Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun vauva vaan huutaa ja huutaa ja et jaksa?

Vierailija
20.11.2014 |

En ole nukkunut kahteen yöhön ja itku kuristaa kurkkua ja vauva vaan kitisee ja huutaa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula. Ihan sama mitä, kunhan laulat. Laulu rauhottaa sinua ja kun sinä rauhotut, vauvakin rauhottuu.

Vierailija
2/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, itse en nukkunut paljoa mitään ensimmäiseen 2v. Yhtä geneettinen, mutta siitä voi selvitä!

Pane ukkos töihin. Itse olin niin kiltti, että ukko nukkuin viikonloppuisinkin kello 12 ja ylikin. Tosin tennarit kuva perseeseen tuli sitten kyllä hälle sen 2v jälkeen.

Estä tämä ja jakakaa työt.

Kanssasisaret muistakaa tässäkin TASA-ARVO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vauvan isälleen ja menen nukkumaan!?

Vierailija
4/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:17"]Tiedän, itse en nukkunut paljoa mitään ensimmäiseen 2v. Yhtä geneettinen, mutta siitä voi selvitä!

Pane ukkos töihin. Itse olin niin kiltti, että ukko nukkuin viikonloppuisinkin kello 12 ja ylikin. Tosin tennarit kuva perseeseen tuli sitten kyllä hälle sen 2v jälkeen.

Estä tämä ja jakakaa työt.

Kanssasisaret muistakaa tässäkin TASA-ARVO.
[/quote]

Siis yhtä helvettiä...ei geneettinen.

Vierailija
5/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko soittaa jonkun apuun? Jos joku tulisi ja veisi vaikka vauvan lenkille?

Minkä ikäinen vauva? Onko yleensä itkuinen? Voisiko olla esim. korvakipu? 

Jos sinusta tuntuu, että voisit tehdä vauvalle pahaa, niin laita hänet omaan sänkyynsä, mene toiseen huoneeseen ja kuuntele vaikka musiikkia niin ettet kuule vauvan itkua. Rauhoitu sen aikaa kun on tarpeen.

Vierailija
6/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae korvatulpat. Laita kuulokkeet ja kuuntele musiikkia. Sitten kun on mittari täynnä, laske vauva pinnikseen ja keitä itsellesi teetä ja anna pari minuuttia itsellesi aikaa rauhoittua. 

Maailmaan ääntä mahtuu. Terveisin kahden koliikkivauvan äiti. Kyllä se huuto joskus loppuu.

Vierailija
7/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee vauvalle pahaa vaikka mikä olisi. Olen vain tosi väsynyt. Tällä hetkellä ei ketään apuna. Niin. Meillä kaikilla ei ole miestä äitiä anoppia ja ystäviä auttamassa. El vain ole. Laulu auttoi.

Vierailija
8/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat heti huomenna neuvolaan, he järjestävät sinulla apua. Esim. kotipalvelun työntekijä voi tulla lenkittämään vauvaa tai jotain muuta niin että sinä saat levähtää.

Vierailija
9/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaaan sukulainen / miehen sukulainen asu lähellä?
Nuku yksin toisessa huoneessa ja mies vie vauvan ulos. Jos saisit 3-4 h rentoutua ja nukkua , fiilis paranee.

Vierailija
10/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:26"]soitat heti huomenna neuvolaan, he järjestävät sinulla apua. Esim. kotipalvelun työntekijä voi tulla lenkittämään vauvaa tai jotain muuta niin että sinä saat levähtää.
[/quote]

Tätä kannattaa yrittää. Mutta eisaa toivoa liikoja, sillä kaikissa kunnissa ei ole kotipalveluissa yhtäkään työntekijää lapsiperheille.

Vierailija
11/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola yritetty, vanhukset menee edelle.

Ei ole ketään oikeasti! Kukaan ei ikinä usko! 4 tuntia kuulostaa unelmalle. Minulle riittäisi 15 min.

Vierailija
12/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun olen epäkohtelias. Olen väsynyt ja joka puolelta sanotaan että hommaa apua. En ole keksinyt että mistä. Mll on harkinnassa vielä. Kaikilla ei ole turvaverkkoa

Vierailija
13/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut lapsen, jos sinulla ei ole miestä ja turvaverkkoa? Ihmettelen vain.

Vierailija
14/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:37"]Miksi olet hankkinut lapsen, jos sinulla ei ole miestä ja turvaverkkoa? Ihmettelen vain.
[/quote]

Miksi sä pyörit täällä!

Vierailija
15/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä. Voisiko olla hän olla vaikka ihme, yllätys josta en osannut haaveilla. Pystyn sittenkin saamaan lapsen. Enkö saisi siksi olla väsynyt? Lapsi on minulle koko elämä, rakas ja tärkeä. Minun pieni ihmeeni. Olemme kaksin mutta silti en kadu.

Vierailija
16/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap kun voisin auttaa. Mun kaveri sai reilu vuosi sitten lapsen, se oli haluttu sekä hänelle että miehelle. Kaksi päivää ennen laskettua aikaa mies lähti. Yhtäkkiä ja varoittamatta. Ei jäänyt ketään tälle kaverille. Paitsi minä. Lapsesta tuli mun kummilapsi, ja otin jo muutaman kuukauden iässä sitä välillä mun luokse hoitoon että äitinsä sai nukkua. Ei ole helppoa vieläkää, mutta yöt saa sentään nukkua :)

Vierailija
17/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna roikkua tissillä tai Kokeile antaa pullosta maitoa, jos vaikka nälkä.
Korvatulpat. Koliikki sitteri. Kapalointi. Vauva viereen yöksi. Tai vauvan sängyn pääty kirjoilla koholleen. Imuroi. White noise ääntä netistä.
Mikä vauvan ikä on.

Vierailija
18/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noista ensi- ja turvakodeista mahdollista saada tällaiseen apua?

Vierailija
19/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oot tehnyt?

Vierailija
20/74 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:47"]Mitä oot tehnyt?
[/quote]

Siis sen eteen ettei vauva huutaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi