Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
64601/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toimittanut aikanaan tiedot oikein Kelalle, mutta maksoivat opintotuen väärin, ONNEKSI aloin ITSE ihmetellä asiaa.

En enää muista tarkkoja summia, muutin kotoa pois lukion perässä, ja olin jostain taulukosta katsonut että vanhemoian tulot X ja saan X euroa opintotukea. Kun opintotuki tuki tilille, sainkin "kymmenen kertaa" enemmän.

Soitin kelaan, ja jostain käsittämättömästä syystä äitini oli merkattu yksinhuoltajaksi ja vain hänen (pienet) tulot huomioitu, vaikka lomakkeessa oli äidin ja isän tulot. Mahdollisesti asiaan vaikutti se, että eivät olleet naimisissa/eri sukunimet.

Anyways, jos EN olisi asiaa hoksannut, olisin pahimmillaan nostanut koko vuoden (jos en pidempään!) isoa opintotukea, mikä arvattavasti olisi jossain kohtaa peritty takaisin. "Kiva" olisi ollut lukioikäisenä olla velkaa Kelalle (huom:heidän virheestä!) tonneja...

En tietenkään tiedä mistä Jassun kohdalla on kyse, mutta Kelan tuissa kannattaa olla itse selvillä mitä tapahtuu, ja hatvalla (varsinkaan nuorella) siihen välttämättä on resursseja.

Vierailija
64602/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko seksiriippuvuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64603/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan ja bilettämiseen pitää saada rahaa, niin kyllä siinä kelan tuet unohtuu.

Vierailija
64604/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko seksiriippuvuus?

Tyhmyys ja henkinen epäkypsyys.

Vierailija
64605/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältä tuntuu Jasmiina olevan Minnan nimeämistehtäväkin piti selittää monta kertaa ennenkuin ymmärsi.

Vierailija
64606/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkohan muniksella persoonallisuushäiriö? hänen käytöksensä on niin outoa.

Tyhmä kuin saapas ja henkinen kehitys jäänyt teinin tasolle.

Vierailija
64607/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmältä tuntuu Jasmiina olevan Minnan nimeämistehtäväkin piti selittää monta kertaa ennenkuin ymmärsi.

Jasmiina on Einstein Minnaan verrattuna. Hapannaama ei tajua mistään mitään.

Vierailija
64608/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi jasmiinan jutut ole mitenkään hauskoja lähinnä säälittävä on eikö tolla ihmisellä ole mitään muuta mielessä kuin juominen ja bilettäminen. Karmea kielenkäyttö ja puhuu ruoka suussa suu auki.

Vierailija
64609/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Taavin käsketty olemaan hiljaa?

En yhtään biisin sanoitusta ole kuullut Taavilta.

Mikähän oli syy Taavin exn itsemurhaan?

Kuinka joku ees voi olla noin utelias?

Taavi on raskas ja erittäin kriittinen persoona.

Itsellä ainakin tekis mieli hypätä ikkunasta kun Taavi määkisi siinä vieressä tunnista toiseen.

Taavin kuolleen exän äidin kirjoituksessa oli että kuoli omaan kotiinsa tyttärensä. Luulen ettei he olleet enää yhdessä silloin. Bloginsa fanikysymykseen seurusteletko Taavin kanssa vastasi emme. Siitä päättelin ettei kuollessaan seurustelleet enää ja asuivat eri asunnoissa.

Eikö teillä oikeasti ole mitään rajaa, kuinka paljon kaivellaan yksityisten henkilöiden ja talon asukkaiden omaisten ja ex-omaisten  asioita.

Lukekaa palstan säännöt ja ymmärtäkää mitä tarkoittaa yksityishenkilö.

Toivottavasti joku nostaa oikeusjutun teistä juoruakoista.

Vierailija
64610/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Minna on säälittävä siksi, että elämä tuntuu pyörivän "munan" ympärillä.

Aikuisella itsellisellä naisella luulisi olevan "muutakin mielessä". Ja edellisellä tarkoitan sitä tyyliä millä puhuu/miten käyttäytyy asian tiimoilta: kuin teini.

On Markosta mitä mieltä tahansa, niin hyvin hän määritteli Minnan "Hotelli Vantaan baaritiskillä notkujaksi". Mikä juttu sekin oli että on Eerikäisen kanssa ollut, Esko ei ilm. asiaa muistanut, mutta vaikka olisikin totta niin onhan tuo suurimmasta osasta noloa hienon sijasta.

Joillakin naisilla on ns. väärä käsitys itsestään, "ainoa" tarjottava on seksi. Ja kivaahan se on, mutta normaali ihminen haluaa saada ja antaa muutakin suhteissa kun kiksauttelun.

Tuo tyyli on ehkä yleisempää piireissä joissa "muuta" ei ole tarjota, niin vilautetaan tissit ja annetaan mennä.

Ikävää tuossa on se, että pohjimmiltaan itsetunto voi olla aika heikko, ajaudutaan huonoihin suhteisiin missä tulee vain "käytetyksi" sen sijaan että suhde olisi tasa-arvoinen ja toisia kunnioittava. Terveellä itsetunnolla oleva ihminen ymmärtää vaatia muutakin, ja esim. Lasse on siitä esimerki, hän ei halua "halpaa naiskentelua" vaan jotain "syvällisempää".

Vierailija
64611/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on ton Jassun ongelma, kun on syönyt itsensä tommoiseksi muodottomaksi.

Vierailija
64612/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Taavin käsketty olemaan hiljaa?

En yhtään biisin sanoitusta ole kuullut Taavilta.

Mikähän oli syy Taavin exn itsemurhaan?

Kuinka joku ees voi olla noin utelias?

Taavi on raskas ja erittäin kriittinen persoona.

Taavi on rakastettava mies lihaksineen. Nammm ottaisin. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Näyttää kuin Taavilla olisi virossa laitetut rintalihasimplantit.

No onkos Virossa laitatetut hauikset?😉

Vierailija
64613/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuotanto antaa tuolle munikselle dildon, niin ei tarttis vaania Lassea öisin pillu märkänä.

Ja voisitko sinäkin käyttää asukkaasta hänen oikeaa nimeään, eikä tuollaista haukkumanimeä. Ei ihme, jos Suomessa esiintyy kouluissakin kiusaamista enenemässä määrin, kun lukee tätäkin keskustelupalstaa, millaista asukkaiden haukkumista täällä kirjoitellaan.

Vierailija
64614/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin ylikseltä Akista klippejä...no ehkä oon väsyny mutta en tänään oo nauranu näin paljon

Olin minäkin toki väsynyt, mutta nauroin kyllä sille Jasmiinalle suunnatulle Akin heitolle toissa yönä, kun Aki keksittiin laittaa Mellun ja Jasmiinan väliin nukkumaan. "Mie taian tästä sitten lähteä omaan sänkyyn nukkumaan. Bambi." Jasmiinan reaktio ja repeily tuolle siihen lisäksi. :D

Vierailija
64615/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa tiimiä, kun ei keksi kunnon riimiä.

Vierailija
64616/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vois joskus laittaa häätöäänestyksen ÄÄNESTÄ INHOKKIASI??

Saatais tuo matami ulos!

Vierailija
64617/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti! Tuolle Melodylle kielto puhua englantia. Miksi ihmeessä nuo ei kettuile tuolle ämmälle? Ville heittelemään saksan kielen lauseita sinne tänne, weisst du, jawohl. Taavi heittelemään viroa joka paikkaan ja luulen että hän osaa venäjääkin,  konetsa, k sosholeniyu ya ne luyblyu u tebya yeda. 

Kun se vielä ääntääkin välillä päin persausta, en tajua. Jos tää on jotain 'no se on hänen toinen äidinkielensä' niin mikä ketun perustelu sekään on. Onhan Taavillakin äidinkieli todnäkä viro, eikä hänellä ole pakonomaista tarvetta heitellä vironkielisiä lauseita joka paikkaan. Miksi Melodylla? Lentäis tuokin sinne jenkkeihin iskänsä suvun hoiviin ja huutamaan iskulauseita blm-marsseihin antiwhite -paita päällä. Siellä saisi ilmaista rsistisia mielipiteitään rauhassa ja ihan englanniksi. 

Juu, olen ihan täynnä tätä muijaa. Oi kauheaa kun pilasivat sen suklaankin. Minun keittiössäni!

Olen myös kiinnittänyt huomiota Melodyn useimmiten päin persettä menevän ääntämiseen. Ja tämän kotikieli on muka englanti....

No ei ole mikään kotikieli. Isä sattui olemaan jenkki joo, mutta miten kauan lienee vaikuttanut sen elämässä. Äitinsä ainakin kertoi asuneen ulkomailla pääasiassa siitä lähtien kun tuo oli 10 v.

miksi äiti ei ottanut lasta mukaansa?

Vierailija
64618/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin ylikseltä Akista klippejä...no ehkä oon väsyny mutta en tänään oo nauranu näin paljon

Siellä myös kuvia Jassusta, käy katsomassa. Ei mulla muuta.

Vierailija
64619/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Melodia häädössä. 

Vierailija
64620/105262 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuotanto antaa tuolle munikselle dildon, niin ei tarttis vaania Lassea öisin pillu märkänä.

Ja voisiko sen tehdä jossain muualla kuin talossa?

Elina ojentaa kuoharipullon sijaan dildon.

Ketju on lukittu.