Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Nyt siellä on tosi vähän ääniä, kappas vain kohta nähdään, miten äänet muuttuvatkin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Pekasta päästä vieläkään!!!!
Ei, jos Pekka saa ääniä. Paljon kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhanilla hyvä yleissivistys. Pystyy keskustelemaan lähes kaikesta muiden kanssa.
Totta. Juhanikin vaan tyypillinen internetajan lapsi, että yksityiskohdat ei ole aina ihan tarkasti mielessä. Ei mua haittaa, olen itse vähän samanlainen.
Minusta Juhani on ihan jees.
Juhani on syntynyt 1983, eikä todellakaan ole mikään internetajan lapsi.
Miten sen nyt ottaa, internet yleistyi 1990-luvun puolivälissä, Juhani oli tuollain lapsi. Semmosta se on.
Olis mahtava näpäytys tuolle showpelle-Pekalle jos hän olisikin ensimmäinen talosta häädetty mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on tosi vähän ääniä, kappas vain kohta nähdään, miten äänet muuttuvatkin äkkiä.
Ei äänimääriä tiedetä koska tuotanto ei kerro.
Juhanille ja Samille ääniä
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten rumat punaiset luomet.
Käy leikkauttamassa pois. Onnistuu paikallispuudutuksella.
BB kuuntele nyt: Jos Lasse tippuu, en uusi 24/7!
Vierailija kirjoitti:
Olis mahtava näpäytys tuolle showpelle-Pekalle jos hän olisikin ensimmäinen talosta häädetty mies.
Ei tule tapahtumaan valitettavasti.
Laitoin äsken tonnin Lasselle. Kohta näkyy 🙂 olen miljonääri, jotenka ei tunnu missään
Vierailija kirjoitti:
Minna on kyllä ihana. Meidän setämiesten suosikki.
Minun suosikki oli kyllä suloinen Noora. t. Pena 67v
Juhanin putoaminen lähes varmaa. Sisäpiirin tietoa
..
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten rumat punaiset luomet.
BB:n ainut satsaus halloweeniin.
Juhanin vaimokin studiossa?
Mulle on se ja sama kuka voittaa, enkä rahojani tuohon ohjelmaan laita, mutta en jaksaisi katsella tota Pekkaa enää. Ei se ole viihdyttävä. Ei se edes ärsytä. Ei vaan kiinnosta.
siis oikeasti, miksi te äänestätte Juhania kun HÄN HALUAA KOTIIN!
Aika jännä kun äänet ovat juuri toisinpäin kuin koosteessa viimeksi näytetyt.... ;)
Mainoskatkon ihme, kaikki kääntyi ylösalaisin
Mitä itse teet? Istut ryhdikkäästi tietokonepöydän ääressä? Uuuh, olet reipas. :)