Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miksi äänestystä ei näytetä esim.sivun reunassa reaaliaikaisena...luulis nykytekniikalla osittain onnistuvan....en viitsi äänestää kun en tiedä (vai olenko vainoharhainen) ,pelaako tuotanto muuten vain....?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse turvaan ensimmäisenä!!! Ääniä Lasselle!!!
Laitoin jo päivällä kaksi. Laittakaa tekin.
Minkä helvetin takia tuhlaisin eurookaan tähän turhuuteen?Katselen kyllä,mutta euroni laitan vaikka Intiaan tyttöjen koulutukseen.
Mutta silti ohjelma kiinnostaa ja kommentoit täällä 😂😂 Ei tätä ohjelmaa tehtäisi, jos kukaan ei äänestäisi. Ja varmasti ostat itsellesi joskus turhuuksia parilla eurolla, jotka olisit voinut laittaa Intiaan, joten turha leikkiä pyhimystä.
Sponssirahoilla tämä ohjelma pyörii. Nykyisin äänestetään todella vähän. Ei ihmiset ole niin tyhmiä, että rahaa heitettäisiin hukkaan. Joku tapahan se pitää olla häätää ihmisiä talosta.
Näinhän se on. Ja koska äänestäjämäärät ovat niin pienet, niin aika sattumankauppaa nämä äänestykset on silloin, kun seassa ei satu olemaan jotain megasuosikkia. Se on juuri sellaista rulettia kuin miltä se näyttääkin. Joku hännillä ollut voi pompsahtaa muutamalla kymmenellä äänellä kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse turvaan ensimmäisenä!!! Ääniä Lasselle!!!
Laitoin jo päivällä kaksi. Laittakaa tekin.
Minkä helvetin takia tuhlaisin eurookaan tähän turhuuteen?Katselen kyllä,mutta euroni laitan vaikka Intiaan tyttöjen koulutukseen.
Mutta silti ohjelma kiinnostaa ja kommentoit täällä 😂😂 Ei tätä ohjelmaa tehtäisi, jos kukaan ei äänestäisi. Ja varmasti ostat itsellesi joskus turhuuksia parilla eurolla, jotka olisit voinut laittaa Intiaan, joten turha leikkiä pyhimystä.
Kyllä,sanoinkin että ohjelmaa katson.Sitä paitsi,laitan kyllä 20e kuukaudessa Intiaan kummitytölle(semmonen järjestö olemassa,vink vink).Kuten sanottu,osta sinäkin vaikka kassillinen safkaa silläkin rahalla ,minkä laitat näihin äänestyksiin.Jooooo,eihän se oo kuin euro vaan.
Huikee täti tuo Minna, sanoi että mä nousen tästä kohta kyllä (kun makasi isosti sohvan nurkassa.)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku, joka on ihan oikeasti äänestänyt Samia kertoa, että miksi. Siis ihan uteliaisuuttani kyselen, kun en itse pysty ymmärtämään, mihin hänen suosionsa näissä häätöäänestyksissä perustuu.
Ihan rehellisesti.
Sami oli hyvä ja hauska asukas tiettyyn pisteeseen saakka. Hän on älykäs ja hänen juttunsa olivat paljon kiinnostavampia kun talossa oli vielä täysiä lahopäitä mukana. Niitä on vieläkin, mutta, puolivälissä Samista tuli hyvä kiila, jolla pystyi kaatamaan ja tiputtamaan turhia tai pelaavia kisaajia. Mutta, loppuun saakka Sami ei pääse, koska häneltä puuttuu se jokin mikä esimerkiksi Taavissa, Juhanissa, ja Lassessa on. He ovat aitoja, eivätkä he pelaa.
Eli Samia on hyvä käyttää esimerkiksi Pekan ja Anssin poistamiseen, koska he ovat tavallaan samanlaisen ärsyttävyyden vastakkaisilla puolilla. Toiset ovat kiusaajia ja toinen on kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Samihan on kertonut,että haluaa politiikkaan mukaan ja nää hänen kannattajansa laittavat kunnolla rahaa likoon hänen puolestaan,sen vuoksi Sami joutuessaan häätöön,ei ala itkemään,vaan luottaa siihen,että tukijoukot äänestää hänet jatkoon.Eli rahalla ja säälipisteillä hän porskuttelee menemään.
Hassu ajatus, että Samilla on jotain mystisiä kannattajia, mutta ilmeisesti oletetaan, että näillä kannattajilla ei ole ainuttakaan oikeaa syytä pitää Samista. Vai mikä ihme tämän kommentin tarkoitus oli? Kai se nyt on selvää, että hänellä on kannattajia, jos häntä on äänestetty. Tämähän on kehäpäätelmä eikä tuo asiaan mitään uutta.
Minä laitan rahaa äänestykseen Anssin puolesta. Rahaa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku, joka on ihan oikeasti äänestänyt Samia kertoa, että miksi. Siis ihan uteliaisuuttani kyselen, kun en itse pysty ymmärtämään, mihin hänen suosionsa näissä häätöäänestyksissä perustuu.
Vastaanpa nyt tähän, vaikka luulen, että vastaukseni ei joitakuita miellytä.
Samilla on hyvin samankaltainen ajatustapa kuin minulla. Jos jokin asia on mielestäni epälooginen tai epäreilu, en muuta mieltäni pelkästään sen takia, että porukka huutaa minun olevan väärässä. Minä haluan asioille perustelut (joskaan en yhtä rohkeasti niitä kysele kuin Sami, mutta ajatuksen tasolla kapinoin, jos jokin asia menee mielestäni väärin) .
Sami on myös todella ystävällinen ja epäitsekäs ihminen ja selkeästi pyrkii kaikkien yhteiseen hyvään ja on jopa valmis väistymään, jos joku esim kokee tarvitsevansa jotain enemmän kuin hän.
Hän on myös todella iloinen ja hänen huumorinsa iskee minuun. Tiedän, että monilla hänen juttunsa menevät ohitse ja ärsyttävät, mutta minulle ne näyttäytyvät vain vilpittöminä tunnelman kevennysyrityksinä. Sami tuntuu olevan tässäkin hieman samanlainen kuin itse olen, että pyrkii keskeyttämään ihmisten negatiivisen ajatusjuoksun "harhauttamalla" huomion jonnekin muualle. Se ei aina ole oikein sopivaa, mutta ei se tee ihmisestä pahaa.
Pidän Samista myös siksi, että osaa keskustella todella monipuolisesti eri asioista ja saa keskustelukumppanin tuntemaan olonsa mukavaksi ja siltä, että häntä kuunnellaan ja hänen näkemyksensä kiinnostaa aidosti. Hän osaa pitää keskustelua yllä lähes asiasta kuin asiasta.
Jo promossaan itse kehui, miten hankala tyyppi on, ei päästä hänen kanssaan keskustelijoita helpolla.
Nalkuttaa kuin joku vanha akka ihan kummallisista asioista. Ja käyttää asemaansa hyväksi, kun ei tuolla oikein voi karkuunkaan lähteä.
Niin, tällainen ihminen on hankala tyyppi kaikkien sellaisten mielestä, jotka eivät ole tottuneet perustelemaan näkemyksiään.
Pekka veks tänään, kiitos :)
En jaksa, jos Samista ei vieläkään päästä.
No kohta nähdään, kenet/ketkä tuotanto haluaa seuraavaksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Lasse ei saa lähteä. Lassen ja Minnan lemmentarina jäisi pahasti kesken. Uskon, että heillä on paljon annettavaa toisilleen ja myös meille katsojille.
Juu ei saa Lasse lähteä, on minun voittajasuosikkini ollut alusta asti. Mutta noiden välillä ei ainakaan Lassen puolelta ole olemassa mitään lemmentarinoita. Se on vain harhaisen Minnan (ja sinun) mielikuvituksessa. Kuka tahansa lähteekin, niin saisi ottaa mukaansa tuon laiskan kehdonryöstäjän, joka ei tuo taloon mitään muuta kuin sitä sairasta pakkomielletään Lasseen. Ja minun ja monen muun mielestä on äärimmäisen vastenmielistä katsella tuollaista aivan sairaaksi mennyttä ahdistelua, josta kärsii varmasti Lassekin. Miksi tuotanto sallii tuollaisen ahdistelun? Jos tuo menisi niin päin, että keski-ikäinen äijä ahdistelisi tuolla vähän päälle kaksikymppistä tyttöä, niin saisiko sekin jatkua ilman tuotannon puuttumista? Tuskinpa.
Kohta taulu tv täydeltä näytetään jassun hehtaari persettä ja määkimistä... L
Ois hyvä twisti, jos Anssi ja Pekka lähtis molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti.
Sami oli hyvä ja hauska asukas tiettyyn pisteeseen saakka. Hän on älykäs ja hänen juttunsa olivat paljon kiinnostavampia kun talossa oli vielä täysiä lahopäitä mukana. Niitä on vieläkin, mutta, puolivälissä Samista tuli hyvä kiila, jolla pystyi kaatamaan ja tiputtamaan turhia tai pelaavia kisaajia. Mutta, loppuun saakka Sami ei pääse, koska häneltä puuttuu se jokin mikä esimerkiksi Taavissa, Juhanissa, ja Lassessa on. He ovat aitoja, eivätkä he pelaa.
Eli Samia on hyvä käyttää esimerkiksi Pekan ja Anssin poistamiseen, koska he ovat tavallaan samanlaisen ärsyttävyyden vastakkaisilla puolilla. Toiset ovat kiusaajia ja toinen on kiusattu.
Sami ei todellakaan ole mitenkään älykäs. Ihan tavallinen, mutta kyllä se myymäläpäällikön hommissa riittää.
Kiinnostavimmat tyypit ja nousevat tähdet on aina olleet näissä av:n keskusteluissa niitä eniten kommentoituja, niin hyvässä kuin pahassa. Tällä kaudella eniten tunteita on herättäneet Taavi ja Jassu. Se on oikeastaan ihan sama mitä tunteita, sillä molemmat on jo nyt ja tulee olemaan julkkiksia. Sen sijaan ne häviää julkisuudesta, joista ei puhuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa nyt tähän, vaikka luulen, että vastaukseni ei joitakuita miellytä.
Samilla on hyvin samankaltainen ajatustapa kuin minulla. Jos jokin asia on mielestäni epälooginen tai epäreilu, en muuta mieltäni pelkästään sen takia, että porukka huutaa minun olevan väärässä. Minä haluan asioille perustelut (joskaan en yhtä rohkeasti niitä kysele kuin Sami, mutta ajatuksen tasolla kapinoin, jos jokin asia menee mielestäni väärin) .
Sami on myös todella ystävällinen ja epäitsekäs ihminen ja selkeästi pyrkii kaikkien yhteiseen hyvään ja on jopa valmis väistymään, jos joku esim kokee tarvitsevansa jotain enemmän kuin hän.
Hän on myös todella iloinen ja hänen huumorinsa iskee minuun. Tiedän, että monilla hänen juttunsa menevät ohitse ja ärsyttävät, mutta minulle ne näyttäytyvät vain vilpittöminä tunnelman kevennysyrityksinä. Sami tuntuu olevan tässäkin hieman samanlainen kuin itse olen, että pyrkii keskeyttämään ihmisten negatiivisen ajatusjuoksun "harhauttamalla" huomion jonnekin muualle. Se ei aina ole oikein sopivaa, mutta ei se tee ihmisestä pahaa.
Pidän Samista myös siksi, että osaa keskustella todella monipuolisesti eri asioista ja saa keskustelukumppanin tuntemaan olonsa mukavaksi ja siltä, että häntä kuunnellaan ja hänen näkemyksensä kiinnostaa aidosti. Hän osaa pitää keskustelua yllä lähes asiasta kuin asiasta.
Jo promossaan itse kehui, miten hankala tyyppi on, ei päästä hänen kanssaan keskustelijoita helpolla.
Nalkuttaa kuin joku vanha akka ihan kummallisista asioista. Ja käyttää asemaansa hyväksi, kun ei tuolla oikein voi karkuunkaan lähteä.
Niin, tällainen ihminen on hankala tyyppi kaikkien sellaisten mielestä, jotka eivät ole tottuneet perustelemaan näkemyksiään.
näkemyksensä voi aina perustella, mutta sami jankkaa, hän ei pysty näkemään asiaa miltään muulta kannalta, jos joutuu myöntämään että asia voi olla toisinkin niin se myötäminen on hyvin alentuvaa, aivan kuin ei kuitenkaan myöntäisi. se samissa ärsyttää.
Törkykaksikko kärjessä... Odotetusti :D
Eikö tuo Minna vieläkään häivy talosta????