Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Teeppä tänä iltana sellainen rohkea ja yllättävä temppu, että etsit Raamatusta Uuden testamentin ja luet sitä jostain kohdasta jonkun pätkän. Luotan siihen, että tulet avaamaan Raamatun juuri oikeasta kohdasta, joka puhuttelee sinua ja sopii sinun elämääsi. Pyydä vielä tämän jälkeen Jeesusta ilmestymään sinulle ja elämäsi tekee täyskäännöksen parempaan ja olet huomenna uusi ihminen. Mitään menetettävää sinulla ei ole, vaan ainoastaan voitettavaa, joten suosittelen tekemään tämän itsesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun pitäs olla kuollut kärsin vaa kokoajan. Ja olen yksin aina. Ei kiinnosta enää mikää. Tulee vaa niin paska olo kun näkee et muilla on kavereita ja kumppanit. Ehkä mä kohta puolin vaa tapan itseni.
Olen minäkin ajatellut siutä, mutta en vaan uskalla,arkam kun olen
En mäkää uskalla tappaa itteäni. Miettiny sitä jo 2 v kun ex mut jätti.
Joskus nuorempana en ollut yksinäinen ja mulla oli nainen.. oon ihan yksin nyt ja kohta 37v. Asun Vantaalla ja en saa kavereita. Ihmisiin ei tutustu. Kävelen yksin jokapaikassa.
Mä oon tosi ujo ihminen. En ole vahva. Huono itsetunto. En uskalla livenä lähestyä naisia ku niitä ei kiinnosta. En uskalla jutella naisille missää.
Ei sitä jaksakaan. Siitä sekoaa. Sitten olet mt-case jonka pitää silti elää ja olla olemassa. Jokainen keksii sitten omat selvitymiskeinonsa. Lääkkeet, päihteet, herkuttelu. Valitse omasi.
Itselläni toimii alkoholi ja roskaruoka. Sekä työssäkäynti ja tolkuton suorittaminen siellä. Stoppi tulee kun tulee. Jos minä saan jonkun infarktin, ei ole ketään soittamassa ambulanssia, joten tulen todennäköisesti kuolemaan siihen.
Terveisin teidän vihaama läski nainen.
Kannattaa varmaan mennä nukkumaan. Ja lukea sitä Raamattua, niinkuin tuossa aikaisemmin neuvottiin. Pistä ainakin kone kiinni.
Minut varmaa kaikki tuntee jo.