Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Kaikkia sitä leipä elättääkin. Sano nyt vielä että työskentelet lähihoitajana, niin avot.
Kuolema vie ja odotan sitä kovasti. Lievästi kehitysvammainen läski.
T. Allu
Kerätänkö kolehti että saa naista joskus?
T. Allu
Täälä mä hki kävelen yksin. Kaikilla kavereita ja kumppanit ja mä yksin. On tää elämä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt mies ja pahasti jäänyt yksin.
Mukava mies, joka ottaa naisen hyvin huomioon saa kyllä naisen.
3 v täälä jo yksin kävelly katon ihmisiä. En ole olemassa täälä. Kukaan ei mulle juttele.
3 v yksin täälä kävelen esplanadin puistossa yksin.
Tuntuu että mä olen ilmaa. Mä en ole ihminen.. mä en ymmärrä.
Istun yksin nurkassa. Kaikilla parisuhde. Tekis mieli juoda litran vodkapullo ja kuolla pois.
Saan hermokohtauksia oon niin yksinäinen. Huudan ihmisille.
T. Allu
Oma yksinäisyyteni taitaa olla oma valinta. En vaan jaksa yhtään feikkiä,manipuloivaa,epäluotettavaa jne ihmistä enää. Vi#@n moinen suorittaminen töissä ottaa hyvin mehut ni ei tuu vahingossakaa jaksettua lähteä mihinkään. Luottamus muihin ihmisiin hakattu niin syvältä pois et vaatii ihmeen et pystyn olemaan parisuhteessa enää.
Odotan vain et lapset täysi ikäisiä niin voin myydä kaiken ja suunnata pois täältä.
Laitoin just tk viestiä että paha olla tarvin apua. En jaksa tätä elämää enää.
Vierailija kirjoitti:
Istun yksin nurkassa. Kaikilla parisuhde. Tekis mieli juoda litran vodkapullo ja kuolla pois.
Ei ole kaikilla parisuhdetta. Ootko ihan toope!? Eikä kaikilla ole kavereitakaan. Eikä lapsia, eikä vanhempia tai muitakaan läheisiä sukulaisia. Et oo mikään ainoa yksinäinen ihminen maailmassa.
Otan lääkäriin yhteyttä. Vaihdan lääkkeet vaikks bentsoja että en kestä tätä paskaa enää. Olls yksin. Tätä paskaa elämää. En jaksa. Olla näkymätön naisten silmissä.
Tiedän en ole. Mutta en jaksa tätä pahaa ola mitä tunnen sydämessä kun oon niin yksin. Monet pystyy olemaan. Minä haluan isoja muutoksia. En halua olla tälläineb ihminen jota ei ole olemassa.
Kaipaan isoja muutoksia. Lapsia en halua. Kaipaan kumppania koiraa elämääni. En halua olla tässä pisteessä. Aivan kauhea tunne. Kattoo muita pariskuntia ja tuntea että sä olet ilmaa ja paskaa elämässä. Yksin nurkassa vuodesta toiseen. Ei mulla kestä psyyke ei kestä.
suosittelen alkoholia.yksinäisyys tuntuu paljon mukavammalta pienessä hiprakassa.
Nytki istun ruttopuistossa Hki ihan yksin. Kaikilla on kavereita ja minä olen yksin. Jumala kai kostaa minulle. Tää jatkunu jo vuosia. Ei mikää muutu. Jatkunu vuosia. Mun on niin paha olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Teeppä tänä iltana sellainen rohkea ja yllättävä temppu, että etsit Raamatusta Uuden testamentin ja luet sitä jostain kohdasta jonkun pätkän. Luotan siihen, että tulet avaamaan Raamatun juuri oikeasta kohdasta, joka puhuttelee sinua ja sopii sinun elämääsi. Pyydä vielä tämän jälkeen Jeesusta ilmestymään sinulle ja elämäsi tekee täyskäännöksen parempaan ja olet huomenna uusi ihminen. Mitään menetettävää sinulla ei ole, vaan ainoastaan voitettavaa, joten suosittelen tekemään tämän itsesi takia.
Mä olen ollut uskossa 30 vuotta, eikä tämä maallinen elämäni ole muuttunut yhtään paremmaksi. Olen edelleen yksin, ei ole johdatettu puolisoa, niinkuin "kaikille muille" tapahtuu. Odotan vain poispääsyä. No, se hyvä puoli uskosta on, ettei tarvi pelätä kuolemaa. Mutta kaikenkaikkiaan mun elämä ei koskaan noussut lentoon, ja aika turhaa tämä kaikki sätkiminen on ollut.
Ehkä mun elämä on kuolla pois.
T. Allu. Joka on heikkolahjainen läski