Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Ei todellakaa tää elämä ole normaalia.!!!!!!!!!!!!!!
Karma tai kohtalo. Kohta 37. Ei ketää elämässä. Ei saa edes naista.
Naurakaa vain, mutta itse ratkaisin oman yksinäisyyteni seksinukella. Ikinä ei ole ollut käytännössä mahiksia oikeaan seurusteluun ja parisuhteeseen, mutta tämän avulla jaksan kuitenkin olla.
Niille jotka kehottavat ottamaan itseä reilusti niskasta kiinni ja menemään vain tutustumaan naisiin. Aina se ei ole mahdollista syystä tai toisesta. Joillakin voi olla niin kovat estot että naisten lähestyminen vain onnistu. Jos vuosien terapiat ja ryhmäaktiviteetit jne. eivät ole auttaneet, mitä asialle voi enää tehdä silloin?
Ei mitään voi. Kohtalo on olla ikuisesti yksin!!!!!
Miksi ette näe toisianne? Järjestäkää vaikka lautapeli-iltoja Suomen suurimmissa kaupungeissa kerran kuussa. Ehkä sieltä tulee ystäviäkin.
Ei voi mitään asialle. Mäki käyn joskus huorissa kun ei saa vaa naista. Naiset on vaa sanoneet oletpa pitkä mies 195 cm ja ihan söpö. Mutta eivät siis koskaan koskaan kiinnostu
Olen tehnyt asialle vaikka ja mitä. Käyn parturissa. Ostan hienoja vaatteita. Urheilen. Ei mitään vaikutusta naisiin. Ei yhtään mitään.!!!!!!!!
Mä en ymmärrä tätä elämää ja naisia. Mä en ymmärrä. Ei mulla ole mitään tehtävissä enään.
Tämä on minun kohtalo olla yksinäinen hautaan piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut viinaa?
Tämä on todellinen win-win. Dokaaminen on sosiaalista ja tutustuu helposti ihmisiin, ja jos ei tutustu, niin kännissä on helpompi kestää yksinäisyyttä.
Mitä siinä on sosiaalista, että käy ostamassa viinapullon ja juo sen kotona?
Ei mitään. Juurihan tuossa sanoin, että jos ei tutustu ihmisiin (on baarissakin ujo hissukka, tai tekee juurikin noin että ostaa vaan flindan ja menee vetämään kalsarit) niin humalassa se yksin oleminenkin on siedettävämpää. Joka tapauksessa tilanne paranee.
Kun ei tutustu. En jaksa baareja ja alkoholia. Muutaki on elämässä!!!
Jatketaan tätä paska elämää yksin sinkkuna. Minkäs teet saatana!!!!!!
Jossai vaihees pimahtaa ja sekoaa ja ajan rekan alle.
En ymmärrä miksi en ole jo tappanut itseäni. Kärsin vaa elämässä. Kummasti ulkomaalaiset miehet ja normaalit ihmiset saa kavereita ja löytää kumppanin. Nyt ymmärrän että olen lievästi vammainen/heikkolahjainen.
Näytän normaalilta mieheltä. Puhun normaalisti. Mutta en ole normaali. Kummasti normaalit ihmiset saa kavereita ja kumppanin.
Näkymätön hullu sekopää. Minä olen naisten silmissä nolla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin kognitiivisen terapian. Syön lääkettä venlafaxin 150 mg. Kai mä olen hullu sekopää.
Syön itse myös venlafaxia nyt menee 75mg aiemmin söin 150mg. Lääkettä otan käden hermosärkyyn. Käteni vammautui tapaturmassa ja tullut crps leikkauksien jälkeen.
Ei tälle ole enää mitää tehtävissä.
Kivat toisille että on kavereita ja kumppani.