Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
66041/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Taavi ja Pekka näyttää siltä kuin niillä olisi koko ajan nuuskat huulessa..

Miksi Jassulla aina suu auki ja alahuuli pitkällä..

Vierailija
66042/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä lotinaa lallaaa lllaaa, terveellinen kotisafka ja liikuntaa muodossa jos toisessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66043/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse turvaan ensimmäisenä!!! Ääniä Lasselle!!!

Laitoin jo päivällä kaksi. Laittakaa tekin.

Minkä helvetin takia tuhlaisin eurookaan tähän turhuuteen?Katselen kyllä,mutta euroni laitan vaikka Intiaan tyttöjen koulutukseen.

Mutta silti ohjelma kiinnostaa ja kommentoit täällä 😂😂 Ei tätä ohjelmaa tehtäisi, jos kukaan ei äänestäisi. Ja varmasti ostat itsellesi joskus turhuuksia parilla eurolla, jotka olisit voinut laittaa Intiaan, joten turha leikkiä pyhimystä.

Vierailija
66044/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut, jolle tulee Taavista Paavo Pesusieni mieleen?

Olenko ainut jolle Jassusta tulee mieleen micelinukon ja Ruonansuun risteytys.

Mulle tulee Obelix mieleen kun nostaa housunsa sinne kurkkuun.

Nyt näyttää missiltä.

Joo, Jassu on ihan nätti kun pukeutuu vartaloa imarteleviin vaatteisiin. Osaa myös meikata nätisti, mutta osaa myös näyttää Obelixilta silloin tällöin.

Läskiä ei voi imarrella millään. Kyllä ne vaan näkyy.

Kieltämättä hieman järkytyin kun näytti jokunen hetki sitten suht lähikuvassa kun jassu vaihtoi housuja 😬

Vierailija
66045/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Juhani ei lähde, ettei Akille tule paha mieli 😥

Kun Juhani tänään lähtee, Akista tulee enemmän esille se tyyppi mikä on. Ei erityisen miellyttävä.

Vierailija
66046/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku, joka on ihan oikeasti äänestänyt Samia kertoa, että miksi. Siis ihan uteliaisuuttani kyselen, kun en itse pysty ymmärtämään, mihin hänen suosionsa näissä häätöäänestyksissä perustuu.

Vastaanpa nyt tähän, vaikka luulen, että vastaukseni ei joitakuita miellytä. 

Samilla on hyvin samankaltainen ajatustapa kuin minulla. Jos jokin asia on mielestäni epälooginen tai epäreilu, en muuta mieltäni pelkästään sen takia, että porukka huutaa minun olevan väärässä. Minä haluan asioille perustelut (joskaan en yhtä rohkeasti niitä kysele kuin Sami, mutta ajatuksen tasolla kapinoin, jos jokin asia menee mielestäni väärin) . 

Sami on myös todella ystävällinen ja epäitsekäs ihminen ja selkeästi pyrkii kaikkien yhteiseen hyvään ja on jopa valmis väistymään, jos joku esim kokee tarvitsevansa jotain enemmän kuin hän. 

Hän on myös todella iloinen ja hänen huumorinsa iskee minuun. Tiedän, että monilla hänen juttunsa menevät ohitse ja ärsyttävät, mutta minulle ne näyttäytyvät vain vilpittöminä tunnelman kevennysyrityksinä. Sami tuntuu olevan tässäkin hieman samanlainen kuin itse olen, että pyrkii keskeyttämään ihmisten negatiivisen ajatusjuoksun "harhauttamalla" huomion jonnekin muualle. Se ei aina ole oikein sopivaa, mutta ei se tee ihmisestä pahaa. 

Pidän Samista myös siksi, että osaa keskustella todella monipuolisesti eri asioista ja saa keskustelukumppanin tuntemaan olonsa mukavaksi ja siltä, että häntä kuunnellaan ja hänen näkemyksensä kiinnostaa aidosti. Hän osaa pitää keskustelua yllä lähes asiasta kuin asiasta. 

Vierailija
66047/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka soittelee videopuheluita livenaisilleen. Mast24urboivat ja laittaa kul..istaan kuvia ja lopuksi hidastetun spermun lentokuvan. Kerrankin toi baarista naisen kotiinsa, sammui Pekka ja kämppäkaverinsa nusaa naisen ja ku Pekka heräs pani naista. Pekalla touhuvälinepussi mukana aina reissussa, omistaa kaiken maailman sexvälineitä. Jasmiina kuunteli kuola valuen ku Pekka kertoi. Jassu saa giguli kuvia työpaikalle kännyynsäkin kertoili.

Tähän kommenttiin tulleista peukutuksista huomaa että noin puolet vauvapalstan kommentoijista ei katso 247:aa vaikka heidän mielipiteensä ovat muka aina niitä oikeita.

Nimittäin, teille koosteen katsojille, tuo mitä ylhäällä lukee on täysin totta! Eilen vähän jälkeen puolen yön, noin kello 00:10 aikaan kun asukkaat olivat menossa sohvan viereen nukkumaan. Pekka, Ville ja Jassu keskustelivat d1ckpikeistä. Ville sanoi että on laittanut alastonkuvia someen kavereiden kanssa, samoin kuin Pekkakin. Sen lisäksi Jassu kysyi että laittaako Pekka kalustaan kuvia naisille ja Pekka sanoi että on hän laittanut naisille sellaisia kuvia. Samalla kun Jassu nauroi epäuskoisena p3rv0lle, niin Taavi tuli siihen "Naiset aina valittaa noista. Mä en koskaan tajunnut enkä tiennyt minkänäköiset jätkät noita laittaa, ja nyt meillä on täällä yksi. Varmaan ne muutkin on kaikki Pekan näkösiä".

Pekka siihen että, "En mä niitä laita ilman lupaa." "Mä kysyn aina ekaksi että haluaisko se nainen mun kalukuvan."

Todella huono puolustus Pekalta!

Tämän jälkeen he keskustelivat Pekan seksitavoista ja mm. siitä kuinka Pekka kuljettaa sellaista oveen kiinnitettävää keinua mukanaan juhlintareissuillaan ja yhdenkin kerran olivat olleet hotellissa kaverin kanssa, niin hän oli kiinnittänyt sen hotellihuoneessa oveen kun kaveri oli nukkunut sängyssä ja hän oli siinä alkanut paukuttamaan naista ovea vasten, niin että kaveri oli vaan huutanut että "nyt kjkjgh lopettakaa!"

Tuollaista samaa juttua jatkui. mm. Pekka kertoi kuinka on lähettänyt hidastettuja videopätkiä naisille laukeamisistaan mm. eri filttereillä.

Sen jälkeen kun nuo jutut olivat laantuneet, yhtäkkiä  Samir tuli paikalle saunasta ja näytti Punaisille että hän on tekemässä feikkisalatehtävälappua. Sami kävi samalla hakemassa noccoa ja muuta ja piilotti niitä asukkaiden vaatekaappiin. Samaan aikaan Samir liimaili lappua valmiiksi, joka kertoisi että jollakin sinisillä on salatehtävä menossa.

Tässä, 22 päivä, eli viime perjantaina, on kirjoitettu heti aamusta ylläolevaan tapaan edeltävän yön tapahtumista.

Ihmiset eivät usko sitä mitä ei ole koosteessa näytetty ja tunkevat alapeukkuja, ihan niinkuin totuus sillä katoaisi. Mutta tuohon aikaan tuli valtavasti kommentteja joissa tuosta Pekan itsensä kertomasta kalukuvien lähettelystä on kerrottu yksityiskohtaisesti.

Sori nyt vaan Pekkafanit, mutta totuus ei muutu vaikka tuotanto Pekkaa yrittikin suojella.

ALAPEUKUT tulee jankuttamisesta. Annan aina alapeukun jos rupeaa jahkaamaan ja toistamaan samaa viestiä. Kerta riittää.

Sama homma on Jassun velat.

Sama homma myös jatkuvat samat viestit mitkä toistuu jatkuvasti.

Älä selitä. Et vain tykkää että Pekasta kerrotaan totuus ja haluat että kyseinen asia vaiettaisiin hiljaiseksi. Jos Pekka itse on ylpeä siitä että lähettelee kalukuvia ja hidastusvideoita laukeamisistaan naisille, niin mitä se sinua pitäisi liikuttaa. Vai onko sinustakin asia väärin ja hävettävää ja laskee Pekan pisteitä ihmisten silmissä?

Eiköhän se ole päivänselvää että normaali mies ei tuollaisia lähettele naisElle (huom, yksittäiselle sydämen valitulle), ennenkuin he ovat olleet jo vakavassa suhteessa. Muistutan tässä siitä että Pekkahan on sanonut mm. Katjalle, ettei halua kenenkään kanssa vakavaan suhteeseen, vaan haluaa olla vapaa ja nauttia seksistä useiden eri naisten kanssa. Siihen yhtälöön ei oikein tuollaiset kalukuvien ja hidastusvideoiden lähettämiset naisille ei oikein sovi!

Kukaan ei tykkää jankuttamisesta Se on vaan niin kauhea piirre ihmisessä.

Melkein toivon että Pekka jää taloon kun jatkuu tuo jankutus.

Vierailija
66048/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassulla aina housut persvaossa. Eikö siellä ole enää mitään tuntoa. Hyi, en voisi olla noin.

Vierailija
66049/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on taas oma murjottava hiljainen itsensä , ei puhu mitään. Möklöttää vaan

Vierailija
66050/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihmeen ilkeetä porukkaa. Ihan neutraaleihinkin viesteihin saattaa tulla kipakoita ja vihaisia vastauksia. Ollaanko me suomalaiset jotenkin ilkeää väkeä vai onko ohjelman seuraaminen tai joku muu juttu vienyt hermot.

Vierailija
66051/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja poika ja soijapojat finaaliin♥️

Vierailija
66052/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka soittelee videopuheluita livenaisilleen. Mast24urboivat ja laittaa kul..istaan kuvia ja lopuksi hidastetun spermun lentokuvan. Kerrankin toi baarista naisen kotiinsa, sammui Pekka ja kämppäkaverinsa nusaa naisen ja ku Pekka heräs pani naista. Pekalla touhuvälinepussi mukana aina reissussa, omistaa kaiken maailman sexvälineitä. Jasmiina kuunteli kuola valuen ku Pekka kertoi. Jassu saa giguli kuvia työpaikalle kännyynsäkin kertoili.

Tähän kommenttiin tulleista peukutuksista huomaa että noin puolet vauvapalstan kommentoijista ei katso 247:aa vaikka heidän mielipiteensä ovat muka aina niitä oikeita.

Nimittäin, teille koosteen katsojille, tuo mitä ylhäällä lukee on täysin totta! Eilen vähän jälkeen puolen yön, noin kello 00:10 aikaan kun asukkaat olivat menossa sohvan viereen nukkumaan. Pekka, Ville ja Jassu keskustelivat d1ckpikeistä. Ville sanoi että on laittanut alastonkuvia someen kavereiden kanssa, samoin kuin Pekkakin. Sen lisäksi Jassu kysyi että laittaako Pekka kalustaan kuvia naisille ja Pekka sanoi että on hän laittanut naisille sellaisia kuvia. Samalla kun Jassu nauroi epäuskoisena p3rv0lle, niin Taavi tuli siihen "Naiset aina valittaa noista. Mä en koskaan tajunnut enkä tiennyt minkänäköiset jätkät noita laittaa, ja nyt meillä on täällä yksi. Varmaan ne muutkin on kaikki Pekan näkösiä".

Pekka siihen että, "En mä niitä laita ilman lupaa." "Mä kysyn aina ekaksi että haluaisko se nainen mun kalukuvan."

Tämän jälkeen he keskustelivat Pekan seksitavoista ja mm. siitä kuinka Pekka kuljettaa sellaista oveen kiinnitettävää keinua mukanaan juhlintareissuillaan ja yhdenkin kerran olivat olleet hotellissa kaverin kanssa, niin hän oli kiinnittänyt sen hotellihuoneessa oveen kun kaveri oli nukkunut sängyssä ja hän oli siinä alkanut paukuttamaan naista ovea vasten, niin että kaveri oli vaan huutanut että "nyt kjkjgh lopettakaa!"

Tuollaista samaa juttua jatkui. mm. Pekka kertoi kuinka on lähettänyt hidastettuja videopätkiä naisille laukeamisistaan mm. eri filttereillä.

Sen jälkeen kun nuo jutut olivat laantuneet, yhtäkkiä  Samir tuli paikalle saunasta ja näytti Punaisille että hän on tekemässä feikkisalatehtävälappua. Sami kävi samalla hakemassa noccoa ja muuta ja piilotti niitä asukkaiden vaatekaappiin. Samaan aikaan Samir liimaili lappua valmiiksi, joka kertoisi että jollakin sinisillä on salatehtävä menossa.

Tässä, 22 päivä, eli viime perjantaina, on kirjoitettu heti aamusta ylläolevaan tapaan edeltävän yön tapahtumista.

Ihmiset eivät usko sitä mitä ei ole koosteessa näytetty ja tunkevat alapeukkuja, ihan niinkuin totuus sillä katoaisi. Mutta tuohon aikaan tuli valtavasti kommentteja joissa tuosta Pekan itsensä kertomasta kalukuvien lähettelystä on kerrottu yksityiskohtaisesti.

Sori nyt vaan Pekkafanit, mutta totuus ei muutu vaikka tuotanto Pekkaa yrittikin suojella.

ALAPEUKUT tulee jankuttamisesta. Annan aina alapeukun jos rupeaa jahkaamaan ja toistamaan samaa viestiä. Kerta riittää.

Älä selitä. Et vain tykkää että Pekasta kerrotaan totuus ja haluat että kyseinen asia vaiettaisiin hiljaiseksi. Jos Pekka itse on ylpeä siitä että lähettelee kalukuvia ja hidastusvideoita laukeamisistaan naisille, niin mitä se sinua pitäisi liikuttaa. Vai onko sinustakin asia väärin ja hävettävää ja laskee Pekan pisteitä ihmisten silmissä?

Eiköhän se ole päivänselvää että normaali mies ei tuollaisia lähettele naisElle (huom, yksittäiselle sydämen valitulle), ennenkuin he ovat olleet jo vakavassa suhteessa. Muistutan tässä siitä että Pekkahan on sanonut mm. Katjalle, ettei halua kenenkään kanssa vakavaan suhteeseen, vaan haluaa olla vapaa ja nauttia seksistä useiden eri naisten kanssa. Siihen yhtälöön ei oikein tuollaiset kalukuvien ja hidastusvideoiden lähettämiset naisille ei oikein sovi!

Jaahas. Koosteen katsojat ovat taas alkaneet valua palstalle. Eivätkä hyväksy totuuden kertomista idolistaan kun alkaa alapeukkuja satamaan. Olisitte hankkineet 247:n niin ei olisi teidän tarvinnut ihmetellä sitä mitä talossa tapahtuu ja olisitte ymmärtäneet kuinka paljon koosteessa jätetään kertomatta talon tapahtumista!

Vierailija
66053/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taas alkoi poikain 'Suomessa kaikki on niin pskaa', 'Kyllä jenkeissä toimii hommat' -paasaukset. Lasse ja Anssi varsinkin on oikein edukseen leuhottaessaan, kuinka siellä ulukomailla toimii kaikki hommat niin paljon paremmin ja on siis niin coolia hei. 

Ja Läskisten, huonokuntoisten äijien pitää saada juoda bissee urheilutapahtumissa, se on kato viihdettä, hei. Ei mitään muinaisia mennäänpä penskain kanssa katsomaan matsia yhessä, ei ei , vaan kiireellä bissee vetämään, bissee bissee bissee, jota pitää nuoret olla siellä myymässä ukkojen käteen. Kyllä on taas nutturapää-ämmät tämänkin päättäneet, sanoo Taavi, tuo talon Älykkö, sieltä alemmasta päästä. 

Kokkarien muorisokerho kokoontuu. Elämämkalluja piisaa.

Vierailija
66054/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Taavi ja Pekka näyttää siltä kuin niillä olisi koko ajan nuuskat huulessa..

Varmaan siksi, että niillä on.

Vierailija
66055/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli tein ilmoituksen.

Ja mitä sääntöjä tuo muka rikkoi? Tein itseasiassa sinusta ilmoituksen, koska tunnustit että ilmoittelet viestejä poistettavaksi häiriköintitarkoituksessa. Mikä sattuu olemaan sääntörikkomus!

Vierailija
66056/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ❤️

Vierailija
66057/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku, joka on ihan oikeasti äänestänyt Samia kertoa, että miksi. Siis ihan uteliaisuuttani kyselen, kun en itse pysty ymmärtämään, mihin hänen suosionsa näissä häätöäänestyksissä perustuu.

Mummot säälivät aluksi, kun naiset häntä kiusasivat. Ja se on vähän niinkuin uhkapelia, kun on jo sijoittanut johonkin rahaa, niin pakko jatkaa, vaikka Samista on alkanut ei niin mukavia puolia näkyä. Asukkaat kyllä ovat huomanneet ja vähän Sainiokin siitä sanoi.

Vierailija
66058/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo sami ulos, itkee kun huomaa ettei mene asiat siihen suuntaan mihin ite haluaa ja sit ilkeilee ja yrittää pönkittää omaa egoa jonkun hiljaisemman kustannuksella, haluaa ns isojen miesten joukkoon tai mitä lie haluaa muilta, kukaan ei vain tosiasiassa ota tosissaan tuota pikkuhiirulaista..get out

Vierailija
66059/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samihan on kertonut,että haluaa politiikkaan mukaan ja nää hänen kannattajansa laittavat kunnolla rahaa likoon hänen puolestaan,sen vuoksi Sami joutuessaan häätöön,ei ala itkemään,vaan luottaa siihen,että tukijoukot äänestää hänet jatkoon.Eli rahalla ja säälipisteillä hän porskuttelee menemään.

Vierailija
66060/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse lähtee tänään minnan kanssa.

Ketju on lukittu.