Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Minna jatkaa talossa! Illan paras uutinen!
Minna olis saanut lähteä jo pois :(
Jee jee! Minnan seikkailut talossa jatkuu ensi viikolla kuten tuo ennustajaeukko palstalla sanoi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa Lasse on tehnyt kun Munis tuotiin saalistamaan häntä ja Elina tenttaa minuuttikaupalla Minnasta, vaikka mitään romanssia ei ole koskaan ollutkaan? Tuotanto on nolannut itsensä. Lasse handlasi tilanteen hyvin.
Tätä koko hommaa ei olisi jos Lasse olisi alkujaan pitänyt housut jalassa. Lopettakaa nyt tuo Lassen paapominen, kyllä tuo mies osaa itse huolehtia itsestään ja hyvinhän hän tuossa tenttauksessakin pärjäsi.
Heidän välillään ei koskaan tapahtunut mitään. Minna valehteli Jassun silmät ja suun täyteen.
Lopeta valehtelu! Minä itse katsoin ja näin kun se tapahtui ja niin näki moni muukin.
Missä Minnan mainostama vauhti? Hän makaa sohvalla tai istuu röökipaikalla. Pois pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on tosi hyvännäköinen
Ulkonäöllä ei tee yhtään mitään joa muuten on ihan karmee
Ulkonäköäkään ei ole, kulahtanut haahka.
Kottonen, oletko tosissasi, anna jo olla. Minna lupasi jatkaa, aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minna näyttää ikäistään nuoremmalta.
Tämä on fakta. Jota moni palstamaamma ei hyväksy.
Tämä varmisti sen, että Anssin voitto alkaa olemaan varma.
Ei hidasta minun vauhti, sanoo Minna. Mitä vauhtia? :D Mykkänä makaa sohvan nurkassa.
Ihan sama kuka tippuu, kunhan Melody pysyy talossa!
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt tuotanto ymmärtää, että kenelläkään ei kiinnosta umpityhmä hapannaama, joka on jo kertaalleen häädetty.
Ketju täynnä viestejä Minnasta. Kertoo että kiinnostaa ja oikea ratkaisu tuoda takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tehdä rikosilmoituksen bb-tuotannosta seksuaalisesta ahdistelusta?
Onhan tuo jo aivan järkyttävää!Miettikää, jos jollekin naisasukkaalle tuputettaisiin tuotannon toimesta jotain miestä suhteeseen. Kyllähän siitä vähintään feministit nostaisivat äläkän.
Ei feministejä kiinnosta tällainen ööluokan viihde
Pekka ulos nyt, kun on mahdollisuus. Liian läpinäkyvää katsojien manipulointia, eikä ole oma itsensä, vaan esittää Krisu kakkosta.
Kaikki kolme pois, ei haittaa.
Voi vn vn vn v v v-u!!!! Vielä ensi viikon....EI EI EI
Luulevat (toivovat) että Pekka lähtee
Eikö mikään taho puutu tuohon oksettavaan paritukseen 🤢 Mua ahdistaa tämä. Nyt se Minna ulos ja tuotannolle sakkoa. Miten tällaisina aikoina voi tehdä tuollaista. Voin pahoin. Tuotanto vois ite mennä polkemaan Minnaa, jos on jäänyt joku pakkomielle.
Ensi viikolla voitais parittaa vaikka Pekkaa ja Minnaa.
Jos tuosta Pekan sikailusta on jollakulla kovaa faktaa eli kuvanauhaa siitä 24/7 lähetyksestä jossa tuommoisia kertoo, niin miksi ette lähetä iltapäivälehtien?
Voi että sitä metelin määrää mikä siitä nousisi ja tuotanto olisi satavarmasti pakotettu reagoimaan ja poistamaan Pekan talosta. Selittelyjen miksi reagoitiin vasta nyt kera.