asiaan?
Sami ja Pippa on mun suosikit, vaikuttavat fiksuilta
Vierailija kirjoitti:
Pekalla aika hassuja värikkäitä vaatteita. Tulee mieleen Hassu-Kati, joka hassutteli hassuilla hatuillaan. Kuka voisikaan unohtaa Hassu-Katin?
Pekalle voi antaa anteeksi, koska hän on oikeasti aika persoonallinen. Hassut vaatteet on ikään kuin ansaittu.
Isoveli please, kiellä politiikasta puhuminen. Kiitos.
Latella on miellyttävän kuuloinen puheen poljenta.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla aika hassuja värikkäitä vaatteita. Tulee mieleen Hassu-Kati, joka hassutteli hassuilla hatuillaan. Kuka voisikaan unohtaa Hassu-Katin?
Ihana Hassu-Kati.Noille hatuille sai kyllä aina nauraa :D
Hyvä tuo Pippa sanomaan mitään lasten mt-ongelmista kun itse hylkäsi lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
miten niin tunkea? Tuo on spontaani keskustelu ja nuo ihmiset keskustelevat tuossa, koska asia kiinnostaa heitä itseään. Noin aikuiset ihmiset usein keskustelevat. Mieluummin kuuntelen tuota kuin sitä bibis-vinkumista.
Toi Lestation Pippa on ihan Pirjo Bergstömin näköinen.
Miksi Late kimittää? Rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Lestation Pippa on ihan Pirjo Bergstömin näköinen.
...Bergströmin, I mean, sorry...
Paljonkohan joutui 8 lapsen etääiti maksamaan elareita :O ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin tunkea? Tuo on spontaani keskustelu ja nuo ihmiset keskustelevat tuossa, koska asia kiinnostaa heitä itseään. Noin aikuiset ihmiset usein keskustelevat. Mieluummin kuuntelen tuota kuin sitä bibis-vinkumista.
Ei tuolla spontaanisti keskustella. Johan aiempien kausien asukkaat kertoneet, että bb ohjaa vahvasti mistä milloinkin keskustellaan.
värikkäimpiä ei saa äänestää heti talosta ulos, koska haluan nähdä draamaa. en pelkkää tylsää jaarittelua hymyssä suin. tätä on bb nykyään. ei ollut sainion aikana, vaan silloin oli jännitteitä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuo Pippa sanomaan mitään lasten mt-ongelmista kun itse hylkäsi lapsensa.
millä tavalla hylkäsi? Tämä on mennyt minulta ohi.
Miten tosiaan maksaa ex-lestadiolainen 8 lapsesta elatusmaksut? Vai hoitaako valtion (veronmaksajat) laskun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla spontaanisti keskustella. Johan aiempien kausien asukkaat kertoneet, että bb ohjaa vahvasti mistä milloinkin keskustellaan.
OIkeastiko kuvittelet, että tuo on käsikirjoitettu keskustelu, jos joku Eevis on kitissyt, että tuotannon asioista ei saanut puhua?
Minua ei tuollaiset kiroilevat tyhjännaurajat viihdytä.
Sinulla on hauska kommentointityyli. Hoet koko ajan tuota "sinä olet niitä tyyppejä" -mantraa, jos joku on kanssasi eri mieltä. :D