Mies pyysi käyttämään peruukkia seksin aikana
Eli meillä tilanne, että ollaan oltu jo useita vuosia naimisissa, lapsia on kolme ja arkielämä rullaa mukavasti ihan omalla painollaan. Seksielämä on nautinnollista, tuttua ja turvallista, ainakin ollut tähän asti.
No nyt yksi ilta mieheni veti esiin peruukin ja sanoi, että hän kovasti nauttisi, jos käyttäisin sitä seksin aikana. Häkellyin ja sanoin, että mun pitää miettiä tuota. Tällainen pyyntö voi kuulostaa monesta ihan pikkujutulta, mutta mulle tämä tuli täytenä yllätyksenä ja ihan puun takaa. Eikä tullut uni sinä iltana ihan heti silmään kun sata eri asiaa pyöri päässä.
Koin jotenkin loukkaavana, että mies on tätä suunnitellut etukäteen ja ihan käynyt hommaamassa peruukinkin valmiiksi. Onkohan tuo montakin vuotta haaveillut peruukkiseksistä? Olen pitänyt seksielämäämme hyvänä, onko se ollutkin jotenkin vajavaista miehen mielestä. Mikä on taka-ajatus tässä? Haluaako hän kuvitella, että olisin joku muu kun haluaa minun käyttävän peruukkia? Jos suostun käyttämään peruukkia, onko tämä vain alkusoittoa ja myöhemmin tulee muita erikoisia lisävaatimuksia? Kertooko tällainen pyyntö jostain miehen piilevistä perversioista?
En voi kertoa tästä kenellekään tuttavalle, joten kysyn teiltä. Onko muita, joita pyydetty käyttämään peruukkia seksin aikana? Miten suhtauduitte tai suhtautuisitte? Entä miehet, jos haluat vaimosi käyttävän peruukkia seksin aikana niin minkä vuoksi ja mitä siitä saat?
Kommentit (29)
Osta sellainen sateenkaaren värinen vappuperuukki ja pellenenä ja vetäise ne ensi kerralla esiin. :D
Minä käytän joskus todella korkeakorkoisia kenkiä sängyssä mieheni pyynnöstä. Mitäs tuosta, ihmisillä on fetissejä. Ei ole ole paha, jos kyse on peruukista tai kengista eikä paskansyönnistä tai kuristamisesta. Meihesi on varmasti miettinyt pitkään, miten voisi tuoda toiveensa esiin. Älä nyt pilaa kaikkea suhtautumalla epärakentavasti.
Fetissi fetissien joukossa, so what? Itse laitan joskus kumisaappaat jalkaan (mies hankki ihan seksitouhuja varten) ihan miehen toivomuksesta vaikken itse saakaan mitään kiksejä siitä.
Pyydä miestä että käyttää sitä ensin... Että sä nauttisit siitä ;)
Ehkä tuo kannattaa ottaa harmittomana roolileikkinä. Vähän niin kuin pukeutuisi sisäköksi tai hoitsuksi, mutta kevyempi versio. Ei minusta mitään pahaa tuossa ole, voisin silloin tällöin itsekin laittaa peruukin päähäni.
Varmasti miehesi rakastaa sinua sellaisena kuin olet, kaipaa vain ehkä pientä lisämaustetta petipuuhiin.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:03"]
Osta sellainen sateenkaaren värinen vappuperuukki ja pellenenä ja vetäise ne ensi kerralla esiin. :D
[/quote]
Hauska :) Sehän tässä se ristiriita onkin, kun tuota peruukkia ajattelen päässäni, että tulee sellanen fiilis, että olen naamiaisiin tai vapputorille menossa enkä seksiä harrastamassa. -ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:05"]
Minkä värinen peruukki?
[/quote]
Punaset pitkät hiukset. -ap
Ei tuo kuulosta kovin pahalta, vaikka itsekin tietysti hämmästyisin vastaavassa tilanteessa.
Niin pieni pyyntöhän se olisi, eikä mulla olisi mitään sitä vastaan. Mutta ymmärrän ap:tä koska tuli puun takaa. Normaalisti asioista keskustellaan ensin ja kysellään että miltä susta tuntuisi ....suostuisitko....käytäiskö yhdessä hankkimassa jne jne.
Siitten koska olen vähän kyynisyyteen taipuvainen niin mulla tulee mieleen että onko miehellä punapäinen rakastajatar....
Onko sulla Kouvolatukka/kananpersemalli tai joku muu "pirtsakka" lyhyt ja räväkän värinen malli hiuksissa? Selittäis nimittäin aika paljon.
Ongelma taitaa olla tuo "tuttu ja turvallinen seksi". Miehesi kaipaa vaihtelua. Ei sillä mitään punatukkavosua ole. Jos olisi niin miksi se haluaisi sinusta sellaisen? Yllätä miehesi ja värjää vaikka häpykarvasi punaiseksi tai tee jokin jännä vastaehdotus. Ties mihin kivaan vielä päädyttekään...
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:21"]
Siitten koska olen vähän kyynisyyteen taipuvainen niin mulla tulee mieleen että onko miehellä punapäinen rakastajatar....
[/quote]
Mulle tuli mieleen, että onkohan mies ihastunut johonkin punapäiseen leidiin tai haaveilee jostakin tietystä punapäisestä leidistä? Toki se voi olla myös joku kaukainen julkkisihastus, jota pitää kuumana ja haaveilee seksistä hänen kanssaan. Voi olla, että mies tykkää punapäistä noin niin kuin yleensä, eikä haaveile kenestäkään tietystä.
Tuo hänen tapansa tuoda toiveensa julki oli vähän kökkö.
Mutta muuten kehottaisin keksimään itse jonkun vastaavan toiveen. Siis ihan tosissasi, mitä sinä haluaisit miehen sinulle tekevän?
Tässä on mahdollisuus ihan oikeasti parantaa kommunikaatiota!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:21"]
Niin pieni pyyntöhän se olisi, eikä mulla olisi mitään sitä vastaan. Mutta ymmärrän ap:tä koska tuli puun takaa. Normaalisti asioista keskustellaan ensin ja kysellään että miltä susta tuntuisi ....suostuisitko....käytäiskö yhdessä hankkimassa jne jne.
[/quote]
Nimenomaan tämä tuli eteen aivan odottamatta. Tulee sellainen olo, että enkö tunnekaan miestäni, kun en lainkaan aavistanut hänellä tällaisia toiveita olevan ja onko tämä nyt tässä vai toivooko vielä jotain muitakin mausteita lisää.
Rakastajatarta en usko hänellä olevan, mutta tämä pyyntö suuntasi ajatuksiani siihen, että hänellä taitaa olla fantasioita muista naisista meidän seksin aikana.
Olette ollut naimisissa vuosia ja lapsiakin tullut. Mutta ette voi puhua kumminkaan keskenään jos tulee pienikin "ongelma".
Oikeasti ihmiset puhukaa keskenään niin ei tule välttämättä eteen "mitä vittua toikin nyt tolla tarkoittaa?" Tilanteita.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:24"]
Onko sulla Kouvolatukka/kananpersemalli tai joku muu "pirtsakka" lyhyt ja räväkän värinen malli hiuksissa? Selittäis nimittäin aika paljon.
[/quote]
Mulla on tumma pitkä tukka, jota miehenikin kehuu kauniiksi. On myös joskus sanonut, että ei haluaisi mun koskaan leikkaavan hiuksiani lyhyiksi. Mitä siis en ole ajatellutkaan tekeväni, koska itsekin tykkään hiuksistani tällaisina pitkinä ja luonnollisina. -ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:35"]
Tulee sellainen olo, että enkö tunnekaan miestäni, kun en lainkaan aavistanut hänellä tällaisia toiveita olevan ja onko tämä nyt tässä vai toivooko vielä jotain muitakin mausteita lisää.
[/quote]
Eikös se ole melkoinen mauste arkeen jos puolisosta ilmenee jotain uutta ja yllättävää. Ainakin tässä tapauksessa kun se uusi ja yllättävä ei ole mitään kovinkaan järkyttävää :-).
Anna mennä vaan, tee miehellesi mieliksi ja mieti tarkkaan olisko tässä tilaisuus toteuttaa samalla joku salainen oma haave tai pikkutuhma (tai isostikin tuhma) mielihalu. Jotakin joka on hautautunut arjen alle.
Kyllähän monet tykkää pukeutua seksiä varten, nauhasukkia, korsetti, lateksipuku, ranskalaisen sisäkön asu jne. ja miksi ei myös perukki.
Voithan sä pyytää miestä että hankkiin palompieskypärän tai poliisi koppalakin, tai vaikka mustanaamioasun.