Mies pyysi käyttämään peruukkia seksin aikana
Eli meillä tilanne, että ollaan oltu jo useita vuosia naimisissa, lapsia on kolme ja arkielämä rullaa mukavasti ihan omalla painollaan. Seksielämä on nautinnollista, tuttua ja turvallista, ainakin ollut tähän asti.
No nyt yksi ilta mieheni veti esiin peruukin ja sanoi, että hän kovasti nauttisi, jos käyttäisin sitä seksin aikana. Häkellyin ja sanoin, että mun pitää miettiä tuota. Tällainen pyyntö voi kuulostaa monesta ihan pikkujutulta, mutta mulle tämä tuli täytenä yllätyksenä ja ihan puun takaa. Eikä tullut uni sinä iltana ihan heti silmään kun sata eri asiaa pyöri päässä.
Koin jotenkin loukkaavana, että mies on tätä suunnitellut etukäteen ja ihan käynyt hommaamassa peruukinkin valmiiksi. Onkohan tuo montakin vuotta haaveillut peruukkiseksistä? Olen pitänyt seksielämäämme hyvänä, onko se ollutkin jotenkin vajavaista miehen mielestä. Mikä on taka-ajatus tässä? Haluaako hän kuvitella, että olisin joku muu kun haluaa minun käyttävän peruukkia? Jos suostun käyttämään peruukkia, onko tämä vain alkusoittoa ja myöhemmin tulee muita erikoisia lisävaatimuksia? Kertooko tällainen pyyntö jostain miehen piilevistä perversioista?
En voi kertoa tästä kenellekään tuttavalle, joten kysyn teiltä. Onko muita, joita pyydetty käyttämään peruukkia seksin aikana? Miten suhtauduitte tai suhtautuisitte? Entä miehet, jos haluat vaimosi käyttävän peruukkia seksin aikana niin minkä vuoksi ja mitä siitä saat?
Kommentit (29)
Omistan useampia peruukkeja. Mies nauttii, kun pidän niitä, mutta joskus tuntuu ahdistavalta, kun mies ei tunnu syttyvän jollen laita peruukkia päähän.
Mieheni sanoi, että on helpompi kuvitella tiettyyn rooliin. Olen itse vähän hallitsevampi parisuhteessa yleensä, mutta mies hallitsee sängyssä. Hänen on helpompi eläytyä siihen, kun minulla on peruukki.
No hei, mehän just ollaan sun ystäviä. Ei se tosta paljoa pahene, veikkaan, että miehesi hairy "näkymästä", eli pyytää seuraavaksi laittamaan sen perukin puskaksi, ei paha:)
Sinulla on mies, joka pitää punapäitä seksikkäinä ja villeinä sängyssä. Ei kai ole saanut punapäätä, jolloin haluaa katsella leihuvia punaisia hiuksia peruukin muodossa.
Reality check: sun miehes on haaveillut ja tulee haaveilemaan muista naisista, myös teidän seksinne aikana.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:52"]
Omistan useampia peruukkeja. Mies nauttii, kun pidän niitä, mutta joskus tuntuu ahdistavalta, kun mies ei tunnu syttyvän jollen laita peruukkia päähän.
Mieheni sanoi, että on helpompi kuvitella tiettyyn rooliin. Olen itse vähän hallitsevampi parisuhteessa yleensä, mutta mies hallitsee sängyssä. Hänen on helpompi eläytyä siihen, kun minulla on peruukki.
[/quote]
Meilläjust toisinpäin, mies on hiukan hallitsevampi muuten ja töissään vetää isoa tiimiä ja on päävastuullinen. Kaikki menee hänen kauttaan, joten seksissä minä olen se joka vie ja mies alistuu. Meillä käytetään korkokenkiä, raippaa yms.leluja vaihtelevasti, ei kuitenkaan aina. Oli aika jolloin tuntui että mies tarvii aina korkkarit että kiihottuu tarpeeksi, muttasilloin meillä oli hiukan muitakin ongelmia eli kokonaisuus varmaan vaikutti enemmän.
Hän syttyy minusta ja toisaalta, ei se minulta ole pois jos jotain fantasioi kesken seksinn enhän mä siitä tiedä. Samaa minäkin teen joskus ( useimmat asiat on yhteistuumin toteutettukin, eli kyllä keskustelemme näistä asioista.). Se ero oli että oltiin seurusteltu vajaa vuosi kun mies kertoin ekan kerran että tykkäisi olla alistettu joskus, nyt taivalta yli 20 v takana joten yllätyksenä ei tullut. Ehkä tapa esittää oli tökerö, mutta jos miehesi on jännittänyt asiaa eikä osannut sitä paremmin kertoa. Puhukaa enemmän jos haluatte vaihtelua, ei aina tarvi olla perus seksiä, toista voi mielleyttää samatta siitä aina itse isoja kiksejä. Puolin ja toisin tietysti.
Ai hitto, että kuulostaa tylsältä ja niin 90-lukulaiselta. Tätää päivää on avata Netflix, valita leffa ja lojahtaa sohvalle sitä katselemaan -aaaaaah.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:52"]
[/quote]
Meilläjust toisinpäin, mies on hiukan hallitsevampi muuten ja töissään vetää isoa tiimiä ja on päävastuullinen. Kaikki menee hänen kauttaan, joten seksissä minä olen se joka vie ja mies alistuu. Meillä käytetään korkokenkiä, raippaa yms.leluja vaihtelevasti, ei kuitenkaan aina. Oli aika jolloin tuntui että mies tarvii aina korkkarit että kiihottuu tarpeeksi, muttasilloin meillä oli hiukan muitakin ongelmia eli kokonaisuus varmaan vaikutti enemmän.
Hän syttyy minusta ja toisaalta, ei se minulta ole pois jos jotain fantasioi kesken seksinn enhän mä siitä tiedä. Samaa minäkin teen joskus ( useimmat asiat on yhteistuumin toteutettukin, eli kyllä keskustelemme näistä asioista.). Se ero oli että oltiin seurusteltu vajaa vuosi kun mies kertoin ekan kerran että tykkäisi olla alistettu joskus, nyt taivalta yli 20 v takana joten yllätyksenä ei tullut. Ehkä tapa esittää oli tökerö, mutta jos miehesi on jännittänyt asiaa eikä osannut sitä paremmin kertoa. Puhukaa enemmän jos haluatte vaihtelua, ei aina tarvi olla perus seksiä, toista voi mielleyttää samatta siitä aina itse isoja kiksejä. Puolin ja toisin tietysti.
[/quote]
Haluaa kuvitella sinut joksikin toiseksi.